Wat is het raarste dat een ex ooit zei of deed?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 22:30

Pumpkinbroes schreef:
Schuur_ schreef:

Ik heb zo wel eens een ONS gehad. Die zei ineens dat ik moest stoppen met bewegen. Was wel apart. Hoorde later dat die dat dus vaker vroeg aan meiden. Later had die een relatie en heb me altijd afgevraagd of het daar ook zo aan toeging

Nou wees blij dat hij het nog vroeg.
Ik heb onlangs Dahmer gezien op netflix en die zorgde er zelf wel voor dat men stil bleef liggen. :x

Aah gatver :') daar had ik niet eens over gedacht.

1 ex van mij had me eens gezellig meegenomen voor een citytrip naar Luxemburg. Erg romantisch elke mcdo gezien want daar was gratis wifi en kon hij zijn stocks checken

Een andere ex ben ik bijna een jaar mee samen geweest. Elke zondag bij zijn ouders aan het ontbijt en zijn huis dat hij aan het renoveren was wel eens een keer gezien maar nooit op een heel jaar IN zijn caravan mogen kijken. Ook niet als het regende en hij nog wat moest doen in het huis.

Een vriendje die op café vol verwondering over een 'vriendin' van hem bezig was hoe sterk en plat haar buik was. Ik moest zeker eens voelen. Denk dat die buik van haar na 2 van zijn kinderen te baren nu ook niet meer plat is ;)

Verder heb ik wel lieve exen, wel meer dan me lief is. Heb met niemand echt ruzie ondanks dat ze af en toe flink banketstaaf hebben gedaan. Maar ik kan ook een beste heks uithangen dus het zal wel tegen elkaar op gaan

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-22 09:37

Luckystory schreef:
Ik hoef ook geen advies hoor. Ik kijk wel hoe ik het aanpak. :) Alleen realiseerde ik mij dat schoonouders- situaties één van de snelste manieren is om van je vriend je ex te maken. Helemaal als daar nog de factor 'andere cultuur' in meespeelt
Zéér glad ijs... Zulke dingen... :=

Ik had ook vaak van die botsingen met mijn Poolse ex, en dat was nog niet eens een andere cultuur gezien ik ook precies zo opgevoed ben: man als broodwinner en hoofd van het gezin, geen samenwonen voor het huwelijk, en vrouwen moeten hun bek houden en zich braaf onderdanig opstellen. Ben ik dan xenofoob om daar inmiddels geen respect meer voor te hebben...? :+

Die Poolse ex vond zichzelf in ieder geval al erg modern en liberaal dat ik van hem vegetarisch mocht eten (mits hij uiteraard wel elke dag een lap vlees van mij kreeg) :=

Zijn vader was ook een pareltje, toen die op bezoek kwam wilde ik niet dat die in onze woning ging roken maar daar gaat beste man schijt aan en rookte maar gezellig door :Y) Als wij bij hun logeerden was het weer absoluut not done om eten uit de koelkast zonder schoonvader zijn expliciete toestemming te pakken, ook al was het iets wat ik zelf had gekocht :') Ik moest altijd als een klein kind aangeven dat ik trek had en dan kreeg ik bijvoorbeeld 1 hardgekookt eitje of 1 sneetje brood met boter :')

Ik ging dan maar stiekem wat naar binnen werken, wat mijn ex uiteraard een enorme belediging vond := dat kan toch niet _O-

Doe mij maar Nederlanders :o

Anoniem

Re: Wat is het raarste dat een ex ooit zei of deed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-22 09:44

Bezoek en vis blijven 3 dagen fris

Voor het ontwikkelen van een goede relatie met je schoonfamilie moet je die dus nooit in je huis laten logeren want het is bijna een garantie op een verstoorde relatie, zeker bij cultuurverschillen

Wat een verhalen verder hier :(:) :wow:
Ik heb geloof ik hele saaie exen, niks raars over te melden :D :+

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-22 09:50

[***] schreef:
Bezoek en vis blijven 3 dagen fris
Deze kende ik nog niet :') Wat een briljant spreekwoord!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-22 10:08

Denk dat het vaak klopt <<)

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-22 10:24

Random gaan zingen toen hij voor het eerst mee was geweest naar mijn vader. Iedereen zat erbij en keek ernaar, echt zo awkward.
Dezelfde gozer vergeleek me continue met z'n ex, vond zichzelf een sxgod, maar kreeg 'm niet omhoog :') Was een heel kort leven beschoren, zegmaar.

