Howrse

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Deni11

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:23

Martie schreef:
Dani11: ik kan nu bij de particuliere verkoop dus als je nog wilt, koop ik graag een paard van je.
Wat is eigenlijk precies het verschil met de veiling? Lijkt hetzelfde, je zet een paard te koop en moet afwachten wie koopt.

Wat is je accountnaam? Dan zet ik hem erop!

Op de veiling kan je een minimale prijs zetten en kunnen mensen bieden, en gaat het paard na 3 dagen naar de hoogste bieder. Op de particuliere verkoop kan je een paard voor een bedrag aanbieden en kunnen mensen hem direct voor die prijs kopen. Hier is wel nog de optie onderhandelbaar: dan kunnen mensen je een pb sturen om te onderhandelen over de prijs

Martie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:51

Deni11 schreef:
Martie schreef:
Dani11: ik kan nu bij de particuliere verkoop dus als je nog wilt, koop ik graag een paard van je.
Wat is eigenlijk precies het verschil met de veiling? Lijkt hetzelfde, je zet een paard te koop en moet afwachten wie koopt.

Op de veiling kan je een minimale prijs zetten en kunnen mensen bieden, en gaat het paard na 3 dagen naar de hoogste bieder. Op de particuliere verkoop kan je een paard voor een bedrag aanbieden en kunnen mensen hem direct voor die prijs kopen. Hier is wel nog de optie onderhandelbaar: dan kunnen mensen je een pb sturen om te onderhandelen over de prijs

Bedankt voor de info. Mijn naam is Allure in het spel.
En die van jou?

Flubberboot

Re: Howrse

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:22

Iemand die mij kan uitleggen hoe het werkt als iemand een ufo op profiel heeft? Wanneer verschijnt die ufo? Enkel op het profiel van die speler of ook als je bij de paarden van die speler kijkt?

Picopico

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:38

Alleen op de pagina van die speler. Je kunt dat instellen als je een pegasus of vip account hebt.

Martie schreef:
Maar ik kan het dus niet verkopen of zo? Ik wil in principe geen trekpaard of ezel, ik wil een andere richting in.

Je kunt een trekpaard of ezel kopen die niet meer kan dekken > ei erop > weer verkopen. Maar als ik jou was zou ik zelf een trekpaard of ezel houden voor als je het doel "voeder/dek een ezel/trekpaard" krijgt.

Martie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:48

Picopico schreef:
Alleen op de pagina van die speler. Je kunt dat instellen als je een pegasus of vip account hebt.

Martie schreef:
Maar ik kan het dus niet verkopen of zo? Ik wil in principe geen trekpaard of ezel, ik wil een andere richting in.

Je kunt een trekpaard of ezel kopen die niet meer kan dekken > ei erop > weer verkopen. Maar als ik jou was zou ik zelf een trekpaard of ezel houden voor als je het doel "voeder/dek een ezel/trekpaard" krijgt.

O, goed te weten dat dit ook nog als doel komt! Dan bewaar ik het ei.

Picopico

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:03

Na alle beginnersdoelen krijg je dagelijks 2 doelen die je kunt voltooien, daar krijg je pasjes en vaak fragmenten voor goddelijke paarden voor en als je er in een week 10 hebt voltooid een HDO.
Je kunt een doel wisselen, maar dit kost geld.

Die doelen kunnen van alles zijn. Maar dus ook regelmatig iets met ezels, trekpaarden of eenhoorns, dus ik zou er gewoon eentje houden just in case. Achilles (goddelijk paard dat je als het goed is hebt gekregen van het spel) is overigens ook een trekpaard. Je kunt niet met hem fokken, maar hem wel voeren als je zo'n doel krijgt.

Martie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:17

Picopico schreef:
Na alle beginnersdoelen krijg je dagelijks 2 doelen die je kunt voltooien, daar krijg je pasjes en vaak fragmenten voor goddelijke paarden voor en als je er in een week 10 hebt voltooid een HDO.
Je kunt een doel wisselen, maar dit kost geld.

Die doelen kunnen van alles zijn. Maar dus ook regelmatig iets met ezels, trekpaarden of eenhoorns, dus ik zou er gewoon eentje houden just in case. Achilles (goddelijk paard dat je als het goed is hebt gekregen van het spel) is overigens ook een trekpaard. Je kunt niet met hem fokken, maar hem wel voeren als je zo'n doel krijgt.

