Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Brainless schreef:DuoPenotti schreef:Gelukkig hier van beide geen last, geen aso telefoon verslaafde als geen schreeuwers
Tja, in mijn gezin al 3 autisten en meerdere binnen de familie, dus niemand die zich ergert aan mensen die zich afzonderen.
Citaat:nee ik vind beide aso.
Of je moet het vooraf aangeven van, ik heb moeite met deze sociale dingen, ik trek me terug op de gsm, dan is het anders.
TS heeft het daar niet over dus lijkt me het niet aan de orde.
Citaat:Ja, het ligt idd aan het gezelschap.
Als je er voor kiest met zijn tweeën te gaan uiteten en je vind het prima beide de hele avond aan dat ding te hangen is dat idd oke. Dat voorbeeld werd eerder gegeven namelijk.
Begrijpen doe ik het niet, maar oke. Moet men zelf weten, heb daar dus ook niets over gezegd.
Maar het zal vast aan mijn normen en waarden dan liggen dat ik nog nooit heb bemerkt dat dit in een groter gezelschap als normaal beschouwd word onder volwassenen.
Of men zou het vooraf mededelen. Ik ken dat van een zwager van mijn schoonzus (ja lekker wazig) daarvan weten we dat hij zich na even in het gezelschap te hebben gezeten hij een rustig plekje opzoekt. Dikke prima.
Maar in dit geval is hier geen sprake van vooraf gemaakte afspraken, dus ja ook 10 minuten zitten gamen is dan in een restaurant in deze setting geen normaal gedrag.
Brainless schreef:DuoPenotti schreef:Gelukkig hier van beide geen last, geen aso telefoon verslaafde als geen schreeuwers
Tja, in mijn gezin al 3 autisten en meerdere binnen de familie, dus niemand die zich ergert aan mensen die zich afzonderen.
superpony schreef:Maar even zonder het rot te bedoelen. Hoe deden die mensen dat vroeger dan? Smartphones en social media etc is toch wel iets van de laatste jaren.
Brainless schreef:superpony schreef:Maar even zonder het rot te bedoelen. Hoe deden die mensen dat vroeger dan? Smartphones en social media etc is toch wel iets van de laatste jaren.
Wij gingen nooit uiteten...
En op verjaardagen waren ook mensen "afwezig" hoor.
Mijn oma was altijd aan het breien (had echt werkelijk altijd haar breiwerk mee, ook aan het kerstdiner zat oma tussen de gangen door te breien) ook wel iemand die vaak met een puzzel (op papier) mee had.
Ben ooit mee uit eten geweest en die vader zat met zijn pijp aan heerlijk een boek te lezen
pmarena schreef:Dat weet je helemaal niet of hij het hele diner op die telefoon zat. TS was het in ieder geval niet opgevallen en die zat er naast.
We hebben op dit moment alleen een vloekend broertje dat dat roept.... en die zich (die avond) sowieso erg kritisch / kleinerend gedroeg tegenover vriend.
pmarena schreef:Urbanus schreef:Ook dat verhaal is maar vanuit 1 perspectief. Daarom heeft een heksenjacht niet zoveel zin.
PreciesDaarom vind ik het ook niet fair dat de tendens van het topic overwegend is, dat vriend van TS wel een onaangepaste zak zal zijn en het begrijpelijk is dat broertje dat zat werd
Ayasha schreef:Vroegah zat men op cafe of aan de ontbijttafel met de krant. Dat was doodnormaal. Nu is dat met een telefoon en is het schandalig en asociaal… Tijden veranderen maar niet altijd ten goede. Dan komen we terug bij de basis dat mensen moeite hebben met dingen loslaten die niet in hun kraam passen.
Brainless schreef:superpony schreef:Maar even zonder het rot te bedoelen. Hoe deden die mensen dat vroeger dan? Smartphones en social media etc is toch wel iets van de laatste jaren.
Wij gingen nooit uiteten...
En op verjaardagen waren ook mensen "afwezig" hoor.
Mijn oma was altijd aan het breien (had echt werkelijk altijd haar breiwerk mee, ook aan het kerstdiner zat oma tussen de gangen door te breien) ook wel iemand die vaak met een puzzel (op papier) mee had.
Ben ooit mee uit eten geweest en die vader zat met zijn pijp aan heerlijk een boek te lezen
Momo94 schreef:Ik zal nog wel een update geven, maar op dit moment zeg ik niks in het topic.. ik weet dat beide partijen niet goed zijn geweest, maar ik heb er absoluut niks aan wat iedereen vind hoe ze situatie is gegaan. Ik wil tips hoe ik dit straks moet aanpakken of tips om er mee om te gaan of wat dan ook..
Momo94 schreef:Ik zal nog wel een update geven, maar op dit moment zeg ik niks in het topic.. ik weet dat beide partijen niet goed zijn geweest, maar ik heb er absoluut niks aan wat iedereen vind hoe ze situatie is gegaan. Ik wil tips hoe ik dit straks moet aanpakken of tips om er mee om te gaan of wat dan ook..