Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Dropneus95

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-22 16:33

Dat je voor ecologische begeleiding op de bouw komt en die mensen denken dat ze je gewoon in de maling kunnen nemen. Waarschijnlijk omdat je een vrouw bent. De helft verzwijgen van wat je aan het doen bent, wat je gaat doen en wat er gebeurd. Een tweede partij verlinkt ze gewoon bij mij :') ik die man nog een kans geven door weer op de man af te vragen of de vleermuizen zien wegvliegen met de werkzaamheden die ze doen. Nee hij dacht van niet, maar dat moet die even navragen. Oke jij hebt je kans gehad L*UL. Je zit net tegen die mannen te verkondigen dat je er 4-5 net hebt zien weg vliegen. En de bewoners geven dat ook aan.

Het is dat ze een of andere vage vergunning hebben gekregen van de gemeente dat de RUD nu doorgang geeft en er genoeg plek is voor de vleermuizen om ergens anders te gaan schuilen, maar anders was het project voor de tweede keer stil gelegd. Voelt ook heel tegenstrijdig voor ons omdat er duidelijk negatieve effecten zijn met de werkzaamheden en de vleermuizen in winterslaap gaan. Het feit dat ze dus wakker worden en weg vliegen kost ze echt heel veel energie die ze niet moeten verbruiken nu _-:(

Ik had zo gehoopt dat het stil gelegd zou worden, gewoon omdat er zo laks mee omgegaan wordt en omdat ze denken dat ze met mij kunnen sollen.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-22 16:58

Dammie schreef:
denisesilver schreef:
Weer een massaslachting in de USA bij een LHBTI+ club. Ik log maar even uit op al mijn sociale media Y;(

Zouden wij het ooit nog beleven, dat mensen door krijgen dat je het niet met iemands levenstijl eens kunt zijn en die dan gewoon niet vermoorden .
Ik snap deze gedachtenkronkel gewoon niet :o?

Ik hoop het. In Nederland pleit iedereen ook om leven en laten leven, maar in de praktijk komt er weinig van terecht :n

Ik erger me aan de traagheid van de systemen hier op het werk

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-22 17:02

Aan de locatie waar onze bruiloft was. Flinke steken laten vallen daar, in discussie gaan achteraf en nu vragen of ik mijn recensie wil verwijderen. :D

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-22 17:03

Dat ik een nieuwe collega moet inwerken waar echter 0,0 motivatie inzit.

Hij werkt nu 2 weken bij ons en is al 1 week ' ziek ' geweest.

Hij zou ook in eerste instantie een half dagje mee draaien maar toen zei die ook af met een smoes.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-22 17:05

Gecondoleerd taartjee

Ik erger me aan de stomme wegafsluitingen hier, moet een best eind omrijden als ik naar m'n werk/paard/winkel wil. Benzine is al niet gratis...

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-22 17:28

meggiemeg schreef:
Ik heb me geërgerd aan het feit dat er ouders zijn die het gedrag van hun kids goed blijven praten terwijl het kind het gedrag toe heeft gegeven. Dit vergt enige uitleg als ik het zo lees. Mijn werk bestaat onder andere uit het aannemen van de binnenkomende telefoontjes. Er belt dus een meisje op, ik zeg netjes goedemorgen en dan de bedrijfsnaam, zij begint een heel verhaal af te steken dus ik zeg verder niets en luister gewoon, vervolgens zegt ze ben je er nog? Ja ik ben er nog, reactie terug was o je zegt helemaal niets, ik terug: nee klopt jij was continu aan het woord. Haar reactie: krijg de paasei tyus en krijg kanker enzovoorts.... Toen verbrak ze de verbinding. Nu heb ik helaas al 2 zussen op veel te jonge leeftijd aan kanker verloren dus ik kan er erg slecht tegen als iemand een ander dat toewenst. Dus ik belde haar terug en vroeg of ze enig idee had wat ze allemaal zegt, dat ik dus 2 zussen aan die ziekte had verloren, haar reactie: nou en... kwam nog meer onzin uit voordat ze wederom de verbinding verbrak. Heb haar 's avonds rond etenstijd gebeld in de hoop één van de ouders te treffen, gelukt, aan haar vader uitgelegd wat zijn dochter dus doet, hij vroeg het en ze bevestigde inderdaad dat ze dat had gedaan, zijn reactie terug naar mij: ach ja het zijn kinderen hé.... Dan valt je mond toch open.

Verbaas me ook over de tegenwoordige manier van opvoeden. Vroeger zou je flink gestraft worden, maar tegenwoordig...

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-22 17:33

paddington schreef:

Hij zou ook in eerste instantie een half dagje mee draaien maar toen zei die ook af met een smoes.

Oh mijn god, ik heb zo'n stagiaire gehad. Net zolang aan mij vragen hoe iets moest, zodat ik het uiteindelijk zelf aan het doen was. Hele administraties verkeerd inboeken. Dingen vragen en dan aan mij uitleggen hoe het zat. Echt een oetl*l en die hebben ze nog aangenomen ook |o

Gecondoleerd taartje Y;(

Ik erger me aan mensen die nooit verder hebben geleerd dan de verplichte geschiedenis lessen in de tweede van de middelbare school, manman.

En ik wil nog steeds chips :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-22 18:00

Ik floepte er perongeluk aan de telefoon uit toen ze zeiden we hebben geen extra persoon voor morgen dat ik dat wel weer verwacht hadden :')

Gingen ze uitleggen waarom het zo was dus die was op haar teentjes getrapt maar het ging niet express.