Daar had ik niet eens erg in! Echt wel een bijzondere dus, wint prijzen in cross country en galoprace :D

Maar mooi dat ik straks met doelen pasjes kan krijgen, vroeg me al af hoe dat zou gaan. Alleen jammer dat je van 3 naar 2 doelen gaat. Maar ze willen het waarschijnlijk niet te makkelijk maken.

Deni11

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:16

Deni11 schreef:
Martie schreef:

Bedankt voor de info. Mijn naam is Allure in het spel.
En die van jou?[/quote]

Ik heb er een voor je opgezet! Als je die koopt en terug te koop zet op de gereserveerde verkoop, zal ik hem kopen!

(Ik twijfel heel even of ik zo snel een paard die ik verkocht heb weer terug mag kopen. Weet iemand dat hier? Anders kan je een paard op de particuliere verkoop kopen voor de goedkoopste prijs en voor die prijs + 150.000 voor mij te koop zetten)

xKatinkii

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:52

Je kan na 10 dagen een paard weer terugkopen. Je mag het paard van Deni11 ook aan mij op de verkoop zetten, dan krijg je de equus van mij en heb je ze meteen!

Martie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:15

Wacht even, ik kan nog niet op gereserveerde verkoop, alleen op particuliere.
Kan ik dan ook jouw paard zien? Bij de particuliere zie ik niets staan.

Deni11

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:38

Ah in dat geval kan je het beste op de particulier verkoop zelf een goedkoop paardje kopen. Vervolgens zet je deze dan weer op de particuliere verkoop voor 160.000 (150.000+ ca 5.500 wat de normale aanschaf prijs voor goedkope paarden) zetten, en dan koop ik hem daar van je over!

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:29

Ik won net Tangaroa in een HdO *\o/*

Martie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:22

Deni11: ik heb nog een Fjordenveulen staan die ik voor een opdracht moest kopen dus die mag wel weg. Is dat een goede?
Dan ga ik even kijken hoe het werkt.

Hij staat erop, hij heet Aurum.
Ik zie trouwens geen enkel paard daarop te koop staan, ook die van mij niet. Maar in mijn overzicht staat wel dat hij in de verkoop staat.

Picopico

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:43

Heeft iemand een goed paard voor cutting of barrel racing? Mijn competities zitten op 74.86% (cutting) en 73.98% (barrel), bíjna een rozet dus. Maar ik heb zelf geen paard meer om in te schrijven (godjes hadden niet de juiste vaardigheden) :D

Martie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:47

Martie schreef:
Deni11: ik heb nog een Fjordenveulen staan die ik voor een opdracht moest kopen dus die mag wel weg. Is dat een goede?

Ik zie trouwens geen enkel paard daarop te koop staan, ook die van mij niet. Maar in mijn overzicht staat wel dat hij in de verkoop staat.

Gevonden: moet de vorige zoekopdracht dus eerst uitzetten anders zie je niks.... :P

xKatinkii

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 01:03

Picopico schreef:
Heeft iemand een goed paard voor cutting of barrel racing? Mijn competities zitten op 74.86% (cutting) en 73.98% (barrel), bíjna een rozet dus. Maar ik heb zelf geen paard meer om in te schrijven (godjes hadden niet de juiste vaardigheden) :D

Barrel heb ik, hoe heet je manege?

Picopico

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:09

xKatinkii schreef:
Picopico schreef:

Barrel heb ik, hoe heet je manege?

De Gouden Regen

Deni11

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:50

Martie schreef:

Yes gelukt!

Paardje02

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:51

Iemand enig idee wat ze bedoelen met "valideer 4 speciale functies"?

BlackClaw

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:16

Paardje02 schreef:
Iemand enig idee wat ze bedoelen met "valideer 4 speciale functies"?

De vier speciale functies zijn de vier duidelijk weergegeven mijlpalen op de pagina met beginnersdoelen: EC-creatie, toegang tot directe verkoop, toegang tot Grand Prix en toegang tot gereserveerde verkoop. Je krijgt toegang tot deze mijlpalen bij het behalen van 25, 50, 75 en 100 voltooide doelen. Zodra je doel 100 hebt gevalideerd, krijg je toegang tot de laatste speciale functie en de bijbehorende tutorial.