Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mizora schreef:Elin_ schreef:Nou wat een tegenvaller hierzo. Dit is net als sneeuw in Nederland. Van te voren paniek en alle hens aan dek om vervolgens 2 cm sneeuw te krijgen
Op dit plaatje is misschien in te schatten wanneer het bij jou verwacht wordt los te gaan.
[ [url=m/2nApPh.png]Afbeelding[/url] ]
Nu is het in ieder geval nog niet, het paars moet nog aan land komen, laat staan het grijs.
Naomi_Haffie schreef:Bij ons is het dak er afgewaaid met die korte storm in de zomer vorig jaar.. (Tiel)
Ik ben dit hele weekend niet thuis. Maar ga toch mijn 2 katten maar naar m’n ouders breng dan hoef ik me daar geen zorgen over te maken, want steeds als het maar iets hard waai krijg ik toch lichtelijk paniek.
Het valt hier nu nog wel heel erg mee
Mizora schreef:Elin_ schreef:Nou wat een tegenvaller hierzo. Dit is net als sneeuw in Nederland. Van te voren paniek en alle hens aan dek om vervolgens 2 cm sneeuw te krijgen
Op dit plaatje is misschien in te schatten wanneer het bij jou verwacht wordt los te gaan.
[ [url=m/2nApPh.png]Afbeelding[/url] ]
Nu is het in ieder geval nog niet, het paars moet nog aan land komen, laat staan het grijs.