Stom

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

KletsKoekje

Re: Stom

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-24 21:09

Oh, en de nieuwe verpakkingen voor de MacDonalds sauzen. Verschrikkelijk stom die zakjes

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-24 21:16

Random boomers die het nodig vinden om 'kijk eens wat vrolijker, dan ben je veel mooier' te zeggen op straat, in winkels etc. Ik loop er niet voor jouw uitzicht opa, en wellicht heb ik wel helemaal geen reden om vrolijk te kijken :\

Melzazu

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-24 21:19

Mars schreef:
Jouwe vind ik dan wel weer leuk :))

:):)

Oh ja wat ook heel stom is, is dat je bezig bent met geld overmaken naar bekende rekeningen, terwijl je lekker op de bank zit, en je dan toch ineens je reader nodig hebt -:(-

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-24 21:19

‘Het leven is een feest, maar…’ |o

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-24 21:21

"meeleesstenen". Wat zijn dat in hemelsnaam?!?!?

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-24 21:24

Mars schreef:
Random boomers die het nodig vinden om 'kijk eens wat vrolijker, dan ben je veel mooier' te zeggen op straat, in winkels etc. Ik loop er niet voor jouw uitzicht opa, en wellicht heb ik wel helemaal geen reden om vrolijk te kijken :

ik geef ze dan toch wel zo'n grote, onnatuurlijke lach dat ze weglopen :')

ik heb paars met groen haar en dat is blijkbaar voor een bepaalde groep jongeren reden om naar mij te gaan blaffen en miauwen? Het gebeurt ook bijna wekelijks

Melzazu

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-24 21:28

Polarize schreef:
ik heb paars met groen haar en dat is blijkbaar voor een bepaalde groep jongeren reden om naar mij te gaan blaffen en miauwen? Het gebeurt ook bijna wekelijks

Snap ik niet dat ze dat doen en vind ik erg stom

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-24 21:30

Melzazu schreef:
Polarize schreef:

Snap ik niet dat ze dat doen en vind ik erg stom

waarschijnlijk heeft het iets met furries te maken, uiteraard betekent geverfd haar hebben automatisch dat ik een furry ben :j

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-24 21:33

Mars schreef:
Random boomers die het nodig vinden om 'kijk eens wat vrolijker, dan ben je veel mooier' te zeggen op straat, in winkels etc. Ik loop er niet voor jouw uitzicht opa, en wellicht heb ik wel helemaal geen reden om vrolijk te kijken :

Ik heb dit zo vaak gehoord, vind ik ook stom. Niet zo lang geleden ook weer zo’n lolbroek. Ik heb geantwoord: “zo zit mijn gezicht het lekkerst.” Ging ie zich meteen verontschuldigen, dat was wel weer grappig.

Ook stom: de enorme verkeersdichtheid in dit propvolle land. Altijd files, overal.

En het feit dat we in Nederland nooit meer een echte winter hebben. Zie nu al op tegen maanden grijze treurnis, wind, regen en temperaturen net boven nul zodat je het zelfs nog koud hebt als je je kleedt als Michellin mannetje.

We hebben geen echte natuur hier, en dat kleine beetje dat we hebben dat er nog het meest voor door gaat is vaak zo druk dat je met z’n allen in treintjes achter elkaar loopt. Ik ben net drie maanden met de boot naar Scandinavië geweest en heb zo genoten van de natuur en stilte.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-24 22:10

prompter schreef:

Iets van bokt.
Want lees dat nergens anders.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-24 22:12

Er zou heel wat minder op bokt geschreven worden als al die meeleesstenen zichtbaar waren :P

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-24 22:16

prompter schreef:

Ik vind dat ook zoiets stoms ja. Het maakt mij echt geen zak uit als je meeleest en heel af en toe een keer reageert. Hoeft niet aangekondigd te worden.

Powervrouw vind ik ook een vreselijke term!

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-24 22:21

Earth schreef:
Oh herinneringen maken is ook zo'n stom iets. Vooral de Amerikanen zijn dol op deze uitspraken.

Helaas zie ik dat hier inmiddels ook voorbij komen. Maar ik vind dat ook verschrikkelijk bij Nederlandse rappers die praten alsof ze uit 'the hood' komen uit een gribus buurt in de USA

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-24 22:22

Mensen die "mijn kids" zeggen.

Lif, laf, lef ( :+ ) en al die rare teksten en bordjes in een huis.

Traaaage bestuurders die in de linkerbaan gaan rijden.

Watjes (wattenbollen, het gevoel er van brrrrr)

Vorken en lepels met rare vormen of van rot materialen zoals hout

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-24 22:41

KletsKoekje schreef:
Oh, en de nieuwe verpakkingen voor de MacDonalds sauzen. Verschrikkelijk stom die zakjes

DIT! :')

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-24 22:48

Oeh, irritante, stomme reclames met van die Jordaanse tranentrekkers die dagenlang in je hoofd blijven hangen, daarnaast zijn reclames met irritante nummers stom :')

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-24 23:03

Maastricht/Ibiza/Noorwegen

Je was geweldig

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-24 23:06

Earth schreef:
Mensen die lachen met hun tong tussen hun tanden
Dus, wat vind jij stom?

