Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MyWishMax

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-24 09:15

Daar doen ze dus niks mee, opmerkingen bij levering of via de app. Want ipv de veilige plaats stond het voor de voordeur, als er ophaalpunt staat ook of ineens bij de buren maar staat er in de app dat het bij mij bezorgd is en noem maar op. De pakketbezorgers doen gewoon niks zoals het hoort, ook bij handtekening verplicht tekenen ze zelf en zetten het gewoon neer.

Alleen due mensen zijn een grotere ergernis, die gaan dus bewust vragen of zij het moeten aannemen terwijl dat nergens op slaat. Vooral niet met de hele geschiedenis

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-24 09:18

Ik ben zo goed geweest om aan te bieden vanmiddag weg te gaan zodat m’n vriend een middagje alleen op de bank kan chillen. Want ik ben bijna altijd thuis als hij vrij is.

Maar nu wil ik ook op de bank chillen. Hoe leuk ik m’n plannen vanmiddag ook vind. :=

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-24 09:22

Caira schreef:
Jullie, door jullie ben ik toch aan bridgerton begonnen en nu kan ik niet meer stoppen…

*\%/*
Graag gedaan :D
Bridgerton is zo leuk

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-24 09:24

MyWishMax schreef:
Daar doen ze dus niks mee, opmerkingen bij levering of via de app. Want ipv de veilige plaats stond het voor de voordeur, als er ophaalpunt staat ook of ineens bij de buren maar staat er in de app dat het bij mij bezorgd is en noem maar op. De pakketbezorgers doen gewoon niks zoals het hoort, ook bij handtekening verplicht tekenen ze zelf en zetten het gewoon neer.

Alleen due mensen zijn een grotere ergernis, die gaan dus bewust vragen of zij het moeten aannemen terwijl dat nergens op slaat. Vooral niet met de hele geschiedenis

Oh herkenbaar zeg, van die postbezorgers. Hier is weleens een nieuwe bankpas over de schutting gegooid toen we niet open deden 8)7

Hebben toen wel gebeld, maar veel beterschap gaf het niet helaas..

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-24 09:24

Dat ik 34 broedeieren weg kan mikken wegens broedmachine overleden. -O-

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-24 09:29

Muggen

De halve nacht wakker gelegen er van,
en denk je oh lekker even omdraaien heb je zo'n %$# mug rondom je oren..

En de warmte natuurlijk, pff ik heb ook al een tijdje hele warme handen en voeten,
en dan is slapen onder een deken vreselijk.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-24 09:52

Gelukkig heeft het feit dat de straten hier voor de 3e dag op rij binnen 10 minuten volledig blank staan en dat een dubbele blikseminslag binnen 60 seconden onze hele buurt 5 uur lang lam legt helemaal NIKS te maken met klimaatverandering……

-:(-

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-24 10:20

Mijn sporthorloge is officieel overleden en ik zie de bomen door het bos niet meer bij het zoeken naar een nieuwe :( zoveel modellen en ik zie totaal niet wat het verschil ertussen is

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-24 11:15

Cowboy55 schreef:
Gelukkig heeft het feit dat de straten hier voor de 3e dag op rij binnen 10 minuten volledig blank staan en dat een dubbele blikseminslag binnen 60 seconden onze hele buurt 5 uur lang lam legt helemaal NIKS te maken met klimaatverandering……

-:(-

Ik vind het weer ook erg raar de laatste tijd. Benauwd en vochtig, als het droog is met zon dan brandt die zon echt enorm en is het bloedheet. En dan ineens wordt het donker en komt er een wolkbreuk met onweer en hagel en alle straten staan blank. Heel raar.
Voorheen was dit eens of 2 x per jaar dat er zoveel regen viel dat het riool hier in de straat het niet aan kan. Nu is het deze maand al meerdere keren voortgekomen. Mijn wc gaat dan borrelen en soms zelfs over de rand, heel irritant.

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-24 11:23

En terwijl jullie door de straat roeien sta ik met de tuinslang de planten water te geven opdat ze niet verdrogen.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-24 11:24

Ja de rivieren zijn geloof ik een grens steeds.
Die tweedeling word wel flauw

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-24 11:25

Hier moeten de paarden weer de paddock op ipv de wei, helaas. Voel me schuldig want door wedstrijd heeft ze afgelopen weekend maar half uurtje op de wei gestaan. Arm dier... Was juist de planning nu paar dagen vrij en lekker op het land.

Dus ook hier te veel water.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-24 11:43

Roodvos schreef:
En terwijl jullie door de straat roeien sta ik met de tuinslang de planten water te geven opdat ze niet verdrogen.

+1

Alles is hier hartstikke droog. Gisteren wel een paar mooie buien gehad en wat onweer. Maar zeker niet zo veel dat de riolering het niet aankan en alles blank staat.

Picopico

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-24 12:09

Ik zag net een wesp door m'n huis vliegen en nu ben ik hem kwijt :\

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-24 12:55

Mijn lavendel moet ook elke dag water, weilanden mogen ook wel weer wat. Bizar dat verschil in zo’n klein landje.

Doe klöte Agradi levert weer niet op tijd waardoor ik last minute nog dure Glucobalance moet kopen bij de EJ omdat Fey anders zonder zit tijdens mijn vakantie.

