Locatie is geregeld, fotograaf geboekt, haar en make-up is ook geregeld.
Hoe regelen jullie de DJ? Ik heb nu via de DJ company een boeking staan. Iemand hier al ervaring mee?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

xKatinkii schreef:Wat leuk! Waar ben je geweest?
Dat vind ik het leuke aan de mijne, die mocht meteen mee en kan ik dus aan wanneer ik wil.
xKatinkii schreef:Nee die heb ik op aanraden van de winkel, wat ik hoor is ze de vaste coupeuse voor Assepoester en staat ze bekend als de 'bustekoningin'. Een stevig zittende buste was eigenlijk mijn enige eis dus ik ben tevreden!
Denk dat er ook bij meespeelt dat mijn ouders de jurk willen betalen en daar een bepaald budget voor hebben, en het restant van dat budget in de bruiloft willen stoppen.. Als ik deze jurk hou, blijft er echt een groot budget over voor in de bruiloft.. Ga ik nog voor een andere kijken, dan weet ik zeker dat er weinig van dat budget over blijft en we dus minder budget hebben voor de bruiloft... Aaargh, ingewikkeld...
DemDeempel schreef:Gefeliciteerd met de jurk! Zodra ik die gekocht had werd het voor mij ook wat echter, een "nu kan ik niet meer terug" gevoel haha.
Deze week ga ik elke avond even zitten en een to-do lijst maken. We moeten nog de uitnodigingen sturen maar voordat dat kan moeten we eerst een planning maken zodat we aan kunnen geven wie wanneer moet komen.
Ik heb in de tussentijd wel een kerst brievenbus gekocht bij de action, ik zag online zulke leuke foto's van mensen die ze hadden geverfd en bestickerd voor de enveloppen voor op de bruiloft. Een leuke knutsel projectje voor een zomer avond dacht ik zo.
Kijk dan! :
Sylver schreef:We kunnen eindelijk zeggen dat we dit jaar gaan trouwen![]()
Gisteren hebben wij een kennismaking gehad met een DJ. Hij was stellig overtuigd dat muzikale begeleiding tijdens de ceremonie écht een must is. Hoe doen jullie dat met de muziek tijdens de ceremonie? Wij dachten er eigenlijk aan om gewoon zelf wat liedjes op te zoeken en die door een familielid oid via de boxen te laten afspelen
Douce schreef:Sylver schreef:We kunnen eindelijk zeggen dat we dit jaar gaan trouwen![]()
Gisteren hebben wij een kennismaking gehad met een DJ. Hij was stellig overtuigd dat muzikale begeleiding tijdens de ceremonie écht een must is. Hoe doen jullie dat met de muziek tijdens de ceremonie? Wij dachten er eigenlijk aan om gewoon zelf wat liedjes op te zoeken en die door een familielid oid via de boxen te laten afspelen
Bij ons heeft de ceremonielocatie boxen maar de BABS bedient de muziek. De BABS gaf aan dit aan te bieden zodat familieleden ook echt kunnen genieten in plaats van opletten en bovendien had hij het een paar keer fout zien gaan door de spanning.
Weet niet of jullie locatie niet zelf al wat boxen heeft? Voor mij is de muziek wel een wezenlijk onderdeel maar een DJ los voor de ceremonie is waarschijnlijk net wat prijzig.
. Voor de DJ tijdens de ceremonie zou dat al 850 euro zijn. Dat is voor ons dus sowieso geen optie. Hij componeert dan zelf een muziekstuk aan de hand van liedjes die wij dan zouden uitkiezen zei hij. Ik weet niet of we toevallig de duurste DJ van Nederland hebben getroffen maar dit past in ieder geval niet in ons budget haha..! Voor het avondfeest rekende hij 1250 euro (incl wat extra verlichting enz). Wat zijn jullie kwijt aan de DJ als ik vragen mag?
Sylver schreef:We kunnen eindelijk zeggen dat we dit jaar gaan trouwen![]()
CobCowgirl schreef:Sylver schreef:We kunnen eindelijk zeggen dat we dit jaar gaan trouwen![]()
Ik zou wel kiezen voor muziek tijdens de ceremonie qua sfeer. Maar een playlist oid is prima toch! Ik heb de bediening daarvan ook eens gedaan tijdens de bruiloft van een familielid. Beter is het om dit idd via een ceremoniemeest/BABS te doen.
Qua DJ prijs zit je best duur volgens mij haha.. ik zou eens contact opnemen met de DJ Company als ik jou was.. Wij doen helemaal geen DJ, Spotify heeft tegenwoordig een leuke mix-optie en wij maken daarom zelf playlists.
. Ik ben in 2023 ten huwelijk gevraagd in Kroatië, maar door drukte niets gepland. Nu is het de bedoeling dat we in september 2026 gaan trouwen. We gaan zondag een locatie bekijken. Verder hebben we niets gepland
Rienn schreef:Wij (mijn vriend en ik) zijn, zoals altijd, een beetje late to the party. Ik ben in 2023 ten huwelijk gevraagd in Kroatië, maar door drukte niets gepland. Nu is het de bedoeling dat we in september 2026 gaan trouwen. We gaan zondag een locatie bekijken. Verder hebben we niets gepland