Het is sowieso wel de bedoeling om hier een verslagje te plaatsen van het pakket zodat we allemaal kunnen meegenieten
EvaC
Geplaatst: 12-12-22 17:08
Autumnn schreef:
Hij gaat bij mij direct onder de kerstboom (ik heb mijn boek ook ingepakt trouwens)
Ja, dat was mijn idee ook. Voor mijn lootje het boek mooi inpakken en hier in het topic aangeven dat ik wat ontvangen heb.
Als iedereen aangeeft het ontvangen te hebben kunnen we misschien idd wel een datum prikken waarop we het allemaal uitpakken en een verslagje schrijven. Dan hebben we een hele reeks verslagen achter elkaar
Nu niemand meer zeggen wanneer ze (gaan) verzenden, want dan wordt het wel heel makkelijk om te raden.
Suliko
Geplaatst: 12-12-22 23:13
Marjo schreef:
Citaat:
Suliko!
Jouw pakketje is afgeleverd op nr 12
ik ben helaas pas laat thuis, ga het morgenochtend gelijk ophalen. Maar oooh, dan mag ik hem dus al openmaken?? Ben zooo benieuwd.
Moondust
Geplaatst: 13-12-22 12:31
Wat leuk dat de eerste pakketjes onderweg zijn (geweest)!
Ik ben in mijn enthousiasme totaal vergeten me aan het max budget te houden. Maar wel goed geslaagd (hoop ik) voor mijn lootje, dus ik laat het maar zo.
Kan niet wachten op de onthullingen hier!
Dieuwke_
Geplaatst: 13-12-22 12:36
Ik ben zo benieuwd wat iedereen ontvangt
Suliko
Geplaatst: 13-12-22 16:14
Zoveel boeken had ik niet zien aankomen Heb wel heel leuk gezegd ‘laten we openen rond dezelfde dagen’, maar dat neem ik terug hoor, ben veel te nieuwsgierig.
Zertab
Geplaatst: 13-12-22 16:45
Ohh nicee!
Suliko
Geplaatst: 13-12-22 16:49
Oké, mijn verslag! Ik heb dus 4 boeken gekregen. Bij de eerste 2 boeken, the Queen’s Gambit & the Handmaid’s Tale, dacht ik: tof, van mijn tbr lijstje. Bij het 3e boek (the Walking Dead), dacht ik: hey, ik herken een thema van series. Bij het laatste boek was ik dan weer verrast, Nederlands en niet bekend. Tot ik tot het besef kwam, dat mijn secret santa dat boek zelf geschreven heeft. Heel erg tof! Door de hints en het vergelijken van het handschrift van het kerstkaartje en de boodschap aan de binnenkant van de Herovering, begon er een lichtje te branden. Ik ben er vrij zeker van dat mijn Secret Santa zertab is!
Zertab schreef:
Ohh nicee!
Haha ja hoor, doe nog maar even alsof je van niets weet
Ontzettend bedankt, ben er heel erg blij mee en je hebt me vooral ook enorm verrast!