germie schreef:Ik heb al 3 keer gemaild, ze hebben mijn aanmelding geannuleerd. Tja, dus daarom die review geplaatst. Ook anderen mogen niet komen voor die 15 euro.
Zoiets is een hobby voor velen, het is niet bedoeld voor alleen pro's in het vak (al val ik daar als instructeur wel weer onder natuurlijk). Als ze het netjes hadden gedaan, dan hadden ze gewoon gezegd, ok, die zich aangemeld hebben voor 15 euro mogen komen voor dat bedrag. Nu lopen ze dus al die mensen sowieso mis, want die komen niet. Je kunt toch beter 10 mensen extra hebben voor 150 euro dan die 10 mensen niet? Je krijgt immers ook weer horeca omzet hierdoor.
Ik ben overigens vaker bij lezingen geweest op allerlei fronten waarbij de prijs niet boven de 15 euro uit kwam en wat toch op leuke locaties was. Zo heb ik eens een rondleiding door een Eendenkooi gehad en daarna een lezing van het Groninger Landschap. Dus die 15 euro komt op mij zeker wel als reëel over.
Nee, ik heb niet betaald, want ze schreven dat ik 45 euro moest over maken. Ik zo huh? Er staat 15 op jullie website, kijk maar op deze schermprint. En een half uur later was de prijs aangepast. Maar ik heb toch echt de volledige website en een schermprint van die 15 euro bewaard.