Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fika schreef:Tallie1979 schreef:Ik heb ook PDS, maar ik dacht dat iedereen dit had.Wat ik altijd wel bijzonder onaangenaam vind, is als ik de “poep weeën” krijg. Dat is helaas een bijverschijnsel van PDS. Die kramp is zo erg, dat ik niet eens rechtop kan staan, of überhaupt op kan staan. Super ongemakkelijk!Hebben mensen zonder PDS dit niet?
Foaly schreef:Popstra schreef:Nou heel eerlijk, nee ik ga ook als het even kan nooit naar een openbaar toilet! Ga thuis voor vertrek.
Die 2 uurtjes ik in een restaurant zit ken ik het wel op houden als het moet.
Maar in een echt duur restaurant zit je wel iets langer dan twee uur
Fika schreef:Tallie1979 schreef:Ik heb ook PDS, maar ik dacht dat iedereen dit had.Wat ik altijd wel bijzonder onaangenaam vind, is als ik de “poep weeën” krijg. Dat is helaas een bijverschijnsel van PDS. Die kramp is zo erg, dat ik niet eens rechtop kan staan, of überhaupt op kan staan. Super ongemakkelijk!Hebben mensen zonder PDS dit niet?
Echwel schreef:Nog nooit naast iemand gezeten met een stoma zeker
Heerlijke geluiden en geuren..
Geef die dan maar een restaurant verbod
Echwel schreef:Nog nooit naast iemand gezeten met een stoma zeker
Heerlijke geluiden en geuren..
Geef die dan maar een restaurant verbod
Ibbel schreef:Yavanna schreef:Ik was stomverbaasd toen ik het meemaakte, mijn zin in eten was gelijk verdwenen. Echt hup, bil omhoog en prffft.
Dat heet bij ons in de familie: 'beter in dun wieë wèreld, as in un nauwen buuk'
Beter in de wijde wereld, dan in een benauwde buik, dus
Vjestagirl schreef:Ibbel schreef:Dat heet bij ons in de familie: 'beter in dun wieë wèreld, as in un nauwen buuk'
Beter in de wijde wereld, dan in een benauwde buik, dus
Mijn neef roept met enige regelmaat "beter een scheetje voor iedereen, dan buikpijn voor mij alleen"
Vjestagirl schreef:Mijn neef roept met enige regelmaat "beter een scheetje voor iedereen, dan buikpijn voor mij alleen"
Ibbel schreef:Met lactose-intolerantie kom je ook een heel eind voor je door hebt dát je lactose-intolerant bent
Popstra schreef:Nou heel eerlijk, nee ik ga ook als het even kan nooit naar een openbaar toilet! Ga thuis voor vertrek.
Die 2 uurtjes ik in een restaurant zit ken ik het wel op houden als het moet.
Ibbel schreef:foxy80 schreef:Echwel, wat een nare reactie. Er zijn evengoed mensen zonder ziektes die de schijterij krijgen op restaurant/ vies ruiken / smakken en wat voor wansmakelijks dan ook in jouw ogen doen. Blijf jij dan maar weg uit de horeca, bam!
Echwel heeft een stoma. Al jaren.