Jouw kerstpakket 2022

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

germie

Re: Jouw kerstpakket 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 12:03

Triest hoor. 8 jaar betekent ook een vast contract. En anderen kregen wel wat?

Mijn baas stuurde zelfs een bos bloemen toen ik met die hondenbeet zat. En ook mensen die in de ziektewet zitten krijgen gewoon een pakket Mijn baas brengt dat dan persoonlijk rond.

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 12:25

Dat zou voor mij reden zijn om een andere baan te gaan zoeken :x

M'n moeder gisteren:

Afbeelding

Blijkbaar een pakket ter grootte van ± twee boodschappenkratten met allerlei lekkers, staat nu nog altijd in de auto waarmee ze weer aan het werk is zodat een vriend die vanavond mee naar binnen kan nemen :+ Daarnaast ook nog een bonus van € 500 i.v.m. de hoge inflatie.

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 12:57

candalisa schreef:
Ik kom net op mijn werk … niks omdat ik afgelopen week een dag ziek was … ik heb ooit eens een 2de hands kerststol gekregen (hadden hun gekregen van een leverancier open gemaakt en blijkbaar niet lekker gevonden dus kreeg ik die) maar ook wel eens een dinerbon en vorig jaar een zelf gemaakt pakket met dingen waarvan ze woesten dat ik lekker vond. Wel een beetje teleurgesteld maar ja niks aan te doen.

Nou met zo'n werkgeven heb je geen vijanden meer nodig. Jemig. Ga lekker op zoek naar wat anders waar je wel waardering krijgt. :(:)

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 13:01

Ik ben jaloers... ik kreeg een doosje met goedkope chocolaatjes.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 13:11

ARCTN schreef:
Hoe zit het met de zzp-ers onder ons? Krijgen jullie een kerstpakket/relatiegeschenk of geven jullie zelf iets aan de opdrachtgever?

Mijn werkgever en zijn vrouw verschillen van mening haha, maar ik kan beide wel begrijpen.

Ik doe pgb werk ook op een soort van zzp regeling maar zij geven ons altijd een flink kerstpakket.

Van mijn andere werk heb ik nog 650 euro bonus gekregen altijd leuk :j

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 17:02

Hier was het dus blijkbaar een etentje, feest en goodiebag. Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden als een bedrijf het zo goed doet verder.
Ze hoeven natuurlijk niks te geven en een etentje/borrel is misschien net zo prima als een doos vol spullen die mensen soms niet eens gebruiken verder.

Wij waren in ieder geval in deze branche anders gewend. Verder een prima bedrijf.

haffiefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 17:07

Afbeelding

Ik heb het pakket gisteren opgehaald. We hadden een markt waar je zelf dingen kon uitzoeken
* Baileys tiramisu
* Peach tree geschenkset fles met glas
* amandelstaaf
* zakje met dropjes
* zakje met kleine geroosterde broodjes
* bakje met chocolaatjes
* cake
* suikerbrood
* zakje met bokkepootjes (koekjes)
* blokzijler brok soort gevulde speculaas
* setje onderzetters met schotse hooglanders erop

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 17:25

Bol.com 100 euro. Heel blij mee aangezien ik wel al 1.5 jaar in de ziektewet zit maar mijn werkgever maakt geen onderscheid. 1x welnessbon en 1x fashioncheque ban besteld. Kleding is al binnen en binnenkort maar lekkere massage boeken.

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 18:26

Nou er is een wonder gebeurd! Ik heb ook een pakket gekregen, van de bakker en een vvvbon van €50

Afbeelding

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 19:09

germie schreef:
moonsparkle schreef:
Nu ben ik wel benieuwd naar de foto van de tas

Dit is hem. Tja, zgn. minder water gebruikt, wat gercyclede materialen, maar als je dit recycling noemt, sorry, dan kun je het beter direct dumpen, want recyclen kost ook weer resources.
Maar ja, zodra er maar iets van 'duurzaamheid' op staat mag het en duur zijn en geen kwaliteit hebben lijkt het. Jammer. Echt een gemiste kans. Een rugzak met goede schouderbanden was welkom geweest.
[ [url=m/xwaynA.jpg]Afbeelding[/url] ]

Is toch een prima rugzak als je hem niet tot de rand afvult met stenen?

En een krukje kunnen maken van een doos vind ik echt top! Ze hadden het ook in een doos kunnen doen die je weer weg gooit. Weer zeker dat er genoeg mensen wel blij mee zijn.

daffieduck83

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 19:35

Dit jaar ook een traditioneel kerstpakket. De alcoholische drank gaat naar mijn ouders, maar verder zit er vooral veel zoet in en dat komt altijd wel op. Ook nog een heel gezellig etentje gehad in een restaurant dat hun kerstdiner op ons ging uitproberen, dus dat was superchic met ree en haas (en erg lekker). En nog een leuke eindejaarsuitkering (die zit in de cao).

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 19:36

ARCTN schreef:
Hoe zit het met de zzp-ers onder ons? Krijgen jullie een kerstpakket/relatiegeschenk of geven jullie zelf iets aan de opdrachtgever?

