Varekaj schreef:Bwoah, zolang ik rolstoelraces kan houden of om ter hardste scheten laten (met een luier om eventuele bijkomstigheden op te vangen) zit dat wel snor

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
axel_1997 schreef:Het enige wat ik jammer vind aan geen kinderen krijgen is dat ik de familierecepten niet door kan geven.
Maar ik heb nog een nichtje dat de laatste tijd graag met Dr. Oetker aan de slag gaat. Dus er is nog hoop. En anders schrijf ik een kookboek.
axel_1997 schreef:Het enige wat ik jammer vind aan geen kinderen krijgen is dat ik de familierecepten niet door kan geven.
Maar ik heb nog een nichtje dat de laatste tijd graag met Dr. Oetker aan de slag gaat. Dus er is nog hoop. En anders schrijf ik een kookboek.
littleroosie schreef:Op mijn werk hoor ik klanten vaak genoeg zeggen dat het toch wel tegen valt om kinderen te hebben. Denk dat heel veel ouders van te voren geen idee hadden waar ze echt aan zijn begonnen. Maarja, dan zit je er al aan vast he..
Walkure schreef:Hoi allemaal![]()
Hier ook geen kindjes maar ik ben nog 25. We roepen allebei nog altijd dat we de wens niet hebben.
Het enige waar ik soms wel een beetje bang voor ben is dat we een grote vriendengroep hebben, allemaal wat ouder dan ik ben (meeste rond de 30) waar nu het 2e kindje in de groep onderweg is. Met een deel van de groep zijn we heel actief qua dingen samen doen en contact. Van de meeste weet ik dat ze kinderen willen, en dan verwacht ik dat ook het contact minder wordt. Helemaal de eerste jaren. Hoe ervaren jullie dat?
Wij worden wel de coole pleegoom en tante voor al die kiddos die komen
littleroosie schreef:Wat ik ook een mooie discussie vind is kindertoeslag enzo. Man, wij zouden geld toe moeten krijgen dat we niet meehelpen aan de overbevolking. Maar daar is de overheid natuurlijk niet blij mee want hoe meer belastingbetalers des te beter.
Dieuwke_ schreef:littleroosie schreef:Wat ik ook een mooie discussie vind is kindertoeslag enzo. Man, wij zouden geld toe moeten krijgen dat we niet meehelpen aan de overbevolking. Maar daar is de overheid natuurlijk niet blij mee want hoe meer belastingbetalers des te beter.
Kindertoeslag vind ik ook belachelijk, net als kinderopvangtoeslag. En zwangerschapsverlof moet onbetaald verlof worden. Net als kraamzorg in de basisverzekering, maak daar maar een aanvullend pakket van bij de zorgverzekeringen
Citaat:Ik niet, wil ook wel paardentoeslag voor m'n hobby maar ja...
Laurora schreef:Kunnen we als we straks allemaal oud en rimpelig zijn niet een bokt-kindvrij-bejaardentehuis opzetten?![]()
De sporadische kindereigenaar kan zn kinderen mooi inzetten voor de wijnsmokkel, en ondertussen doen wij de hele dag rolstoelraces, memes delen, klagen over blagen, en netflix bingen.
(en niemand is eenzaam)
Laurora schreef:Kunnen we als we straks allemaal oud en rimpelig zijn niet een bokt-kindvrij-bejaardentehuis opzetten?![]()
De sporadische kindereigenaar kan zn kinderen mooi inzetten voor de wijnsmokkel, en ondertussen doen wij de hele dag rolstoelraces, memes delen, klagen over blagen, en netflix bingen.
(en niemand is eenzaam)