Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pmarena schreef:Ik denk dat het vooral een kwestie van "met mate" is vaak?
Je kan natuurlijk moeilijk mensen verbieden om normaal te leven.
Een hond kan eens blaffen, en spelende kinderen maken vaak best wel herrie
Cer schreef:het bijzondere vind ik dan soms ook wel weer dat bijv in een topic over overlast, er echt wel wat mensen zijn die aangeven "ja in mn eigen huis mag ik doen wat ik wil!" "ik maak zelf wel uit of ik geluid maak" "als t je niet zint ga je lekker verhuizen" " Of het nou over het parkeren van auto's, blaffende honden, huisdieren in andermans tuin, schreeuwende kinderen (kinderen spelen nu eenmaal, was je zelf nooit jong!), harde radio's, s ochtends vroeg klussen gaat, er is altijd wel iemand (en soms meerderen) die dat volkomen normaal vinden..
Het is dan maar net van welke kant je het verhaal leest ...
different1 schreef:Het is stil hier...
Ania schreef:different1 schreef:Het is stil hier...
ik zou ook niet meer reageren na zulke reacties.
daffodil schreef:Nou mijn buurheks is niet stil hoor. Afgelopen week was ik een paar keer langer weg en had ik de hondenuitlaat ingeschakeld en echt he, die pakt ze zodra ze kan. Daar is ze door de politie ook al over gegrepen, stond ze hier een 15jarige uit te schelden.......
Maar goed dit keer was het de buurvrouw op de hoek ( aan haar andere kant dus) en die zei tegen haar joh ik dacht dat we afgesproken hadden om gewoon fatsoenlijk gedag te zeggen en die kreeg behoorlijk wat over haar heen. Gedag zeggen tegen de rest van de buurt is er dus ook niet meer bij, als ze bij mij in huis (of tuin) iets doen.
Ik kan niet wachten tot de zomer, ik denk dat ze het heel slecht gaat krijgen want ik ga echt nergens meer rekening mee houden, die tijd is voorbij
Nielojram schreef:daffodil schreef:Nou mijn buurheks is niet stil hoor. Afgelopen week was ik een paar keer langer weg en had ik de hondenuitlaat ingeschakeld en echt he, die pakt ze zodra ze kan. Daar is ze door de politie ook al over gegrepen, stond ze hier een 15jarige uit te schelden.......
Maar goed dit keer was het de buurvrouw op de hoek ( aan haar andere kant dus) en die zei tegen haar joh ik dacht dat we afgesproken hadden om gewoon fatsoenlijk gedag te zeggen en die kreeg behoorlijk wat over haar heen. Gedag zeggen tegen de rest van de buurt is er dus ook niet meer bij, als ze bij mij in huis (of tuin) iets doen.
Ik kan niet wachten tot de zomer, ik denk dat ze het heel slecht gaat krijgen want ik ga echt nergens meer rekening mee houden, die tijd is voorbij
Heeft in dit soort situaties vuur-met-vuur bestrijden ooit tot een oplossing gebracht?
Dandelion07 schreef:Krijgen we nog een vervolg op jouw buurheks verhaal quartel?
Dandelion07 schreef:Wat mij betreft vertel je ze allemaal
Maar 2 klinkt wel heeel bijzonder
Ik vind het wel bijzonder knap van haar dat ze al die dingen in 'maar' 4 jaar voor elkaar heeft gekregen.