Mijn werkgever en zijn vrouw verschillen van mening haha, maar ik kan beide wel begrijpen.

Ik ben geen zzp-er, maar heb een bedrijf en ik krijg ook van een deel van de klanten een kerstpakket. Bij onze grootste klant worden we ook altijd uitgenodigd voor het kerstdiner.
Verder geef ik mijn klanten vaak een persoonlijk cadeau ipv standaard pakket.

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 19:47

Ik blijf het bijzonder vinden dat mensen zo ontevreden kunnen zijn met hun pakket. Het gaat toch om het idee? Ik snap natuurlijk wel dat het jammer is als er spul in zit waar je niets mee kan, maar het gaat mij meer om de kerst gedachte. Misschien ook wel omdat ik voor het eerst een pakket heb gekregen, lekker gevuld met eten. Ik lust niet alles, maar het komt vast wel op.

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 20:09

Yes, de website is in de lucht. Keuze uit leukere cadeaus dan vorig jaar. Je kon ook voor een cadeaukaart kiezen, veel verschillende kaarten.

Ik ben uiteindelijk niet voor een cadeau of kerstpakket gegaan maar voor een cadeaukaart.

Een sportbon. Deze is te besteden aan sport/sportief uitje of bij een sportwinkel. Ik had nieuwe fitness schoenen op het lijstje staan, dus dat komt mooi uit.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 20:11

Kreeg net nog een extra cadeau van winkeliers vereniging de schoof de kerstman heeft mijn boodschappen betaald.

Kylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 20:37

Wij mochten ook dit jaar weer kiezen bij keuzekado. Gekozen voor een cadeaubon van 45 euro van Brownies & downieS. Vanmiddag direct uitgegeven aan een heerlijke lunch en een doosje brownies voor thuis om de kerstvakantie in te luiden :)

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 20:57

Ik heb een tegoedbon van 35 euro gehad en daarnaast nog een Kerstpakket. Dit heb ik weggegeven via Facebook aan mensen welke het wat zwaarder hebben deze Kerst. Mijn collega vond dit een goed idee en ik heb ook zijn pakket herplaatst. Er zaten allemaal biologische voedingsmiddelen in.

_Roxanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 21:07

ARCTN schreef:

Zzp-er hier. In mijn geval beide: ik ontvang kerstpakketten van mijn klanten (hetzelfde als medewerkers in dienst of iets persoonlijks) en ik geef zelf ook een persoonlijk pakketje aan mijn klanten.

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 21:39

Er kwam net toch een kerstpakket(je) binnen van mijn werk. Sokken met het logo erop. :+

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 21:50

Mijn man heeft van zijn werk het meest afschuwelijke fleecekleed (elfjes groen) en een cadeaubon van 50 euro. Fleece kleed gaat mooi bij de visspullen haha.

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 23:37

Wij gingen vanochtend ons kerstcadeau uitzoeken. Mochten in Coef een paar schoenen uitzoeken van een mooie waarde. Daarbij een drankje, wat lekkers en hele fijne hulp. En daarbij kregen we van Coef nog een paar sokken en een fles prosecco. En van het werk nog een mooie fles rode wijn die waren over van het kerstrijden. Tot slot hebben wij een middag diner gehad op een prachtige locatie.

Daarbij gehoord dat mijn contract voor onbepaalde tijd verlengd is *\o/*

Deze sneakers gekozen van Copenhagen, kunnen ook aan op het werk <3
Afbeelding

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-22 00:48

Mijn vriend en ik hebben twee soortgelijke kerstpakketten gekregen met een traditionele inhoud (toast, chips, olijven, tapenade, etc.) en allebei een hotelbon. We hebben de hotelbonnen en 1 doos bewaard, de andere heb ik gedoneerd bij de voedselbank.

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-22 01:53

ARCTN schreef:

Hier niks als zzp-er, maar ik werk ook niet voor opdrachtgevers. Of je zou de zorgverzekeraars als opdrachtgever moeten zien _O- Dus nee, ik krijg geen pakketten meer. Afgelopen week wel van een vaste patiënt een kersttasje met chocolade en een leuke kersthanddoek/theedoek setje gekregen <3 Super leuk!
Als kerstpakket heb ik mezelf na een goede maand de Rituals adventkalender cadeau gedaan :D

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-22 02:28

Hmm, dat leek juist minder. Voorheen gaven klanten bij mijn man ook kado's, maar dat was bij laatste bedrijf en dit bedrijf dus niet of komt ergens anders terecht.

Heel vroeger deden ze een bingo om de spullen die ze van klanten kregen en daar zaten ook echt wel mooie dingen bij. Maar dat is echt in de periode van 15-30jr geleden.

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-22 09:12

Uiteindelijk is het hier dit geworden:
- kerstlunch met het hele bedrijf
- cadeaubon van 50 euro van de Cadeau Carrousel
- bonus van 400 bruto
- eindejaarsuitkering van 7%

Mijn man had nog een rode wijn pakket (5 flessen) en een Drents kerstpakket met allerlei lekkernijen erin. Hij is zelfstandige.