VogeltjeM schreef:Met je collega's naar de sauna![]()
dat wil ik me niet eens voorstellen
Echt niet het idee alleen al
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DuoPenotti schreef:Dat is alleen als je de rem indrukt; als je gas geeft blijft hij in principe gewoon aanstaan en gaat weer terug naar de ingestelde snelheid wanneer je je gas loslaat.Hoezo dat? Als je het gas indrukt gaat de CC er toch meteen af.
Sizzle schreef:Op bochtige landwegen doe ik het hier ook niet inderdaad, ook al mag je daar 60mph, of in de bebouwde kom. Maar op rechte wegen, dual carriageways of snelwegen vind ik het ideaal.Ik heb ook nergens wegen waar je 1 snelheid rijdt.
Dat gaat de hele tijd 80-60-80-50-60-30-50-60-80.
Of dan mag je 80 maar is het mooi fietsweer, of er zitten bochten in waar je niet met 80 doorheen wilt zoeven.
DuoPenotti schreef:Dat zonder meer. Er zijn ook mensen die zich niet veilig voelen als ze met de CC aan rijden, dan moet je het ook vooral niet doen. Belangrijkste is dat je van A naar B komt.Precies. Daarom
Dat voorbij hobbelen met 3 km verschil hoeft dus geen reden te zijn voor geen CC.
Maar goed ieder moet natuurlijk zelf weten of ze het handig vinden.
prompter schreef:Het moet wel (veilig) kunnen inderdaad. Hier doe ik het in de spits uiteraard ook niet, of als er een serie rotondes of stoplichten is, maar gisteravond over 150km snelweg met geen hond op de weg, was het wel lekker.DuoPenotti schreef:Ja maar je kan toch gewoon die vrachtwagen vlot voorbij?
Dat bedoelde ik als reactie op het sloom inhalen.
Kom in de spits een keer op de A13 rijden, geheid dat je daar geen cruise control wil