Britta31 schreef:Ik ben 54 en werd bij de booster naar de bejaarden ingang gestuurd.
Auts..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hilli schreef:Maar het gaat over -geloof me- en elke leeftijd heeft z'n eigen charme. Ik ben blij met 41, en nog blijer dat ik geen 18 meer ben
fotolijstje schreef:Avalanche81 schreef:Je bent nog lang geen 40
maar daar gaat het niet om, ik ben bang om mijn jeugd te moeten verlaten en echt volwassen moeten worden. En echt op mijn eigen pootjes dingen moeten gaan doen. Ik ben natuurlijk super benieuwd hoe het is, maar toch ben ik gewoon bang om niet meer kind te kunnen zijn. Jullie missen het punt een beetje,
fotolijstje schreef:Dat ik opgroei en ouder word. Ik mag in maart officieel al autorijlessen nemen. Ik word 17 dit jaar, wat gaat tijd hard.
M_D_H schreef:fotolijstje schreef:Dat ik opgroei en ouder word. Ik mag in maart officieel al autorijlessen nemen. Ik word 17 dit jaar, wat gaat tijd hard.
Serieus? Je bent pas 16...
Waar maak jij je in godsnaam druk over, je hebt nog een heel leven voor je.
Ik wordt dit jaar 32 en ik ben nog steeds niet over het feit heen dat ik 30 ben geworden (en dit niet heb kunnen vieren door die klote corona).
Mijn leven is al bijna over de helft, jij hebt nog zeker 3 kwart leven voor je.
Ga je druk maken over zaken die belangrijk zijn en laat dit los![]()
Captain schreef:fotolijstje schreef:Dat ik opgroei en ouder word. Ik mag in maart officieel al autorijlessen nemen. Ik word 17 dit jaar, wat gaat tijd hard.
Ondanks dat iedereen zijn ergenis hier mag delen: er zijn ook een hoop mensen die de 17 niet eens halen..
Overigens vind ik het leven nu pas leuk worden (28) alles goed voor elkaar, eigen huis, vaste baan, relatie, eigen paard.. ik vond het leven tot 25 echt een beetje mweh.
DuoPenotti schreef:Geen kind meer willen zijn maar je stort je wel in een relatie met een loser van een vent en komt daar amper over heen.
Tip, je misschien dan ook meer als kind gedragen. Jij wilt juist veel te volwassen doen.
Wat he dus net schreef klopt dus echt niet bij het beeld wat ik van je heb.
Misschien dat mensen daarom je punt missen?
fotolijstje schreef:DuoPenotti schreef:Geen kind meer willen zijn maar je stort je wel in een relatie met een loser van een vent en komt daar amper over heen.
Tip, je misschien dan ook meer als kind gedragen. Jij wilt juist veel te volwassen doen.
Wat he dus net schreef klopt dus echt niet bij het beeld wat ik van je heb.
Misschien dat mensen daarom je punt missen?
Mijn relatie heeft er niks mee te maken met wat ik me nu voel.
En weetje, het is zo stom dat je het er bij moest betrekken. Het is mijn eerste officiële relatie, we waren 10 maanden bij elkaar. Ik mag daar verdrietig over zijn. Het is niet eens zo lang geleden dat het uit is. Ik heb gewoon tijd nodig om te helen.
_San87_ schreef:Nah, ik vind t leven momenteel niet zo leuk. Door externe factoren. De huizenmarkt zit vast, huizen zijn onbetaalbaar voor starters, we hebben een kabinet van lik me vestje, we hikken tegen een giga energiecrisis aan, veroorzaakt door datzelfde kabinet, de zorg staat op ontploffen, de maatschappij is compleet gestoord. Het is maar goed dat de winter zacht is.
Nayomie schreef:_San87_ schreef:Nah, ik vind t leven momenteel niet zo leuk. Door externe factoren. De huizenmarkt zit vast, huizen zijn onbetaalbaar voor starters, we hebben een kabinet van lik me vestje, we hikken tegen een giga energiecrisis aan, veroorzaakt door datzelfde kabinet, de zorg staat op ontploffen, de maatschappij is compleet gestoord. Het is maar goed dat de winter zacht is.
Soms hè, zijn dit precies de redenen dat ik denk "laten we gaan emigreren". Maarja, het gras is niet altijd groener aan de andere kant.
_San87_ schreef:Nah, ik vind t leven momenteel niet zo leuk. Door externe factoren. De huizenmarkt zit vast, huizen zijn onbetaalbaar voor starters, we hebben een kabinet van lik me vestje, we hikken tegen een giga energiecrisis aan, veroorzaakt door datzelfde kabinet, de zorg staat op ontploffen, de maatschappij is compleet gestoord. Het is maar goed dat de winter zacht is.