Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suusjepluus schreef:Heeft iemand hier ervaring met namaak artikelen via vinted? Ik vond sommige spullen van Ralph Lauren wel erg goedkoop en ik ben eens gaan neuzen in fake merkkleding. En inderdaad lijken sommige truien en polos niet 'echt' van Ralph Lauren. Ik weet nog even niet wat ik daar van vind. Een trui is een trui. Maarja, valsspelen is ook weer niet ok. Moeilijk te herkennen ook.
Aranel schreef:Dat is heel lastig idd, Vinted zegt wel streng op te treden tegen namaak artikelen maar daar kunnen kopers dan ook weer misbruik van maken door te zeggen dat het artikel fake is, dan krijgt de koper het geld terug en is de verkopende partij artikel+geld kwijt.
Suusjepluus schreef:Heeft iemand hier ervaring met namaak artikelen via vinted? Ik vond sommige spullen van Ralph Lauren wel erg goedkoop en ik ben eens gaan neuzen in fake merkkleding. En inderdaad lijken sommige truien en polos niet 'echt' van Ralph Lauren. Ik weet nog even niet wat ik daar van vind. Een trui is een trui. Maarja, valsspelen is ook weer niet ok. Moeilijk te herkennen ook.
minouesmee schreef:Als je twijfelt zou ik vragen naar een foto van het label!
Daar kun je vaak wel op zien of het een echte of namaak is.
_lautje_ schreef:Maar zo’n rok wordt niet zomaar nagemaakt. Wat heeft dat voor zin. Niemand die ziet dat het van een bepaald merk is.