Gigolo

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-22 16:06

Vjestagirl schreef:
Mars schreef:
Maar Vjestagirl, wij zijn maar bekrompen vrouwtjes met beperkte denkramen. Zonder oudere wijze man om ons te leiden komen we nooit uit dit vraagstuk.
Vrouwen weten namelijk helemaal niet wat we willen en zijn seksueel gecastreerd door de maatschappij.

Oh ja, stom dat ik dat vergeten was. Ik wijt het maar aan mijn beperkte denkraam :roll:.

Kan gebeuren :)*

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-22 16:22

Mars schreef:
Maar Vjestagirl, wij zijn maar bekrompen vrouwtjes met beperkte denkramen. Zonder oudere wijze man om ons te leiden komen we nooit uit dit vraagstuk.
Vrouwen weten namelijk helemaal niet wat we willen en zijn seksueel gecastreerd door de maatschappij.

_O-

fleurtjeuh

Re: Gigolo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-22 16:40

Ja want dit gedrag getuigd echt van volwassen zijn en zelf nadenkendheid.. :roll:

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-22 17:11

fleurtjeuh schreef:
Ja want dit gedrag getuigd echt van volwassen zijn en zelf nadenkendheid.. :roll:

Leuk hè, hoe volwassen voor zo veel mensen zo veel verschillende definities heeft? :D :D :D

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-22 17:32

Mars schreef:

_O-

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-22 17:42

superpony schreef:
@Mer 1980, Ik snap wat je zegt. Maar vraag me dan toch af; Was er echt maar 1 richting verkeer? Had je helemaal niet de behoefte om het "samen" te doen?

Heel eerlijk in het begin zeker wel, ik voelde mij wat opgelaten, maar hij genoot duidelijk van het 'geven' zegmaar.... Dus binnen een paar minuten voel je je echt niet meer schuldig. Ik bedoel hij zorgt er wel voor dat je je niet schuldig voelt. Je gaat ook niet als een robot liggen ofzo. Het is ook wel 'samen'.... alleen dan toch anders.... (oh ja ik heb ook wel hele goede scharrels / vriendjes gehad hoor, heb geen klagen daarover)

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-22 17:47

Klinkt als een toffe ervaring Mer!

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-22 18:02

Waarom zijn het altijd dezelfde twee bokkers die in élk topic over seks en/of relaties ‘goedbedoeld’ hun mening over alles komen bulldozeren :roll:

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-22 18:18

Ach ja negeren en lekker laten toeteren O:)

Mer, lijkt me ook wel interessant zo’n ervaring! Ben goed onder de pannen gelukkig maar anders _O-

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-22 18:40

Ik zou me zo ongemakkelijk voelen denk ik. Iemand die alleen maar met jou bezig is. Dat vond ik ‘gewoon met een partner’ al ongemakkelijk, laat staan als er iemand is die zelfs is ingehuurd om zich alleen maar op jou en jouw plezier te richten.

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-22 18:49

Suzanne F. schreef:
Ik zou me zo ongemakkelijk voelen denk ik. Iemand die alleen maar met jou bezig is. Dat vond ik ‘gewoon met een partner’ al ongemakkelijk, laat staan als er iemand is die zelfs is ingehuurd om zich alleen maar op jou en jouw plezier te richten.

Grappig, dat lijkt mij het dan weer makkelijker maken.

Je geeft er immers al wat voor terug (geld)

Waar dat bij een niet betaalde versie toch anders is. Misschien meer alsof je zelf ook moet 'presteren' om de ander niet te kort te doen, zoiets.

Grappig.
Door dit topic eea gegoogeld over gigolo's en wat dat precies inhoudt, en wat websites bezocht.
Niet omdat ik het op dit moment voor mezelf series overweeg, maar wel gewoon uit een soort oprechte nieuwsgierigheid (dus willen weten zonder oordeel)

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-22 20:20

Ik ga liever op vakantie van dat geld maar anders :9