Tenue de ville dresscode; help?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Daphara

Re: Tenue de ville dresscode; help?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-23 13:17

Echt heel erg leuk!

Meid, wat ben je een plaatje om te zien, je hebt echt niets om onzeker over te moeten zijn!

Enzo_Ollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-23 13:19

Staat je echt heel erg leuk! Veel plezier vandaag! :)

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-23 13:19

Leuk, wat een plaatje zo zeg :D Die smile maakt het helemaal af :+:

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-23 13:34

Wat ben je prachtig!

Je hebt echt een misplaatst minderwaardigheidscomplex over je derriere. Ik hoop dat je je daar nog overheen kan zetten na alle positieve berichten hier en dat je ook jurkje 1 durft te gaan dragen want die staat je echt super!

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-23 13:54

Erg leuk! Veel plezier.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-23 13:57

Heel mooi zeg!
Veel plezier vandaag *\o/*

Soepblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-23 14:34

Wat zie je er prachtig uit, en je outfit maakt het plaatje helemaal af! Veel plezier! :)

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-23 14:47

Je bent prachtig!!!!

Als er mensen naar je kijken geloof ik dat wel....maar niet met een negatieve gedachte

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-23 16:16

Anouk_H schreef:
Klaar voor vertrek :D
[ [url=m/WgMIxA.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wauw!! <3

Poosje81Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-23 16:20

TS super keuze!! Enne , je bent prachtig!!

Hopelijk hele leuk dag!!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-23 18:57

Leuk! Geniet ervan!

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-23 19:06

Je ziet er heel leuk, veel plezier!

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-23 21:20

Super leuk, heel veel plezier!

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-23 21:22

Heel erg leuk. Past echt goed bij je.

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-23 21:31

Sellyxx schreef:
Ben ik het niet helemaal mee eens, geef je je eigen onzekerheid dan niet juist een te groot podium? Het advies om bij twijfel nooit iets te doen, vind ik ook enigszins gek. Waarschijnlijk bedoel je dat het zonde is als je door je kledingkeuze niet lekker in je vel zit. Of dat je je niet iets moet laten opleggen door anderen. Daar heb je zeker wel een punt. Maar het is ook zonde als je je laat beperken in kledingkeuze of alleen maar denkt dat bepaalde kleding je goed staat, terwijl het in geval van ts echt wel de moeite waard is om wat meer te experimenteren, en wie weet gaat ze ervaren dat het wel meevalt met die 'blikken' van publiek :)

Maar Bokt staat erom bekend heel kritisch én eerlijk te zijn, als iets echt niet staat bij iemands figuur of iets niet klopt volgens een dresscode krijg je daar binnen de kortste keren reactie op. Het feit dat er inmiddels tientallen reacties zijn binnen gekomen over het feit dat ts het jurkje goed kan hebben, kan juist ook stimulerend zijn voor TS om te beseffen dat het écht wel meevalt, en mensen misschien helemaal wel niet zo denken als dat zij voor ze invult :)

Uiteraard gaat mijn stuk over bij twijfel niet doen, over het thema van dit topic. En als jij je niet prettig in een kledingstuk voelt door onzekerheid of wat dan ook, dan vind ik inderdaad dat je dat kledingstuk niet moet gaan aantrekken. Dat ga je hoe dan ook merken in iemands gedrag danwel houding en dat is precies wat je niet wilt op een feest, en dan zeker niet op een bruiloft.

Er zijn genoeg andere momenten in het leven om iets buiten je comfort te doen danwel aan te trekken, niet op een bruiloft.

Uiteindelijk staat een jurkje haar dus prima, maar wel een jurkje dat meer vorm heeft en daardoor voor haar minder zichtbaar de nadruk legt op haar billen. Is dat nou echt zo erg? Moet ze zich dan doordat iedereen zegt dat jurkje 1 prima kan, dat laten aanpraten? Nee toch.
Überhaupt hoeft niemand een jurk aan te doen als ze dat niet willen. Ook niet met een dresscode, er zijn prima alternatieven. Overleggen bijvoorbeeld met de personen die gaan trouwen.

