Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:Voor een no buy topic, gaat het hier heel veel over wat er wél gekocht is en waarom
Noeps schreef:_San87_ schreef:Voor een no buy topic, gaat het hier heel veel over wat er wél gekocht is en waarom
Nou inderdaaddat mis ik nog wel een beetje in dit topic. Dat je eerst je aankoop uitstelt, of een alternatief zoekt voor iets aanschaffen, dat soort dingen.
Ontopic: Ik wilde voor mijn dochter een voorleesboekje hebben over het ziekenhuis, ivm aankomende ingreep. Normaliter zou ik zoiets al gauw bij de boekhandel kopen of op Vinted zoeken. Maar hij is inmiddels gereserveerd bij de bieb
cobiie schreef:8nnemiek, fijn dat je hond snel opknapte naar de prijzen zijn niet grappig meer voor een bezoekje aan de DA.
Hier ook nog niets gekocht dit jaar aan onzin.
Ik twijfel nog om morgen even naar de Action te rijden om een kaars voor op de taart te kopen in de vorm van het cijfer 6.![]()
Of gewoon 6 kaarsjes op de taart te zetten waar we nog zat van hebben liggen. Wat natuurlijk veel logischer zou zijn om te doen.
Die kaarsjes heb ik al klaar gelegd zodat de verleiding morgen hopelijk minder groot is om op pad te gaan.
cobiie schreef:8nnemiek, fijn dat je hond snel opknapte naar de prijzen zijn niet grappig meer voor een bezoekje aan de DA.
Hier ook nog niets gekocht dit jaar aan onzin.
Ik twijfel nog om morgen even naar de Action te rijden om een kaars voor op de taart te kopen in de vorm van het cijfer 6.![]()
Of gewoon 6 kaarsjes op de taart te zetten waar we nog zat van hebben liggen. Wat natuurlijk veel logischer zou zijn om te doen.
Die kaarsjes heb ik al klaar gelegd zodat de verleiding morgen hopelijk minder groot is om op pad te gaan.
Vjestagirl schreef:Goed gedaan Bentuh!
Aankomende zaterdag heb ik een sinterkerst en nieuw dobbelspel bij een vriendin van me. De regels zijn dat je 3 cadeautjes per persoon mee moet nemen, rond het prijspunt van €5,-. Mijn plan was eigenlijk om naar de kringloop te gaan. Maar ja, de kringloop hier is dicht tot de 12de, dus eigenlijk wilde ik al naar de kringloop in de stad hier vlakbij rijden. Toen bedacht ik me dat ik een grote doos spullen klaar heb staan om zelf weg te brengen naar de kringloop. Huup huup huup barba truuk en nu heb ik drie mooie cadeautjes, zonder dat het me iets kost! Toch weer €15,- uitgespaard.
Vjestagirl schreef:Aankomende zaterdag heb ik een sinterkerst en nieuw dobbelspel bij een vriendin van me. De regels zijn dat je 3 cadeautjes per persoon mee moet nemen, rond het prijspunt van €5,-. Mijn plan was eigenlijk om naar de kringloop te gaan. Maar ja, de kringloop hier is dicht tot de 12de, dus eigenlijk wilde ik al naar de kringloop in de stad hier vlakbij rijden. Toen bedacht ik me dat ik een grote doos spullen klaar heb staan om zelf weg te brengen naar de kringloop. Huup huup huup barba truuk en nu heb ik drie mooie cadeautjes, zonder dat het me iets kost! Toch weer €15,- uitgespaard.
Vjestagirl schreef:Ik vind het wel grappig om te zien hoe verschillende de interpretaties van no-buy-january zijn. Waar de één zich schuldig voelt als ze zichzelf niet álles ontzeggen, is de ander al blij als ze minder kopen dan gewoonlijk, en weer de volgende overweegt keuzes langer en of beter maar doet ze wel.