Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nikkel schreef:Het enige belangrijke is in deze voor wat betreft die heg. Is het raam van de buren daar al langer dan 20 jaar of niet. Als deze er al langer dan 20 jaar is, dan moet die heg op minimaal 2 m1 komen te staan. Anders is 50 cm1 voldoende.
Koper schreef:De oplossing is heel simpel, lijkt mij. Als ze die haag op een halve meter van haar pui zet heeft ze geen inkijk, nog genoeg oprit en drijft ze ook de verstandhouding met de buren niet op de spits.
anjali schreef:Het is aan ts aan te raden om hier verstandig mee om te gaan anders gaan we haar terugzien bij de Rijdende Rechter. Nee niet vanwege het niet willen verkopen van haar net zelfgekochte grond want dat hoeft ze natuurlijk niet te doen. Simpelweg nee zeggen. Maar de kiemen voor talloze andere conflicten liggen er al.
Zonnetje81 schreef:Klinkt als een hoop gezever, zij mogen geen raam hebben maar TS wil wel de hele gevel open gooien. Want als dat huis 2 meter verderop had gestaan mocht het wel............klinkt voor mij echt als kinderachtig gedoe los van de regels. Of je nu 6 of 8 meter van elkaar af zit. Zij mogen geen raam en ts wil alles in het raam hebben zitten
Koper schreef:anjali schreef:Het is aan ts aan te raden om hier verstandig mee om te gaan anders gaan we haar terugzien bij de Rijdende Rechter. Nee niet vanwege het niet willen verkopen van haar net zelfgekochte grond want dat hoeft ze natuurlijk niet te doen. Simpelweg nee zeggen. Maar de kiemen voor talloze andere conflicten liggen er al.
Daarom is het denk ik ook verstandig om een mod te vragen dit topic te verwijderen. Je weet maar nooit of de buren het op een dag vinden.
[***] schreef:anjali schreef:Waarom zou dat verwijderd moeten worden? Er staat toch niets anders in dan de waarheid over allerlei mogelijke problemen? De waarheid hoeft en mag nooit verwijderd worden.
De TS geeft aan niet te zitten wachten op een verstoorde verstandhouding.
BeFunny schreef:Ik denk dat het punt nu ook bij ts wel duidelijk is hoor.
Ik vind het eerlijk gezegd wel een erg drammerig worden om door te blijven gaan over dat ts meteen duidelijk moet zijn. Ik denk alleen maar, dat weten we nu wel. Inmiddels help je ts er echt niet meer mee om dat te blijven herhalen.
Ts ik denk (denk dus hè) dat je een paar inschattingsfouten hebt gemaakt over o.a het raam, over het dingen bij de buren voor elkaar krijgen want ik denk eigenlijk dat de buurman niet halsoverkop is begonnen over dat overpad maar dat jullie dingen willen die voor hem ongunstig zijn en dat hij heeft gedacht dat is het overdenken waard als wij dan een stuk overpad krijgen. Ik geloof namelijk dat je niet alles hier hebt gedeeld. Hoeft ook niet, maar ik denk dat je zelf het beste weet dat het niet handig is aangepakt![]()
De verstandhouding met de buren kan gewoon goed blijven maar dat gebeurd natuurlijk niet als jullie plannen doorzetten die eigenlijk niet mogen. De buurman heeft je op deze manier laten weten dat ze dat niet zomaar toelatenEn je bent afwachtend met je antwoord zodat jullie nog e.a kunnen uitzoeken over wat wel en niet mag zodat je alsnog toe kunt geven als blijkt dat iets alleen met toestemming van de buren kan
Dat verklaard voor mij en ik denk voor de anderen ook waarom je nog wacht met je antwoord. In dat geval zou ik ook wachten met het antwoord. Maar ik zou me niet op een forum uitspreken over de buren. Want die hebben ook logisch hun eigen wensen en zoals ik het zie is daar niks mis mee
maar ik kan het mis hebben in mijn denkwijze hoor.
BeFunny schreef:Ik denk dat het punt nu ook bij ts wel duidelijk is hoor.
Ik vind het eerlijk gezegd wel een erg drammerig worden om door te blijven gaan over dat ts meteen duidelijk moet zijn. Ik denk alleen maar, dat weten we nu wel. Inmiddels help je ts er echt niet meer mee om dat te blijven herhalen.
Ts ik denk (denk dus hè) dat je een paar inschattingsfouten hebt gemaakt over o.a het raam, over het dingen bij de buren voor elkaar krijgen want ik denk eigenlijk dat de buurman niet halsoverkop is begonnen over dat overpad maar dat jullie dingen willen die voor hem ongunstig zijn en dat hij heeft gedacht dat is het overdenken waard als wij dan een stuk overpad krijgen. Ik geloof namelijk dat je niet alles hier hebt gedeeld. Hoeft ook niet, maar ik denk dat je zelf het beste weet dat het niet handig is aangepakt![]()
De verstandhouding met de buren kan gewoon goed blijven maar dat gebeurd natuurlijk niet als jullie plannen doorzetten die eigenlijk niet mogen. De buurman heeft je op deze manier laten weten dat ze dat niet zomaar toelatenEn je bent afwachtend met je antwoord zodat jullie nog e.a kunnen uitzoeken over wat wel en niet mag zodat je alsnog toe kunt geven als blijkt dat iets alleen met toestemming van de buren kan
Dat verklaard voor mij en ik denk voor de anderen ook waarom je nog wacht met je antwoord. In dat geval zou ik ook wachten met het antwoord. Maar ik zou me niet op een forum uitspreken over de buren. Want die hebben ook logisch hun eigen wensen en zoals ik het zie is daar niks mis mee
maar ik kan het mis hebben in mijn denkwijze hoor.