Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
boerinnetje schreef:Esmee, leuk is dat als zo enthousiast worden. Word je dat toch zelf ook nog meer.![]()
Bloemetje, leuk! Ben heel benieuwd! Heb even op hun site gekeken, ben je voor een nieuwe gegaan, of een 2de hands?
Linnie, wij hebben nog geen welkomsbord. Zijn we nog voor aan het kijken. Snap wel dat je twijfelt als je er zo kort gebruik van gaat maken. Je zou eventueel ook een mooie spiegel kunnen doen, en daarop met krijtstift een leuke tekst schrijven. Das hier ook nog wel een optie. Zo al met al, word het stapje voor stapje echter he?
Wij hebben afgelopen week weer gesprek gehad op de locatie. Zo fijn dat er mee gedacht word, en dat je je gehoord voelt. Weer bevestigd dat we hier goed aan gedaan hebben. Morgen gesprek met de fotograaf, en dan zijn we al een heel eind.
Ik wil eigenlijk wel een mooi kleurtje voor de bruiloft, aangezien ik een jurk met een lage rug en dunne bandjes heb. Nu twijfel ik over een spray tan, hoor van verschillende mensen dat dit best kan gaan afgeven. Iemand hier ervaring mee?
Linnie050 schreef:[...]
Waar hebben jullie je welkomstbord vandaan?
Ik twijfel nog om er 1 aan te schaffen.
[...]
Eapy schreef:Qua taart, wij hebben een professionele patissier aangenomen. Die leidt je door het hele proces heen, van smaken tot uiterlijk van de taart.
Wij willen ook echt geen cadeaus — we zetten op de uitnodiging dat als mensen echt iets willen geven, dat ze geld mogen doneren voor onze huwelijksreis.
boerinnetje schreef:Wat is het hier rustig. Iedereen druk met het plannen van de bruiloft?