Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tink89 schreef:Je zult maar tijd te veel hebben, alles op kleur en thema… hier gaat de was allemaal bij elkaar qua kleur, alleen nieuwe items gaan een of twee keer apart. En handdoeken met beddengoed apart van de kleding, maar das omdat ik mijn handdoeken en beddengoed heter was. In de droger alleen handdoeken, beddengoed en dingen als joggingbroeken. De rest gaat volledig random aan de lijn en de sokken gaan allemaal los in een grote lade (wel ieder op z’n eigen kamer). Ik draag toch zelden twee dezelfde sokken.
En wat de thee en koffie betreft: die mogen hier echt niet in dezelfde beker of thermos. Dan heeft je thee per definitie een koffiesmaakje. Gadver.
Koper schreef:Cer schreef:(en ja, ze moeten ook per paar de machine in)
![]()
Zijn er dan mensen die hun sokken partnerloos in de machine stoppen?
Koper schreef:Cer schreef:(en ja, ze moeten ook per paar de machine in)
![]()
Zijn er dan mensen die hun sokken partnerloos in de machine stoppen?
CairnTerrier schreef:Heeft niks met tijd te maken. De wasmachine doet het werk. Genoeg ruimte/plek om alles al op voorhand te kunnen sorteren en je gooit er zo een was in. En draaien maar. Vind het veel waardevoller als kleding en de kwaliteit niet achteruit gaat.
Chickyy schreef:Ik heb van die sneakersokjes van de Action, enige wat ik aan sokken draag.. Soms zit er een gat in, die gaat dan weg.. Dus die gaan ook wel met een oneven aantal de was in. Ik heb daar trouwens ook gewoon een bakje voor waar ze in gaan, dus wordt ook niet opgevouwen ofzo.
De sokken van mijn vriend stop ik wel in elkaar..