Oh en
Afbeelding
:x :x :x

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-24 13:07

Vrijdag conceptdeadline..

Zal zó blij zijn als dit voorbij is -O-

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-24 14:03

Eerst was mijn zoon ziek, toen mijn dochter. En zelf kreeg ik er ook wat van mee. Ondertussen is mijn huis ontploft en heb ik echt nog geen fut om er wat aan te doen maar ik irriteer mij dus wel aan de zooi.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-24 14:07

Berdien schreef:
Mijn lavendel moet ook elke dag water, weilanden mogen ook wel weer wat. Bizar dat verschil in zo’n klein landje.

Doe klöte Agradi levert weer niet op tijd waardoor ik last minute nog dure Glucobalance moet kopen bij de EJ omdat Fey anders zonder zit tijdens mijn vakantie.

Oh en
[ [url=m/DKhd7F.jpg]Afbeelding[/url] ]
:x :x :x

Je zit een beetje te ver Noord. Ik heb er nog twee liggen :')

Moet zo nog stro gaan halen, maar wil gewoon een middagje vrij

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-24 14:39

Mijn vader is echt knettergek op onze jongste hond. Opzich prima, maar hij laat ALLES toe. Hij zit naast het raam en laat hond gewoon bij het raam blaffen.. Als hij tijdens het eten iets van de tafel wil jatten, dan ziet hij het zogenaamd niet. Zeggen wij er iets van, dan zijn we te streng etc.

Net vloog de jongste hond onze bijna 16 jarige hond aan, die van schrik zichzelf helemaal onderplaste. En m'n vader loopt alleen maar te mekkeren dat we gemeen zijn tegen de jongste hond omdat ik het oudje meenam naar de keuken en de jonge hond naar de kamer stuurde. Maar geen woord over het oude hondje -O-

Jonge hond is echt een schat, ik neem hem niks kwalijk. Maar het is wel echt een hond die grenzen nodig heeft (Doodle, duidelijk?) en mijn pa gaf die bij onze eerdere honden echt wel, maar deze hond mag echt alles van hem.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-24 14:42

Ik heb ns flex en er was altijd een hele fijne optie in de ns app dat ik in één keer kon zien wat mijn kosten voor die maand waren, maar nu hebben ze die widget weggehaald -O- enige manier om het nu bij te houden is het handmatig uitrekenen met al mijn reiskosten of wachten op de factuur.
Ik weet ongeveer wel wat ik elke maand kwijt ben omdat ik vrijwel constant hetzelfde reis, maar vind het wel fijn omdat overzicht te hebben zodat ik meteen kan zien way mijn kosten zijn al voordat ik de factuur krijg

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-24 17:14

DuoPenotti schreef:
Alja schreef:
Ik heb nog wel eens dat ik wil quoten maar dan per ongeluk op de pb druk..
Miss is dat ook bij jou gebeurd ?

waarschijnlijk is het zo iets :j
Ik zoek er zeker ook geen verkeerde dingen achter :)
Maar word er zo nieuwsgierig van :))

En dat het deze week 3 keer is anders 1 per jaar of zo :D

Dat heb ik ook een keer gehad. Maar drie keer in een week is wel enthousiast. Steeds dezelfde of ook drie verschillende personen?

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-24 17:16

Ik heb mij vanochtend gehaast met de paddock en het weiland doen, want de hele middag onweer en regen voorspeld...

Het is nog steeds droog. Waarom zijn die voorspellingen de laatste tijd zo slecht?

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-24 17:20

Shenavallie schreef:
Dat heb ik ook een keer gehad. Maar drie keer in een week is wel enthousiast. Steeds dezelfde of ook drie verschillende personen?

Verschillende.

Ja vind het ook wel erg toevallig en ook wel grappig

---

Straks bij de intratuin geweest.
En zag daar een man die ik kende. Maar wie was het nou?
Hoor hem in gedachte zelfs praten. Maar welke setting? Geen idee...

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-24 17:38

Mensen die Geen Idee hebben en dat jouw probleem maken :+

We gaan zaterdag met een groep uit eten bij 'T Zusje, persoon A organiseert en persoon B is degene zonder clou:

A: OK als iedereen voor zaterdag 15.00 uur dan het geld voor het eten wil overmaken, en dan stuur ik voor de drankjes achteraf een tikkie.
A: Hoi ik heb een betaalverzoek gemaakt van 39,95 etc etc

B: Ik betaal als ik mijn salaris heb. Voor de drankjes komt dan eventueel later nog? Is het trouwens 1 prijs of verschilt het per gerecht?

Ik was echt even geneigd om niet zo vriendelijk te reageren dat we de drankjes later betalen letterlijk in het bericht van A stond , en dat als ze het concept van T Zusje niet kent, dat ze het dan op kon zoeken. Want dit gaat echt elke keer zo :+

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-24 17:48

Het weer, we zouden net met doktor iris en layka te wandelen.
Leugenradar voorspelde droog tot 7.
Layka had net de bbpad en t hoofdstel om.
Beetje regen.
Dus ik loop naar binnen voor een jas.
Klap onweer...
Okay laaamaaaaaaaar....
Dus iris haar wond simpel ingepakt. Layka alles afgedaan...
Volgens de leugenradar zou nog regen komen... en nu is het weer droog