Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jibberjabber schreef:Siersma heeft gelijk en het kan beslist geen kwaad om in rust je pootje horizontaal op een bankje/krukje te leggen. Dan zal het sneller slinken. Want de zwaartekracht doet zijn werk als je staat. Ook koele arnicazalf smeren is heel fijn en zal goed doen. Gied op jezelf passen hoor .
CoonArt schreef:De dokter zei dat het heelproces wel sneller ging, normaal zou ik 6 weken in het gips zitten, da die 6 zou het eraf gaan maar bij mij was het bij 4 weken er al af. Ze vonden het wel heel apart! Ook als aandenken een röntgenfoto van mijn been gekregen, oh wat leuk! Nu zag ik ook dat er 2 schroefjes boven in mijn been zaten en 2 eronder maar niet in het midden want daar zat het scheurtje. Wel grappig om je botjes te zien hahahahhahaha!
PoelieWoelie schreef:CoonArt schreef:De dokter zei dat het heelproces wel sneller ging, normaal zou ik 6 weken in het gips zitten, da die 6 zou het eraf gaan maar bij mij was het bij 4 weken er al af. Ze vonden het wel heel apart! Ook als aandenken een röntgenfoto van mijn been gekregen, oh wat leuk! Nu zag ik ook dat er 2 schroefjes boven in mijn been zaten en 2 eronder maar niet in het midden want daar zat het scheurtje. Wel grappig om je botjes te zien hahahahhahaha!
Nu zijn we nieuwsgierig
PoelieWoelie schreef:CoonArt schreef:De dokter zei dat het heelproces wel sneller ging, normaal zou ik 6 weken in het gips zitten, da die 6 zou het eraf gaan maar bij mij was het bij 4 weken er al af. Ze vonden het wel heel apart! Ook als aandenken een röntgenfoto van mijn been gekregen, oh wat leuk! Nu zag ik ook dat er 2 schroefjes boven in mijn been zaten en 2 eronder maar niet in het midden want daar zat het scheurtje. Wel grappig om je botjes te zien hahahahhahaha!
Nu zijn we nieuwsgierig