Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
candalisa schreef:Ik kom net op mijn werk … niks omdat ik afgelopen week een dag ziek was … ik heb ooit eens een 2de hands kerststol gekregen (hadden hun gekregen van een leverancier open gemaakt en blijkbaar niet lekker gevonden dus kreeg ik die) maar ook wel eens een dinerbon en vorig jaar een zelf gemaakt pakket met dingen waarvan ze woesten dat ik lekker vond. Wel een beetje teleurgesteld maar ja niks aan te doen.
ARCTN schreef:Hoe zit het met de zzp-ers onder ons? Krijgen jullie een kerstpakket/relatiegeschenk of geven jullie zelf iets aan de opdrachtgever?
Mijn werkgever en zijn vrouw verschillen van mening haha, maar ik kan beide wel begrijpen.
germie schreef:moonsparkle schreef:Nu ben ik wel benieuwd naar de foto van de tas
Dit is hem. Tja, zgn. minder water gebruikt, wat gercyclede materialen, maar als je dit recycling noemt, sorry, dan kun je het beter direct dumpen, want recyclen kost ook weer resources.
Maar ja, zodra er maar iets van 'duurzaamheid' op staat mag het en duur zijn en geen kwaliteit hebben lijkt het. Jammer. Echt een gemiste kans. Een rugzak met goede schouderbanden was welkom geweest.
[ [url=m/xwaynA.jpg]Afbeelding[/url] ]
ARCTN schreef:Hoe zit het met de zzp-ers onder ons? Krijgen jullie een kerstpakket/relatiegeschenk of geven jullie zelf iets aan de opdrachtgever?
Mijn werkgever en zijn vrouw verschillen van mening haha, maar ik kan beide wel begrijpen.