Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vjestagirl schreef:germie schreef:Sinds wanneer ligt Groningen bij Den Bosch? Ik vind het echt een smoes. Je mag van mij terecht balen.
Niet. Ik vroeg hem of hij over Groningen reed omdat hij zo lang leek te doen over een rit van een uurtje.
Vjestagirl schreef:assie schreef:Zo ik heb mijn valentijnkaartjes alvast op de bus gedaan. Hoeveel verwachten jullie er?
Geen.
Hoewel ervaringen uit het verleden geen garantie voor de toekomst bieden, verwacht ik echt helemaal niets van valentijnsdag.
Ik kijk uit naar de dag erna: 50%-korting-op-chocoladedag
Vjestagirl schreef:Mijn date heeft me laten zitten... We hadden 1,5 week geleden al afgesproken dat hij vanavond hier langs zou komen. Van de week hebben we het er nog over gehad dat we er allebei super veel zin in hadden.
Hij zei rond 17.00 dat hij hier rond 18.00 kon zijn. Zei rond 18.00 dat hij wegreed van huis (Den Haag). Heb onderweg nog een filmpje gehad vanuit de auto. Rond 1945 appte ik hem of hij over Groningen reed (ik woon bij Den Bosch), en toen kreeg ik "Ik ben terug naar huis gekeerd, is denk ik ook niet leuk voor jou dit. Beter dat je je focust op mannen die wel langs komen. Ik redde het niet met me batterij"
germie schreef:Vjestagirl schreef:
Niet. Ik vroeg hem of hij over Groningen reed omdat hij zo lang leek te doen over een rit van een uurtje.
Dat begrijp ik. Maar hij is gewoon ergens anders naartoe gegaan lijkt het. Maar ook niet naar mij, terwijl ik wel in Groningen woon.
Relaxed schreef:germie schreef:Dat begrijp ik. Maar hij is gewoon ergens anders naartoe gegaan lijkt het. Maar ook niet naar mij, terwijl ik wel in Groningen woon.
Volgens mij snap je het niet, het os gewoon een uitdrukking