Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
hagelslag schreef:Suzanne F. schreef:Die brandlucht is niet lekker inderdaad.
Maar wat ziet je weiland eruit trouwens. Of is dat niet jouw weiland?
Is toch logisch met deze droogte?
Zo raar ziet haar weiland er niet uit
Muronia schreef:Jullie keken naar mn winterpaddockje van 10 bij 10. Die laat ik ook kaal eten maar pas als laatste en de zuring bestrijd ik als het gras er om heen weg is. Ze mogen er alleen nu niet op ivm hoge fructaanindex en ik had er vorige week al 1 met koliek daardoor. De wei is ook dor maar wel netjes hoor:
[ [url=m/cchTk6.jpg]Afbeelding[/url] ]
elnienjo schreef:Die container zou ik wel op eigen terrein naast de stal ofzo zetten ipv zo vlak langs de weg. Kan me daar wel van voorstellen dat iemand daar wat op aan te merken heeft. De andere klachten zijn kul.
Janine1990 schreef:bigone schreef:Even de brandweer bellen met de opmerking dat het er op lijkt dat er iets in de brand staat de volgende keer, moet je eens zien hoe snel ze er zijn in de droge tijd.
Dit zou ik ook doen, en er bij melden dat je vanwege hevige astmatische klachten niet dichterbij kan komen om het goed te checken.
Muronia schreef:Ik heb een tijdje geleden een update gehad van de mevrouw van de Gemeente. Eigenlijk nog niet veel nieuws, ze zijn aan het kijken hoe ze de fout kunnen herstellen (er had een vergunning afgegeven moeten worden voor de container en dat hebben ze niet gedaan. Het is me mondeling toegestaan namelijk).
Met de meldingen was het een tijdje rustig. Het blijkt dat de buren hun meldingen grotendeels anoniem maken en dat ze niet reageren op mail en telefoontjes van de gemeente hierover. De gemeente wil met ze in gesprek maar ze geven niet thuis. Dat schiet niet op.
Nu is er op 2 september toch weer een melding door ze gedaan en deze is zo heftig dat ik denk dat ik nu aangifte moet gaan doen (bedreiging om mij aan de schandpaal te nagelen en iedereen te laten weten hoe asociaal ik ben omdat ik nog steeds dagelijks gebruik maak van de container). Is hier iemand juridisch onderlegd zodat ik advies mag vragen? Dit gaat me echt te ver nu
Muronia schreef:Ik heb een tijdje geleden een update gehad van de mevrouw van de Gemeente. Eigenlijk nog niet veel nieuws, ze zijn aan het kijken hoe ze de fout kunnen herstellen (er had een vergunning afgegeven moeten worden voor de container en dat hebben ze niet gedaan. Het is me mondeling toegestaan namelijk).
Met de meldingen was het een tijdje rustig. Het blijkt dat de buren hun meldingen grotendeels anoniem maken en dat ze niet reageren op mail en telefoontjes van de gemeente hierover. De gemeente wil met ze in gesprek maar ze geven niet thuis. Dat schiet niet op.
Nu is er op 2 september toch weer een melding door ze gedaan en deze is zo heftig dat ik denk dat ik nu aangifte moet gaan doen (bedreiging om mij aan de schandpaal te nagelen en iedereen te laten weten hoe asociaal ik ben omdat ik nog steeds dagelijks gebruik maak van de container). Is hier iemand juridisch onderlegd zodat ik advies mag vragen? Dit gaat me echt te ver nu
KimD schreef:Ik kan je ook niet helpen maar lees al sinds het begin mee in je topic en ik wil je heel veel sterkte en succes wensen! Wat een vreselijk poedersuiker situatie is dit zeg afschuwelijk, dit is gewoon pesten!
LoveGlove schreef:Soms vraag ik me wel eens af hoe het kan dat volwassenen kinderachtiger kunnen doen dan kinderen zelf...