Eleeke schreef:En ik zeg altijd pick your battles..... en dit is er nou net zo eentje om toch aan te pakken. Niet met wrok , maar zeker met vastberadenheid
Als het alleen geld en vieze tas ( bewust mee willen meegeven, ik weet dat het is opgelost ) was, en je er niet uitkomt is het nog een optie om te denken nou ja laat maar.
Maar als ze je socials gaan afzoeken en een vriendin die bij de Bijenkorf werkt aanspreken op jouw gedrag..... nou ... ... dan ben je echt te ver gegaan.
Ik zou daar een melding van maken bij de privacy authoriteit, en dat ook aan de klantenservice vertellen.
En daarnaast aangeven dat ik met de rechtsbijstand hebt overlegd , en dat zij dit aangeven.
Overigens is dit niet mijn advies , of jou willen vertellen wat je moet doen ( daar staat het topic al vol mee, met de standaars mensen die overal graag tegen in gaan en het andere lastig maken ) .
Dit is echt wat ik zelf zou doen. Ik laat veel gaan, maar dit is principe werk.
om TS een hart onder de riem te steken, ik sluit me volkomen bij bovenstaand bericht aan. Ik zou ook taai worden als ik zo behandeld werd, en dat zou ik ook doen als het om een tientje ging. Het wordt dan idd een principekwestie die mij best tijd mag kosten en prima als iemand anders er anders over denkt, maar ik ben idd verbaasd dat TS hier zo onder vuur ligt.