Niet echt een ex, maar een date begon mij na te praten met een piepstemmetje. En niet een keer, maar echt een minuut of 10. Toen ik erna niet meer wilde afspreken, vond hij dat echt raar. Goh! |o

Plop1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-22 10:43

Ik ga stuk om dit topic! Opzich zou ik een heel boekwerk kunnen schrijven over een van mijn exen maar ik zal de meest hilarische quote even delen:

Context: We waren al 3 jaar uit elkaar en ik had het op dat moment alweer 2 jaar met mijn huidige vriend. Mijn huidige vriend is vroeger model geweest en heeft prachtig lang haar, mijn ex daarintegen is uh... niet zo knap. :+ Dit is gezegd op de bruiloft van een van mijn vriendinnen nadat mijn vriend en ik naar huis waren gegaan. Helaas was ik er zelf dus niet bij maar mijn broertje en mijn vriendinnen hebben heel hard voor mij gelachen.

"Misschien als ik mijn haar langer laat groeien dat Plop me nog wel terug wil".
- Aldus mijn ex die ondertussen 30 is en waar ik PTSS aan over heb gehouden. _O-

Dan nog een leuke quote van een ex die ik had toen ik 14 was.
"Bruine ogen zijn zo ongelofelijk mooi. Net als een reetje huppelend door het bos. Maar niet die van jouw, die hebben de kleur van de poep van het reetje".

Blijkbaar had dit een compliment moeten zijn. _O-

Als andere quotes me verder nog te binnen schieten dan zal ik ze hier delen want mijn exen waren stuk voor stuk bijzondere figuren.

PoelieWoelie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-22 11:57

Oef, er komen hier erg duistere verhalen voorbij. Goed zo dames dat jullie er nu vanaf zijn en ervan hebben geleerd *\o/* Er zijn genoeg leuke, prachtige, lieve mannen :D

Ik moest van mijn ex ook bewijzen dat ik niet vreemd ging. Hoe dan? :+ Er was ook helemaal geen aanleiding voor ofzo.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-22 12:12

Wat ik me afvraag...
Zijn er nu mensen die na het lezen van de verhalen zich realiseren dat hun relatie niet 'gezond' is?
Hoe gaan jullie daar mee om?

leestmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-22 12:12

Mijn laatste ex kan ik een boek over schrijven maar een greep uit de opmerkingen:

- ja maar als je nou een leuke kerel ziet aan de kassa ga je er misschien wel mee vandoor.
- je moet trots zijn dat je mij mag verzorgen
- (ik had het hele huis gepoetst) je bent een lui varken, wanneer ga je nou die was eens doen.
-( ik kwam iets later thuis dan verwacht paard verzorgen en nakwekken liep wat uit) ja je weet toch dat er hier om 6 uur gegeten moet worden en nu wordt dat dus een kwartier later en vindt je het daar soms gezelliger dan hier.
- omdat ik hem 1 dag per week naar een zorgboerderij wilde hebben, vroeg hij of ik soms een ander had want waarom zou ik anders 1 dag per week voor mezelf willen hebben.
- ik werd zelf ziek en belandde in het ziekenhuis en daarna revalidatiecentrum. Wat ik had ging hij compleet aan voorbij. Want dat hij alleen thuis zat was toch wel het einde van de wereld.

Het revalidatiecentrum is bij deze mijn redding geweest omdat ik uit de situatie thuis eens goed na kon denken en eindelijk door durfde te pakken en voor mezelf heb gekozen.

Een andere ex had ik zijn weekend verprutst omdat ik op vrijdagavond met mijn paard ging lessen.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-22 12:13

fleurtjeuh schreef:
Wat ik me afvraag...
Zijn er nu mensen die na het lezen van de verhalen zich realiseren dat hun relatie niet 'gezond' is?

het zijn toch verhalen over exen?

