Niobe schreef:Ik probeer nog super behulpzaam te zijn voor mijn ex-teamgenoten op werk, maar er kan serieus nooit een bedankje van af

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xPabloBokt schreef:Mijn vriend die niet laat weten dat er een pakketje komt terwijl ik alleen thuis ben en ik er dus écht niet uit zag om de deur open te doen.
Eapy schreef:xPabloBokt schreef:Mijn vriend die niet laat weten dat er een pakketje komt terwijl ik alleen thuis ben en ik er dus écht niet uit zag om de deur open te doen.
Onze bezorger is één van de twee mensen in mijn leven die me echt op m’n lelijkst gezien hebben, de ander is mijn partner. Die mensen zijn echt wel wat gewend en volgens mij boeit het ze totaal niet. En hoe erg kan het zijn?!
Ineke2 schreef:Juval sterkte ik duim mee dat ze het redden.
Kairos hoe luid de opdracht?
Ik heb maandag een belafspraak in het ziekenhuis, maar ook heb ik tussen 13 en 14 uur therapie, dus ik bel met het afspraken bureau om te vragen hoelaat de belafspraak ongeveer is? Zegt ze ja rond lunchtijd.
Dus ik geef aan dat ik tussen 13 en 14 uur niet bereikbaar ben en de reden waarom. Verbindt ze me door met de betreffende afdeling. Daar kreeg ik iemand aan de lijn die duidelijk niet luistert, want nadat ik opnieuw had gezegd dat ik tussen 13 en 14 uur niet bereikbaar was en waarom, zegt ze als eerste dat het afspraken bureau niet moet zeggen dat de arts rond lunchtijd zal bellen, want dat is niet zo. Eh… Dat moet je intern dan oplossen en niet afreageren op mij als patiënt mevrouw.
Kreeg ik wel een sorry op voor wat het waard was.
Vervolgens vraagt ze wanneer ik niet bereikbaar ben.
Inmiddels was ik het zeker na dat afreageren wel een beetje zat dus zei ik heel langzaam en duidelijk “ Zoals ik al eerder zei tussen 13 en 14 uur ben ik niet bereikbaar, dus dat graag noteren bij de afspraak in mijn dossier, lukt dat?”
Sterkte Winged, dat is naar zeg
Esaqar schreef:Nu al weer zin in het weekend.
Voel me weer 18, ondanks dat ik recent 26 ben geworden.
Maar helaas eerst nog werken & ben zeeeeere snotterig.
Sintara schreef:Ik ga zaterdag naar frightnight maar door mijn voetproblemen weet ik nu al dat ik niet terug naar huis kan rijden met de auto. Een vriend die meegaat heeft wel een plekje over in zijn auto, maar nu weet ik niet hoe ik het beste daar kan komen... Mn ouders zijn even uit de running met covid
xPabloBokt schreef:Anderhalf uur geleden vol motivatie begonnen aan een impulsieve re-organisatie van mijn keukenkastjes en nu is de motivatie op terwijl de keuken nog overhoop ligt.
Waarom ben ik zo