Karin schreef:Zie ik ineens een van mijn favoriete Vlaamse uitroepen langskomen... 'Lap!'
Ik blijf MILJAAR ook zo mooi vinden.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Melzazu schreef:Er zitten vreselijke dingen tussen. Hilarische dingen. Enge dingen. Mooie dingen.
Ik geniet wel van dit topic![]()
Wat ik dan bijvoorbeeld dus echt weer heel aandoenlijk vind is dat er dus mensen zijn die dus bv voor zo’n slak dan mutsjes gaan breien. Dat iemand dan echt daar tijd in steekt om zo’n ding helemaal te breien, naar dat kunstwerk te gaan en dat mutsje dan daar op die slak te doen. Dat soort dingen maakt mij dan ook weer heel vrolijk of zo
lindatje schreef:Ik heb genoten van de afgelopen 12 pagina's, wat een pareltjes zitten ertussen.
Dit 'ding' mag ik wekelijks aanschouwen. Ik dacht eerst dat hij in het weiland stond, als klimrek voor kinderen, maar gezien hij met z'n pootjes in het water staat zal het wel kunst zijn? Hij had eerst felle kleuren, maar al snel is het door de zon een flets ding geworden...
[ [url=m/B5K9h2.png]Afbeelding[/url] ]
_Nancy schreef:En dit lelijk ding wat dan in het waterdrijft een stukje verderop:
[ [url=m/AqknE2.jpg]Afbeelding[/url] ]
En dan de tekst bij het artikel van Brabants Dagblad:
"Al jaren ligt ze wulps te dobberen in de vijver tegenover het Foodcourt in Uden. "
lindatje schreef:Ik heb genoten van de afgelopen 12 pagina's, wat een pareltjes zitten ertussen.
Dit 'ding' mag ik wekelijks aanschouwen. Ik dacht eerst dat hij in het weiland stond, als klimrek voor kinderen, maar gezien hij met z'n pootjes in het water staat zal het wel kunst zijn? Hij had eerst felle kleuren, maar al snel is het door de zon een flets ding geworden...
Susanne schreef:lindatje schreef:Ik heb genoten van de afgelopen 12 pagina's, wat een pareltjes zitten ertussen.
Moest dit een zaadcel worden of?
Danielleeee_ schreef:Ik vind de poepende meneer in Amersfoort altijd erg bijzonder
[ [url=m/BvKmSQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Foto door Ietse Horneman
Vorig jaar is er zelfs een drol onder gelegd: https://indebuurt.nl/amersfoort/geniete ... fd~165876/