Filet American mee koken echt nog nooit van gehoord idd, weer wat geleerd. Ik eet het graag met een cracker, uitje en wat peper. Of op een vers gebakken broodje.
—
Hier vandaag pasta saus uit de vriezer gemaakt. Ik begin zo langzamerhand weer door de voorraad heen te gaan van bepaalde maaltijd/saus dingen- deze week dan sowieso eten uit voorraad so far en dat gaat ons prima af. Vanaf morgrn wel weer met deels wat nieuwe voorraad koken via de boodschappen die morgen komen.

Was met m’n beste vriendin vandaag bij de IKEA voor haar, dus dacht als ik er toch ben…

Heb nog wat meegenomen van de zakjes waar ik het meeste van gebruikt heb recent zodat ik dat weer goed aangevuld heb nu en voorlopig niet terug hoef naar IKEA.
Ben al wel weer met een lijstje begonnen wat ik binnenkort weer wil gaan ‘preppen’ om voorraad aan te vullen. Bepaalde dingen wil ik toch graag wel zo kunnen gebruiken want dat helpt me enorm op dagen zoals vandaag wanneer ik echt helemaal door m’n energie reserves ben en niet meer echt goed kan koken.