Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MyWishMax schreef:Daar doen ze dus niks mee, opmerkingen bij levering of via de app. Want ipv de veilige plaats stond het voor de voordeur, als er ophaalpunt staat ook of ineens bij de buren maar staat er in de app dat het bij mij bezorgd is en noem maar op. De pakketbezorgers doen gewoon niks zoals het hoort, ook bij handtekening verplicht tekenen ze zelf en zetten het gewoon neer.
Alleen due mensen zijn een grotere ergernis, die gaan dus bewust vragen of zij het moeten aannemen terwijl dat nergens op slaat. Vooral niet met de hele geschiedenis
Cowboy55 schreef:Gelukkig heeft het feit dat de straten hier voor de 3e dag op rij binnen 10 minuten volledig blank staan en dat een dubbele blikseminslag binnen 60 seconden onze hele buurt 5 uur lang lam legt helemaal NIKS te maken met klimaatverandering……
Berdien schreef:Mijn lavendel moet ook elke dag water, weilanden mogen ook wel weer wat. Bizar dat verschil in zo’n klein landje.
Doe klöte Agradi levert weer niet op tijd waardoor ik last minute nog dure Glucobalance moet kopen bij de EJ omdat Fey anders zonder zit tijdens mijn vakantie.
Oh en
[ [url=m/DKhd7F.jpg]Afbeelding[/url] ]![]()
![]()
DuoPenotti schreef:Alja schreef:Ik heb nog wel eens dat ik wil quoten maar dan per ongeluk op de pb druk..
Miss is dat ook bij jou gebeurd ?
waarschijnlijk is het zo iets
Ik zoek er zeker ook geen verkeerde dingen achter
Maar word er zo nieuwsgierig van
En dat het deze week 3 keer is anders 1 per jaar of zo
Shenavallie schreef:Dat heb ik ook een keer gehad. Maar drie keer in een week is wel enthousiast. Steeds dezelfde of ook drie verschillende personen?