Pumpkinbroes schreef:Schuur_ schreef:
Ik heb zo wel eens een ONS gehad. Die zei ineens dat ik moest stoppen met bewegen. Was wel apart. Hoorde later dat die dat dus vaker vroeg aan meiden. Later had die een relatie en heb me altijd afgevraagd of het daar ook zo aan toeging
Nou wees blij dat hij het nog vroeg.
Ik heb onlangs Dahmer gezien op netflix en die zorgde er zelf wel voor dat men stil bleef liggen.
Aah gatver

1 ex van mij had me eens gezellig meegenomen voor een citytrip naar Luxemburg. Erg romantisch elke mcdo gezien want daar was gratis wifi en kon hij zijn stocks checken
Een andere ex ben ik bijna een jaar mee samen geweest. Elke zondag bij zijn ouders aan het ontbijt en zijn huis dat hij aan het renoveren was wel eens een keer gezien maar nooit op een heel jaar IN zijn caravan mogen kijken. Ook niet als het regende en hij nog wat moest doen in het huis.
Een vriendje die op café vol verwondering over een 'vriendin' van hem bezig was hoe sterk en plat haar buik was. Ik moest zeker eens voelen. Denk dat die buik van haar na 2 van zijn kinderen te baren nu ook niet meer plat is

Verder heb ik wel lieve exen, wel meer dan me lief is. Heb met niemand echt ruzie ondanks dat ze af en toe flink banketstaaf hebben gedaan. Maar ik kan ook een beste heks uithangen dus het zal wel tegen elkaar op gaan