Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mijn vriend heeft mij op 1 december, mijn verjaardag, een aanzoek gedaan in het mooie Praag met uitzicht op de Karelsbrug.
Mijn vriend was een dagje later als jullie (2-12) maar ook wij gaan dus trouwen! Proficiat ook jullie Delaja en Niniane!
? Helpt overzicht te houden, haha! Leuk ook om te zien dat er zoveel verschillende soorten bruiloften zullen gaan plaatsvinden bij iedereen in dit topic!November108 schreef:Tucktuck - 2 februari
Jojoleinee - 1 mei
Leo - 2 mei
Hanneke137 - 3 mei
Nardxash - 7 mei
Xanthippe - 8 mei
November108 - 25 mei
Denise_Storm - 5 juli
Marjo1996 - 6 juli
emilyslaluna - 14 juli
Eilinora - 26 juli
. De DJ hebben we aanbetaald en is daarmee definitief, dus dat is ook fijn. Ik twijfel nog een beetje over de vrouw waarmee ik een afspraak had voor haar en make-up, maar vind dat zo lastig in te schatten zonder proefsessie. Maar die proefsessie 5 maanden van tevoren is ook zo wat... Dus ik zoek denk ik nog even verder. Ook nog zoekende naar een bloemist en ga mezelf een beetje bezig houden met het zoeken naar allerlei kleine dingen: gastenboek, welkomstbord, dat soort dingen. Heb ook de gastenlijst en mijn beschikbare data bij mijn beste vriendin aangegeven voor een vrijgezellenfeest
. Misschien niet de meest spannende manier (al gaat ze me vast proberen te verhuizen) maar met een verhuizing tussendoor wat we echt in de weekenden willen gaan doen, valt er best wat af. Maar dat komt ook vast goed

) November108 schreef:Tucktuck - 2 februari
Jojoleinee - 1 mei
Leo - 2 mei
Hanneke137 - 3 mei
Nardxash - 7 mei
Xanthippe - 8 mei
November108 - 25 mei
Delaja - 24 juni?
Denise_Storm - 5 juli
Marjo1996 - 6 juli
emilyslaluna - 14 juli
Eilinora - 26 juli
Delaja - 1 december?
Tucktuck schreef:Ja het is erg handig. Ik wil hem nu bijhouden met vragen die mij te binnen schieten en een soort laatste checklist in maken. Die kan ik wel digitaal houden, en vlak voor de bruiloft netjes printen.
Van een nood een deugd maken dan maar. Je kan nu wel van alles wat rustiger regelen denk ik.
Wij hebben ook 2 locaties, de eind locatie is waar ook een heel groot deel van de familie vlak bij woont. En omdat de meeste mensen niet mee eten wordt het op eigen gelegenheid naar de tweede locatie gaan. Het is ook wel de juiste richting op. En men heeft voldoende tijd tussen einde receptie en begin feest om daar te komen en te eten. Dus dikke prima.
Wij hebben besloten weinig tot geen extra decoratie te doen. De ceremonie is in een kasteelgebouw en ik vind dat mooi zat. Daar hoeft niks bij. En de feestlocatie is van zichzelf ook prima, voelt voor mij overbodig om die ook nog extra aan te kleden, je zat het toch weinig zien.
), maar dan moeten ze natuurlijk eind vd avond ook weer terug, gezien daar dan al hun fietsen/auto's staan.