Ik kan me hier even geen voorstelling bij maken?

thequeensmum

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-24 23:16

F_Orumster schreef:
Earth schreef:
Dus, wat vind jij stom?

Lachen met tandvlees zichtbaar, vréselijk.
Of mensen waarbij je met hun gezicht in ‘rust’
de voortanden ziet.

En dan mensen die elke keer als ze iets begrijpen ‘helder’ menen te moeten zeggen

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-24 23:37

Ik vind afkortingen ook heel stom. Ik vul ze altijd in een milliseconde in met de meest stomme dingen. Ook in groepen waarvan ik de context best begrijp.

Bijvoorbeeld:
In een World of Warcraft context staat TW voor TimeWalking. Maar ik maak er altijd triggerwarning van.
Tegenwoordig is er ook een uitbreiding met de naam The War Within, wordt afgekort naar TWW. Daar maak ik dan weer Trigger Warning Warning van.
Ik heb er ook geen controle over, mijn hersenen vullen die letters automatisch aan. Het is nog erger als het om een onderwerp gaat waar ik minder veel van weet.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-24 23:43

fjordjes schreef:
Maastricht/Ibiza/Noorwegen

Je was geweldig

Oh ja!

En:

De leven

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-24 23:49

F_Orumster schreef:
Earth schreef:
Dus, wat vind jij stom?

Dat ze lachen en dat hun tong tussen hun voortanden net zichtbaar is.

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-24 23:53

Wanneer je als kindvrij/kindloos persoon zegt dat je moe bent, weinig vrije tijd hebt of wat dan ook en mensen met kinderen met de beruchte zin "Wacht maar tot jij later kinderen hebt!." of iets in die trant aankomen.

NEE! Ik ben gewoon moe en ik heb evenveel recht op moe zijn als andere mensen! Houd gewoon je mond als je niets zinnigs te zeggen hebt.

aisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-24 23:54

"ze won" vandaag gewoon de B met een winstpunt.
Ze liep naar een tweede plaats in het M1
Wat nou.. ze liep ,je rijd je paard samen door de proef en ZE kan niet winnen zonder ruiter ..onmogelijk. :Z .

X2305

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 00:12

Ik heb een gruwelijke hekel aan mensen die niet auto kunnen rijden. En daar valt voor mij onder; niet goed anticiperen op het verkeer, onzeker rijden en daardoor gevaarlijke situaties creëeren, blijven plakken op de linkerbaan, met te weinig snelheid inhalen.
Elke keer denk ik weer “maak je er niet druk om” maar nu ik al een paar weken weer in het donker vertrek en thuis kom wordt het steeds erger. Doe er nog een buitje bij en het feest is compleet: je rijdt opeens 30 op een 80 weg.

Ik vind papieren rietjes echt ongelooflijk stom.

Ik vind de belastingdienst stom (ik wacht al 10 maanden op een flinke teruggave maar mag zelf uiteraard altijd binnen 4 weken betalen).

Ik vind de combinatie van regen en wind (heel) stom.

Ik vind (in mijn optiek onnodige) wegafzettingen stom. Ik rij nu op een route van 15 km naar werk 4 keer om ivm afsluitingen en er is er slechts één waarbij een rotonde inderdaad zeer praktisch was. De andere weg is al 6 maanden deels afgesloten ivm aanleggen van verkeersdrempels waar nooit ongevallen zijn of gebeuren en de andere 2 wegen worden opnieuw geasfalteerd terwijl deze echt nog prima in orde waren. Dat vind ik heel zonde van het omrijden continue en wat het weer allemaal kost.

Oh en wat ik ook echt verschrikkelijk vind is carnaval. Ik ben niet opgegroeid in een carnaval-omgeving, en ik heb een hekel aan liedjes waarin je de polonaise moet lopen. Ik trek het best een uur of 2. Maar hier gaat het dagen achter elkaar door, + de voorbereiding + de nasleep om dan alweer dezelfde ‘klassiekers’ voor bijvoorbeeld de Vierdaagse een week lang te draaien.

Oh en de allerlaatste….. wij hebben hier restafval zakken, plastic zakken, een groenbak en karton én je verzamelt zelf de blikjes en flessen.
Nu wil ik prima opletten met afval scheiden etc. Maar de plastic zakken staan 2 weken lang in iedereen zijn tuin buiten te wachten tot het ophalen, idem met de restafval zakken. Met warme dagen gaat dit echt stinken. Daarnaast trekt het echt overal in de wijk ratten en muizen aan, waardoor er soms opeens een hoekje uit je zak verdwenen is en je deze opnieuw moet inpakken. Wij hebben inmiddels dekenkisten waarin we ze bewaren, maar dat heeft (uiteraard!) niet iedereen. Als je een keer een dag vergeet of net een weekend weg bent staan die zakken er zo vier weken dus in je tuin… en je hebt geen invloed op het feit dat je buren ze vergeten. Je zet ze op de desbetreffende dag allemaal op een punt in de straat, met wat wind zijn ze zo verdwenen, half open gescheurd, overal afval. Nee ik vind het echt ongelooflijk dom.

Gelukkig vind ik ook nog heel veel dingen leuk :D