Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Spenk schreef:MarliesV schreef:Via marktplaats 1000 euro in een nog gesealde doos.
Dat hoeft dus niet tweede hands te zijn maar kan wel. Garantie bij de producent zou ik even goed uitzoeken.
Dat zegt niks want er zijn ook neppers in omloop....
MarliesV schreef:Daarom zou ik me beroepen op garantie bij de fabrikant. Je hebt duidelijk een telefoon die niet functioneert.
Uitgaande dat je hem eerlijk hebt gekocht, zou ik dus daar achteraan gaan. Niet bij de verkoper maar wel bij Google. In de doos staat vast waar je hem kan registeren en evt opgeven voor reparatie of vervanging.
Dorine92 schreef:MarliesV schreef:Daarom zou ik me beroepen op garantie bij de fabrikant. Je hebt duidelijk een telefoon die niet functioneert.
Uitgaande dat je hem eerlijk hebt gekocht, zou ik dus daar achteraan gaan. Niet bij de verkoper maar wel bij Google. In de doos staat vast waar je hem kan registeren en evt opgeven voor reparatie of vervanging.
Google is ruk. Ze hebben geen fysieke winkel en je wordt van het kastje naar de muur gestuurd op hun site. Je moet hele boekwerken doorploegen en allerlei oplossingen toepassen voor problemen die je helemaal niet hebt, en uiteindelijk moet je hem als dat niet werkt terugzetten naar fabrieksinstellingen. Ik ben toch verdomme hun werknemer niet! Vind het echt slechte service. Dus denk inderdaad dat dat idee van jou heel goed is. Gewoon opgeven als kapot. Dan heb ik alleen wel heel veel gedoe ervan want dan ben ik die telefoon dus kwijt lijkt me
Dorine92 schreef:Joy_Mennings schreef:Inderdaad wat Biebz zegt, is de telefoon gekocht via de Google store of ergens anders? In het laatste geval moet je denk ik contact opnemen met die winkel ipv. Google.
Nee via google zelf