Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rytir

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 21:23

Hij had iig gelijk dat het voor jou leuker is als een man wel echt komt op een afspraak... Wat een vage joh!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 21:29

Ah klote zeg, wat een sukkel. Ineens koudwatervrees ofzo?

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 21:32

Ah jeetje, wat een poedersuiker!

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 21:49

Meh, wat stom Vjesta. Good riddance wel. Maar toch stom

Zo respectloos ook.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 21:52

Ik vind het helemaal niet erg als mensen me niet willen ontmoeten (immers, er zijn ook zo veel mensen die ik niet wil ontmoeten), maar zeg dat dan gewoon. Of doe het af met een smoesje, maar bij voorkeur wel voordat ik mijn huis opgeruimd en warm gestookt heb, en voordat ik enthousiast ben geworden over een leuke avond...

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 21:54

Meen je… wat een slappe zak zeg. Maar beter dat je daar nu al achter komt dan pas veel later…

:(:)

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 21:55

Ik ben de tinder swindler gestart maar hoezo stap je bij een vreemde mee in het vliegtuig. Ik ben benieuwd wat er gaat komen.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 21:59

capopjekop schreef:
Ik heb al veel smoezen langs zien komen, maar deze slaat alles. Wat een naaistreek zeg. Respectloos.

Ja inderdaad.

Ik heb ook ooit gebeld dat ie onderweg was en niet kwam.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 22:20

Afbeelding

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 22:35

Sinds wanneer ligt Groningen bij Den Bosch? Ik vind het echt een smoes. Je mag van mij terecht balen.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 22:38

germie schreef:
Sinds wanneer ligt Groningen bij Den Bosch? Ik vind het echt een smoes. Je mag van mij terecht balen.

Niet. Ik vroeg hem of hij over Groningen reed omdat hij zo lang leek te doen over een rit van een uurtje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 22:39

germie schreef:

Beter lezen.. Vjesta appte hem of ie over Groningen reed omdat het zo lang duurde :+

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 22:40

Vjestagirl schreef:
germie schreef:

Niet. Ik vroeg hem of hij over Groningen reed omdat hij zo lang leek te doen over een rit van een uurtje.

Dat begrijp ik. Maar hij is gewoon ergens anders naartoe gegaan lijkt het. Maar ook niet naar mij, terwijl ik wel in Groningen woon. :P

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 22:41

Dat is een soort spreekwoord / grapje, dat vraag je aan iemand als het te lang duurt. Meer zo van “ben je heel erg om gereden dat je zo laat bent”. Alleen dan in extreme uitgedrukt.

Bijvoorbeeld: ben je via de ring van Utrecht van Groningen naar Assen gereden ofzo? :))

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 22:42

hagelslag schreef:
[ [url=m/W7MEx0.jpg]Afbeelding[/url] ]

Gelukkig heb ik dat witte paard zelf al. Als ik daar op zou moeten wachten....

Zo ik heb mijn valentijnkaartjes alvast op de bus gedaan. Hoeveel verwachten jullie er? O:)

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 22:43

assie schreef:
Zo ik heb mijn valentijnkaartjes alvast op de bus gedaan. Hoeveel verwachten jullie er? O:)

Geen.

Hoewel ervaringen uit het verleden geen garantie voor de toekomst bieden, verwacht ik echt helemaal niets van valentijnsdag.

Ik kijk uit naar de dag erna: 50%-korting-op-chocoladedag

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 22:46

Germie heeft m geschaakt :D

Ik doe niet aan Hallmark dag.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 22:48

Vjestagirl schreef:
assie schreef:

Geen.

Hoewel ervaringen uit het verleden geen garantie voor de toekomst bieden, verwacht ik echt helemaal niets van valentijnsdag.

Ik kijk uit naar de dag erna: 50%-korting-op-chocoladedag

Ik verwacht ook niks, maar kan zelf gelukkig ook niet naar de winkel voor de chocolade _O- iets met zelf niet mogen autorijden.

Maar wie weet neemt mn lief zusje wat mee

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 22:51

Vjestagirl schreef:
Mijn date heeft me laten zitten... We hadden 1,5 week geleden al afgesproken dat hij vanavond hier langs zou komen. Van de week hebben we het er nog over gehad dat we er allebei super veel zin in hadden.

Hij zei rond 17.00 dat hij hier rond 18.00 kon zijn. Zei rond 18.00 dat hij wegreed van huis (Den Haag). Heb onderweg nog een filmpje gehad vanuit de auto. Rond 1945 appte ik hem of hij over Groningen reed (ik woon bij Den Bosch), en toen kreeg ik "Ik ben terug naar huis gekeerd, is denk ik ook niet leuk voor jou dit. Beter dat je je focust op mannen die wel langs komen. Ik redde het niet met me batterij"

Wat een trieste zak. Ik dacht eerst nog de auto batterij maar het was zijn telefoon?? :')
OMG. Ik vraag me af of hij sowieso wel van plan was om te komen. Echt heel vaag dit.

