Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
. Wil ook wel met je mee denken hoor, stuur gerust een pb-tje.
.

boerinnetje schreef:Esmee, leuk is dat als zo enthousiast worden. Word je dat toch zelf ook nog meer.![]()
Bloemetje, leuk! Ben heel benieuwd! Heb even op hun site gekeken, ben je voor een nieuwe gegaan, of een 2de hands?
Linnie, wij hebben nog geen welkomsbord. Zijn we nog voor aan het kijken. Snap wel dat je twijfelt als je er zo kort gebruik van gaat maken. Je zou eventueel ook een mooie spiegel kunnen doen, en daarop met krijtstift een leuke tekst schrijven. Das hier ook nog wel een optie. Zo al met al, word het stapje voor stapje echter he?
Wij hebben afgelopen week weer gesprek gehad op de locatie. Zo fijn dat er mee gedacht word, en dat je je gehoord voelt. Weer bevestigd dat we hier goed aan gedaan hebben. Morgen gesprek met de fotograaf, en dan zijn we al een heel eind.
Ik wil eigenlijk wel een mooi kleurtje voor de bruiloft, aangezien ik een jurk met een lage rug en dunne bandjes heb. Nu twijfel ik over een spray tan, hoor van verschillende mensen dat dit best kan gaan afgeven. Iemand hier ervaring mee?
maar mijn moeder heeft mij verrast toen we daar waren en kon ik dus ook uit nieuwe jurken kiezen.
Uiteindelijk ben ik nu voor een nieuwe jurk gegaan uit hun eigen collectie. Heb wel ook tweedehands jurken gepast alleen helaas stonden de modellen mij niet(ik heb hele brede heupen en een smalle taille)dus niet altijd makkelijk om iets te vinden wat leuk staat haha . Maar het maakte mij niet uit of de jurk tweedehands is ja of nee. Het is echt een aanrader om te gaan kijken daar. Ze hebben een hele ruime keuze aan tweedehands jurken, het was er ook niet aan af te zien dat de jurken tweedehands waren. 
Linnie050 schreef:[...]
Waar hebben jullie je welkomstbord vandaan?
Ik twijfel nog om er 1 aan te schaffen.
[...]
), maar ik wou het plaatje toch graag compleet hebben.
. Waar herken je een goede spraytan aan? Had wel een adresje maar, zij reageert slecht, dus heb er niet heel veel vertrouwen in
.
Ik heb er ook een stukje voor gereden, maar ze krijgt veel positieve reviews en het resultaat was mooi. Ze doet vaak bruiden. Ik had haar voor ons bruiloftsfeest in Nederland, in Las Vegas had ik ook een spray tan gedaan. Het gaf allebei de keren niet af aan mijn witte jurken.
Dus dat is super lief en leuk! Nu wordt het dus een combinatie van taart en vlaaien.
. Wat doen jullie daarmee?
Eapy schreef:Qua taart, wij hebben een professionele patissier aangenomen. Die leidt je door het hele proces heen, van smaken tot uiterlijk van de taart.
Wij willen ook echt geen cadeaus — we zetten op de uitnodiging dat als mensen echt iets willen geven, dat ze geld mogen doneren voor onze huwelijksreis.
boerinnetje schreef:Wat is het hier rustig. Iedereen druk met het plannen van de bruiloft?