Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Urbanus schreef:Ik vind het niet zo leuk. Ik vind het eigenlijk dieptriest en ergens heb ik ook wel medelijden met je, maar kunnen we hier gewoon mee stoppen en het over UO hebben en niet het dramatische leven van whoever the fiets uit wherever the fiets?
Urbanus schreef:Ik vind het niet zo leuk. Ik vind het eigenlijk dieptriest en ergens heb ik ook wel medelijden met je, maar kunnen we hier gewoon mee stoppen en het over UO hebben en niet het dramatische leven van whoever the fiets uit wherever the fiets?
DuoPenotti schreef:Ik vind het nu juist leuker dan die hele alimentatie sh.t....
Menino schreef:Urbanus schreef:De ukelele is een volwaardig en ondergewaardeerd instrument.
Ik moest echt hardop schaterlachen
CupCakes_ schreef:Dat is geen UO, dat is gewoon een feit dat mensen dat doen.Dit is een hele onpopulaire opinion.
Een aandoening/stoornis/whatever die als smoesje/excuus gebruikt wordt om overal onderuit te komen en voor geen enkele consequentie op te draaien. Verschrikkelijk.
Urbanus schreef:Ik heb dankzij jou net allemaal vieze dingen gelezen dus ik wil het nu over de ukelele hebben plsMenino schreef:
Ik moest echt hardop schaterlachen
S*ol.