Snap ik, hoeft van mij niet perse, laat hem maar weten dat er hier nog hard voor hen geduimd wordt!
DuoPenotti
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.
Geplaatst: 24-04-25 08:06
Eens met paars. Hij leest toch mee? Dan weet hij dat we meeleven. Een update fijn is maar geen verplichting. En zo'n kleine update als het gaat nog steeds de goede kant op is ook al geweldig.
Paardenfann4
Geplaatst: 24-04-25 12:17
Ik hoop dat ze nog steeds positief vooruit gaat. Het is bijna niet te bevatten dat een "simpel" virus zulke gevolgen kan hebben. Hier wordt ook nog steeds hard geduimd voor haar! Nogmaals sterkte voor de familie
Met Chantal gaat het vooruit. Er is communicatie dmv ja en nee knikken, ze kan goed aangeven wat ze wel en niet wilt. Ze kan armen en benen bewegen. Ze kan ongeveer drie kwartier tot een uur van de beademing af. Ze moet het vertrouwen terug krijgen van het zelf ademen.
Tijd...tijd..heel veel tijd en rust. De nieren werken nog niet.
Begrijp ik uit de update dat haar vader niet elke dag op bezoek gaat, is dat vanwege de afstand bijv?
Vaak wissel je af. Tenminste dat is wat wij deden als iemand zo ziek is. Dat je dan even een dag kan overslaan. Vaak kun je ok niet met veel mensen er zitten. En dan konden anderen ook even op bezoek.
Wat een mooie update. Fijn dat er weer iets van communicatie mogelijk is. Een enorme emotionele tijd voor haar, haar gezin, familie en vrienden. Dit heeft op iedereen impact. Ik wil jullie veel liefde en kracht toewensen
Gezien haar huidige situatie, is het logisch dat ze nog op de IC ligt. Sowieso de beademing maar ook haar beperkte manier van communiceren etc. Zo'n persoon kun je niet op een normale verpleegafdeling leggen (ik ben helaas een draaideur patient op de longafdeling, daar liggen mensen die goed tot redelijk zichzelf kunnen redden en niet 24/7 in de gaten gehouden moeten worden)
chanicha
Geplaatst: 24-04-25 19:56
Mooie update! Met kleine stapjes kom je ook thuis hoor, we blijven duimen
Tieneke
Geplaatst: 24-04-25 19:58
Goh ja, niet alleen de manier van communiceren en de beademing. Nieren die niet functioneren en een transplantatie... Het is nog steeds een levensbedreigende situatie.