Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xDenies schreef:Leuk! Hier gaan we dan!
Mijn broertje heet N., over een kleine 2 weken wordt hij 24 jaar (1.88m). Hij is momenteel internationaal touringcar chauffeur maar vanwege corona is dat voornamelijk binnenland. Naast zijn werk vind hij het ook heerlijk om te gamen, series of films te kijken, motor te rijden, naar de sportschool te gaan of snowboarden. Met een groepje vrienden gaan ze met enige regelmaat op pad zoals naar de bios, uiteten, mountainbiken enzovoort. Hij heeft een eigen auto (met trekhaak, ideaal voor ons paardenmeisjes) en afstand maakt voor hem niets uit maar wij zitten in omgeving Rotterdam. Hij heeft overigens een kinderwens, dat is wel belangrijk om te weten. Hij is gewend om met dieren (ja ook paarden) om te gaan want die hebben we hier nogalIk vind dat mijn broertje heel zorgzaam is, iemand die voor je door het vuur gaat maar ook wel wat tegengas kan geven, een beetje verlegen maar als het klikt kan hij lekker gek doen. Het is iemand die ook zijn zaakjes gewoon lekker in orde heeft en ook graag de hort op gaat. Pas wezen snowboarden in Oostenrijk en hij sluit dan gemakkelijk bij een groep (vreemde) aan.
Ik weet niet meer zo goed wat ik nog meer zou kunnen vertellen dus vraag vooral raak als je meer zou willen weten
Hij is niet zo fotogeniek maar soms willen wij dat wel eens. Dus tsja .. het geforceerde lachje![]()
[ [url=m/2BlBT1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Selfie (even wat weggehaald, werkkleding namelijk)
[ [url=m/V9z4oK.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/G37VyD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Eerst motor gekocht
FennyPower schreef:Nice die motor haha.
Ik woon veel te ver weg.![]()
Wat een leuk topic! Ik ga het volgen :p
lovelyfiefy schreef:Hebben we ook leuke mannen ‘zonder’ kinderwens ?![]()
Want deze 2 zijn leuk, maar ik wil dus absoluut geen kids.
(En woon een beetje uit de richting)
Ik denk dat voor beide jongens zeker een leuke match gevonden gaat worden!
Zien er allebei leuk uit. En doen ook leuke dingen
xDenies schreef:FennyPower schreef:Nice die motor haha.
Ik woon veel te ver weg.![]()
Wat een leuk topic! Ik ga het volgen :p
Afstand is voor mijn broertje echt geen probleem. Hij rijd ook in één keer naar Oostenrijk in zijn ééntje. Maar goed, kan me voorstellen dat het best een stuk islovelyfiefy schreef:Hebben we ook leuke mannen ‘zonder’ kinderwens ?![]()
Want deze 2 zijn leuk, maar ik wil dus absoluut geen kids.
(En woon een beetje uit de richting)
Ik denk dat voor beide jongens zeker een leuke match gevonden gaat worden!
Zien er allebei leuk uit. En doen ook leuke dingen
Sorry, ik heb ook geen idee waar hij die wens vandaan haalt, ik heb die namelijk totaal niet. Maar hij wel haha. En Brabant uit de richting, dat valt toch wel reuze mee
germie schreef:Zijn er ook nog wat oudere mannen? Zo rond de 35-45?