Het is nogal druk en mijn hormonen zijn weer van de leg. Er is veel ziekte momenteel en een hoop geregel

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-22 18:15

denisesilver schreef:
paddington schreef:

Oh mijn god, ik heb zo'n stagiaire gehad. Net zolang aan mij vragen hoe iets moest, zodat ik het uiteindelijk zelf aan het doen was. Hele administraties verkeerd inboeken. Dingen vragen en dan aan mij uitleggen hoe het zat. Echt een oetl*l en die hebben ze nog aangenomen ook |o

En ik wil nog steeds chips :')

De pringels zijn in de aanbieding bij de AH :')

Nou bij deze zit ook helemaal niets in.
Ongeïnteresseerd als ik uitleg over onze scansysteem of de lijsten ervan.
Ook als ik andere werkzaamheden uitleg zie ik gewoon geen interesse.

Hij moet binnenkort op de reachtruck in het magazijn/vriezer werken maar zie het echt somber in.
Geen ervaring met een reachtruck maar solliciterde wel op die functie.

Hij heeft een maand proefperiode maar hij gaat het niet redden ben ik bang voor.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-22 18:27

Wegafsluitingen zijn altijd vervelend en de omleidingen zijn ellenlang, alsof autorijden gratis is. Ik herken het meteen.

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-22 18:48

Paard van 21,5 met een gat in z’n pees.
Kan dus niet mee in de les en durf ook geen bijdrage aan bijrijdster vragen komende 6mnd.
Doei loon.

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-22 18:57

wyoming schreef:
Arethe schreef:
Dat een bepaald persoon in mijn huishouden maar heeft besloten dat ik mee moet boodschappen doen want het is zoveel gedoe met contant geld. Terwijl hij niet werkt en ik 4 dagen in de week.

Gaat het over je ex? Laat het hem even lekker uitzoeken. Straks moet hij het ook alleen doen.

Ik ben blijkbaar enthousiaster over kookworkshops dan mijn vrienden :+

Ja die inderdaad. Het is op het moment niet echt leuk zeg maar..

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-22 19:07

Even volhouden, this too shall pass, echt waar. Je kunt dit aan! Je bent sterk! Hij is een hondendrol!

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-22 19:26

@paddington, geen ah hier in de buurt. Mijn ouders zijn boodschappen doen, heb gevraagd of ze een zak meenemen :')

Bij zo een moet je maar juist blij zijn dat ze de proeftijd niet doorkomen. Hoe banketstaaf ook

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-22 19:46

1 uur voor de mri....
Begint het maandelijks feestje 1 dag te vroeg -O-

Maar de mri is gelukt... En voor zover ik zelf de beelden kan beoordelen ziet het er niet raar uit

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-22 21:01

germie schreef:
Wegafsluitingen zijn altijd vervelend en de omleidingen zijn ellenlang, alsof autorijden gratis is. Ik herken het meteen.
Ik denk dat de Shelllobby erachter zit: meer omleidingen = meer brandstofverbruik = meer tanken = meer geld voor Shell. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-22 21:08

Mkango schreef:
germie schreef:
Ik denk dat de Shelllobby erachter zit: meer omleidingen = meer brandstofverbruik = meer tanken = meer geld voor Shell. :j

Geen onderhoud aan de wegen is uiteindelijk een stuk duurder :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-22 21:09

Sowieso een complot van de roverheid en Shell. :j

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-22 21:13

hagelslag schreef:
1 uur voor de mri....
Begint het maandelijks feestje 1 dag te vroeg -O-

Maar de mri is gelukt... En voor zover ik zelf de beelden kan beoordelen ziet het er niet raar uit

Hopelijk valt het mee! :knuffel:

Ik heb het koud maar verwarmen kost geld :brr:

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-22 21:19

Ik heb de kachel nu toch maar even aangezet ... kreeg het niet warm.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-22 21:21

Relaxed schreef:
Geen onderhoud aan de wegen is uiteindelijk een stuk duurder :')
Tell me about it. :x ;(

Mkango schreef:
Mkango schreef:
Lekke band doordat het hier barst van de potholes. :roll:

Bij nadere inspectie blijkt er ook een forse deuk in de velg te zitten en kan ik dus op zoek naar een gloednieuw wiel. Thanks, Essex County Council. :x

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-22 21:24

Mkango schreef:
germie schreef:

Het is waar, want dit stond laatst ook op Facebook

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-22 22:27

2x een to good to goo pakket aangekocht deze avond waarvan 2 derde rechtstreeks naar de kippen ging.Het enigste wat overbleef,waren 2 potten mosterd en 3 cervelaat worstjes.
Het ranzigste waren 2 groenteschotels die zuur ruikten,groenten verkleurd en slijmerig.

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-22 22:29

Merlen schreef:
2x een to good to goo pakket aangekocht deze avond waarvan 2 derde rechtstreeks naar de kippen ging.Het enigste wat overbleef,waren 2 potten mosterd en 3 cervelaat worstjes.
Het ranzigste waren 2 groenteschotels die zuur ruikten,groenten verkleurd en slijmerig.

Als het al goo in de naam heeft, dan kun je toch niet anders dan vieze, slijmerige substanties verwachten?

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-22 22:32

Haha.Jij wint.Go natuurlijk. :r