Absolem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-22 12:20

Ohja m'n vriendje die ik had als tienermeisje noemde me. Een bolletje pretvet. :')

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-22 12:20

leestmee schreef:
Mijn laatste ex kan ik een boek over schrijven maar een greep uit de opmerkingen:

- ja maar als je nou een leuke kerel ziet aan de kassa ga je er misschien wel mee vandoor.
- (ik had het hele huis gepoetst) je bent een lui varken, wanneer ga je nou die was eens doen.
-( ik kwam iets later thuis dan verwacht paard verzorgen en nakwekken liep wat uit) ja je weet toch dat er hier om 6 uur gegeten moet worden en nu wordt dat dus een kwartier later en vindt je het daar soms gezelliger dan hier.
- omdat ik hem 1 dag per week naar een zorgboerderij wilde hebben, vroeg hij of ik soms een ander had want waarom zou ik anders 1 dag per week voor mezelf willen hebben.
- ik werd zelf ziek en belandde in het ziekenhuis en daarna revalidatiecentrum. Wat ik had ging hij compleet aan voorbij. Want dat hij alleen thuis zat was toch wel het einde van de wereld.

Het revalidatiecentrum is bij deze mijn redding geweest omdat ik uit de situatie thuis eens goed na kon denken en eindelijk door durfde te pakken en voor mezelf heb gekozen.

Een andere ex had ik zijn weekend verprutst omdat ik op vrijdagavond met mijn paard ging lessen.

Ik kan me jouw topics nog zo goed herinneren!
Ik ben blij dat het inmiddels een ex is :)

leestmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-22 12:22

verootjoo schreef:
leestmee schreef:

Ik kan me jouw topics nog zo goed herinneren!
Ik ben blij dat het inmiddels een ex is :)

Beste beslissing ooit!!!

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-22 12:25

fleurtjeuh schreef:
Wat ik me afvraag...

Ooohja, ik werd van de hele situatie depressief. En was mezelf volledig kwijt!!
Ik wist werkelijk niet wie ik was en wie ik wilde zijn, omdat hij zo bezig was met het kneden van mijn karakter en zijn wensen (in alles... Ook het huishouden) aan mij opdrong.

Nadat ik een psycholoog had bezocht, kwamen we binnen drie sessies er achter wat het probleem nou eigenlijk was.
Nouja, wie. Hij...

Nadat ik op mezelf ben gegaan, ben ik compleet veranderd. En nu ben ik echt mezelf.

Gelukkig op tijd hulp gekregen. Want ik had al plannen gemaakt.... Die waren niet rooskleurig. Zo kapot was ik.

Yltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-22 12:36

secricible schreef:
fleurtjeuh schreef:
Wat ik me afvraag...

Ik denk dat ze bedoeld of er mensen zijn die zich nu realiseren dat hun huidige relatie niet ‘gezond’ is

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-22 12:58

"Die trui accentueert je vormeloosheid."

OK, thanks >;)

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-22 13:11

"Bij mezelf vind ik een buikje niet mooi, maar bij andere mensen vind ik het wel leuk" (Oftewel, je hebt een buikje)

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-22 13:14

fleurtjeuh schreef:
Wat ik me afvraag...
secricible schreef:
Yltje schreef:
Ik denk dat ze bedoeld of er mensen zijn die zich nu realiseren dat hun huidige relatie niet ‘gezond’ is

Dat bedoelde ik inderdaad

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-22 13:58

Absolem schreef:
Ohja m'n vriendje die ik had als tienermeisje noemde me. Een bolletje pretvet. :')

Hopelijk maar één keer...

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-22 14:41

Ohja! Toen ik 20 was (hij 22) noemde degene die ik toen aan het daten was mijn benen 'spekbeentjes'. Op dat moment had ik licht ondergewicht trouwens.

Ellen_ov

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-22 14:59

Mariett schreef:
Ohja! Toen ik 20 was (hij 22) noemde degene die ik toen aan het daten was mijn benen 'spekbeentjes'. Op dat moment had ik licht ondergewicht trouwens.

Ochja! Herinner mij ineens weer dat diezelfde ex tegen mij ooit zei dat ik stalpoten had :+ echt wtf? En nu terugdenkend was ik gewoon normaal postuur, kilootje mocht eraf maar echt geen kilo’s te zwaar :')

sabine1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-22 15:56

Suzanne F. schreef:
Doet me denken aan een topic waar TS van haar vriend/ex een heel lijstje kreeg met haar minpunten. Een hele SWOT analyse zelfs met alle sterke en zwakke punten en waar de kansen liggen en de bedreigingen. Echt heel bizar.

Denk dat ik dit was _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-22 18:27

leestmee schreef:

Dat die jongen/man nog tijd heeft gehad om dat allemaal tegen jou te zeggen! Elke opmerking is een reden op zich om iemand weg te sturen...

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-22 18:29

Dat is idd wat buitenstaanders makkelijk roepen. Als je in een toxische relatie zit is het toch allemaal iets lastiger