Eik schreef:Die praatjes vind ik nog tot daar aan toe. Die zou ik af en toe ontwijken.
Maar 3 met verlof, ppfft dan mag de rest extra hard werken. Ik snap dat ze niet een kind eruit kunnen persen en een week later weer gaan werken, maar ik werd er op mijn werk echt naar van dat de mensen zonder kinderen altijd de klos waren om die werkuren op te vangen.
Gefeliciteerd Nevica!
Ze zitten gelukkig niet op mijn afdeling, ik heb wel veel met ze te maken. Maar ik hoef hun werk niet over te nemen, heb daar de opleiding niet voor en ben ook niet van plan me er in te verdiepen. Is het probleem van het management. En eerlijk is eerlijk, als je allemaal jonge vrouwen aanneemt weet je ook dat het vroeg of laat zo kan gaan lopen.
Op mijn afdeling stoort men zich er vooral aan dat er zoveel mensen part-time werken of standaard op vrijdag hun atv nemen. Voor wie het werk wel tot maandag kan wachten, maar zich niet realiseert dat wij dan op vrijdag wel besluiten moeten nemen die ons niet in dank worden afgenomen. Probeer je het goede te doen, krijg je nog een schop na zeg maar
Ik moet zeggen dat ik ook best lekker ga. Relatief gezien zelfs heel erg goed. Maar ik realiseer me wel dat die zwangere dames om mij heen, best een trigger kunnen zijn voor oud gedrag. Gelukkig kan ik dat goed met mijn psycholoog bespreken. En ergens denk ik dat ik dat gedrag voldoende heb overwonnen en de kans erg klein is dat het terugkomt omdat ik nu al van te voren uit het patroon kan stappen.
Verder veel met leuke dingen bezig, leuke mensen om me heen. Zin om nieuwe mensen te leren kennen.