Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anna224 schreef:Ja we hebben het beide duidelijk gehoord. Storm
Urbanus, onze dochter word wel vaker wakker op moment. Maar kan natuurlijk ook zijn dat ze doorheeft dat er wat aan de hand is.
Zou ik dan hardop moeten zeggen dat ik hem vergeef zodat hij rust vind?
Mkango schreef:Adelaide71 schreef:Zoek hulp, asjeblieft... sterkte!Moderatoropmerking:Dit bericht is leeggehaald omdat het niet voldoet aan de regels.
Anna79 schreef:Mkango schreef:Moderatoropmerking:Dit bericht is leeggehaald omdat het niet voldoet aan de regels.
Maak iemand even bang zeg, dat is niet nodig. Ik zou juist geen paragnost bezoeken, je stelt je dan open voor geesten. Zolang je dat niet doet kun je ook niet door geesten bezocht worden.
Wat er gebeurt is, is zeker wonderlijk, ik zou hem hardop vergeven. Ik wens jullie heel veel sterkte in de komende tijd.
Anna224 schreef:Word ik net wakker om 10 over half 4, omdat ik mijn broertjes stem hoorde zeggen, vergeef me alsjeblieft Anna. Heel vreemd was dat. Mijn aanstaande heeft het ook gehoord en is er ook wakker van geworden. En zei tegen me hoorde je dat?
Anna224 schreef:Ik ben normaal erg sceptisch op dit gebied.
Maar de klok die stilstaat in de keuken, het wakker worden 5 minuten voordat mijn moeder belde. En nu zijn stem (beide) duidelijk gehoord.
doet me denken dat er toch wel meer is.