Anoniem

germie schreef:
Vjestagirl schreef:

Dat begrijp ik. Maar hij is gewoon ergens anders naartoe gegaan lijkt het. Maar ook niet naar mij, terwijl ik wel in Groningen woon. :P

Volgens mij snap je het niet, het os gewoon een uitdrukking :+

ReadTheRulez

Ik heb een valentijns traditie, met een vriend :')
Maak er meestal een grap van, 1e jaar heb ik pakketje gemaakt met kleine dingetjes. Mocht ie ooit een date scoren _O-
2e jaar heeft ie een doos Brownies gekregen. Een brownie voor mijn brownie :D

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 22:55

Ik zie mijn vriend denk ik niet eens met Valentijn. _O-

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 22:58

Wat een ***

Ik doe ook niet aan Valentijn. Ja, zelf chocola eten. Of 1 keer met stel vrienden een valentijns diner in de kroeg gedaan, tussen de stelletjes en wij allemaal vrijgezel. en daarna met fwb mee naar huis. Dat was nog een betere valentijn als met mijn exen _O-

Ik heb ooit date gehad, was de 2e date en de 1e was echr heel leuk. Ik was jarig geweest, dat wist die, en zou taart als toetje bewaren. Kon geen felicitatie vanaf, niet op verjaardag zelf, niet later of toen hij er was. We zouden bij mij eten en dus toetje. Op de dag dat hij zou komen was hij uur later en hoefde hij geen eten, want had die op werk gedaan. Verder was het toen ook echt niks. Telkens vragen stellen die ik al beantwoord had, niks onthouden van app of vorige date en zelfs niet van dezelfde avond. Dat was dus ook snel klaar :')

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 23:04

Zijn er hier nog meer mensen die vooral af en toe op Tinder zitten uit verveling, amper echt gesprekken hebben (want te kritisch qua uiterlijk en daardoor weinig matches) en als het dan dicht bij afspreken komt afkappen? :o Zo gaat het bij mij iig echt al twee jaar :')

Zag nou laatst een bekend gezicht op Tinder, een oud klasgenoot van de middelbare (15 jaar geleden?) waar ik verder niet echt mee om ging, en had naar rechts geswiped omdat het mij wel leuk leek om bij te kletsen. Zo zijn we aan de praat geraakt, niet eens een heel lang gesprek, en voordat ik het wist hadden we een date staan.
Ik had aangegeven dat mijn weekenden druk waren, maar dat ik om de maandag ook vrij had waaronder die aankomende maandag. Hij had dat toen opgevat als zijnde dat ik dan ook gelijk zou willen en kunnen afspreken, dus ik kreeg op zondag ineens een bericht of ik dieetwensen had (hij wilde voor mij gaan koken) en te horen dat hij al een taart had gebakken (had in een gesprek een plaatje van een taart doorgestuurd die mij echt goddelijk leek). Aangezien ik verder ook echt vrij was en niks gepland had, dus ook echt geen excuus had om het niet door te laten gaan, ben ik maar gewoon gegaan. Ondanks dat ik het toch wel erg spannend vond en hem ook niet perse naar rechts had geswiped omdat ik hem wilde daten :+ Dit ook gezegd, maar hij vond dat ik er ook niet te zwaar aan moest tillen en we gingen gewoon gezellig afspreken.

Daar aangekomen had hij echt een hele fancy kaasplank in elkaar geflansd, was echt onder de indruk. En het was gewoon erg gezellig, hebben gewoon heel fijn gepraat. Door die kaasplank zaten we echter zo vol dat we het avondeten maar hebben gelaten (hij zou nog moeten koken) :)) En vervolgens gelijk weer afgesproken voor de zaterdag, dan zou ik hem Leiden laten zien :j Ook dit was gezellig en we hebben uiteindelijk ook gezoend. :j
En nou staat er morgenavond dus dan wél een diner op de planning.

Ik merk alleen wel dat ik teveel nadenk over wat ik voel of wil voelen of juist niet voel. Mijn vorige date heb ik destijds toch een soort "teleurgesteld" toen ik het na een aantal afspraakjes toch niet voelde (had daar tijdens het daten ook al over gecommuniceerd, maar je moet zoiets denk ik ook tijd geven bij iemand die je nog niet kent?) en ik zou niemand's tijd willen verdoen/weer willen teleurstellen. Maar misschien ben ik ook bang om mezelf weer open te stellen?
Ik weet dat ik het moet loslaten, vooral genieten en blijven communiceren. Is alleen een beetje lastiger dan gedacht :+ Help.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 23:07

Relaxed schreef:
germie schreef:

Volgens mij snap je het niet, het os gewoon een uitdrukking :+

NAtuurlijk snap ik zoiets wel. Het is alleen wel zo dat mensen in het zuiden Groningen altijd ver weg vinden.
De weg naar Groningen is ook altijd langer dan andersom valt me op. Tenminste, dat denken veel mensen. :P

Wij zeggen wel eens van ben je over Brabant of Limburg gereden ofzo? Dus precies andersom. :P