En klopt, over algemeen is bokt eerlijk. Maar hoe vaak ik niet bij een paskamer mensen hoor zeggen dat iets goed staat, terwijl ik het zelf verschrikkelijk vind zijn ook niet op 2 handen te tellen. Omdat je toch iemand niet nog meer onzeker wilt maken, gebeurd dat bijvoorbeeld.

Zoveel mensen, wensen en meningen.

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-23 21:41

Blue_flower schreef:
[

Uiteraard gaat mijn stuk over bij twijfel niet doen, over het thema van dit topic. En als jij je niet prettig in een kledingstuk voelt door onzekerheid of wat dan ook, dan vind ik inderdaad dat je dat kledingstuk niet moet gaan aantrekken. Dat ga je hoe dan ook merken in iemands gedrag danwel houding en dat is precies wat je niet wilt op een feest, en dan zeker niet op een bruiloft.

Er zijn genoeg andere momenten in het leven om iets buiten je comfort te doen danwel aan te trekken, niet op een bruiloft.

Uiteindelijk staat een jurkje haar dus prima, maar wel een jurkje dat meer vorm heeft en daardoor voor haar minder zichtbaar de nadruk legt op haar billen. Is dat nou echt zo erg? Moet ze zich dan doordat iedereen zegt dat jurkje 1 prima kan, dat laten aanpraten? Nee toch.
Überhaupt hoeft niemand een jurk aan te doen als ze dat niet willen. Ook niet met een dresscode, er zijn prima alternatieven. Overleggen bijvoorbeeld met de personen die gaan trouwen.

En klopt, over algemeen is bokt eerlijk. Maar hoe vaak ik niet bij een paskamer mensen hoor zeggen dat iets goed staat, terwijl ik het zelf verschrikkelijk vind zijn ook niet op 2 handen te tellen. Omdat je toch iemand niet nog meer onzeker wilt maken, gebeurd dat bijvoorbeeld.

Zoveel mensen, wensen en meningen.

Sorry hoor, ik heb 40 jaar lang gedacht dat ik te dik was en dat ik er niet toe deed. Dat mijn billen nogal rond zijn, en daardoor had ik een slecht zelfbeeld. Ja in de jaren 80 was size zero de mode. Ik ben enorm geholpen doordat anderen en deskundigen op gebied van mode tegen mij zeiden dat mijn zelfbeeld geflipt was. Er zijn heel veel verkopers die met KPIś werken, maar er zijn er ook zat die je echt kunnen helpen met toffe kleding die bij je past en je net even over je eigen grens weten te helpen omdat ze je anders zien dan dat jezelf ziet met vooral een negatieve bril op te hebben. Wij vrouwen zijn al kritisch genoeg naar elkaar.

TS heeft zeer goede billen! En die mag ze echt laten zien.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-23 21:50

Prachtige outfit, mooie knappe vrouw, goed advies gehad van bokkers. Kortom project geslaagd

suusantana

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-23 20:15

Super outfit. Hopelijk heb je een leuke dag gehad gisteren!

Anouk_H

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-23 20:19

Ik heb een leuke dag gehad, en om het compleet te maken was ik de gelukkige die het bruidsboeket gevangen heeft *\o/*
Afbeelding
Afbeelding

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-23 20:24

Wat een superleuke foto's :D wat leuk dat je het bruidsboeket ving :D

Anouk_H

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-23 20:42

Ja de kwaliteit is slecht, het zijn screenshots uit een filmpje die ik via Whatsapp ontvangen heb, dus de kwaliteit is 3x door verschillende kanalen verslechterd _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-23 20:46

Noh wat geweldig leuk!! :)

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-23 21:21

En je schoenen waren helemaal in lijn met de rest van het gezelschap zo te zien! Weinig animo voor oncomfortabele schoenen. :+

Jurkje staat echt leuk! En fijn dat je een leuke dag gehad hebt ook!

Anouk_H

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-23 21:25

Ja daarin was ik zeker niet de enige _O-

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-23 21:27

Groot gelijk. Sneakers lopen ook het lekkerst :D