Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 18:25

Britta31 schreef:
Ik ben 54 en werd bij de booster naar de bejaarden ingang gestuurd.

Auts.. :')

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 18:27

nicole_floor schreef:
Britta31 schreef:
Ik ben 54 en werd bij de booster naar de bejaarden ingang gestuurd.

Auts.. :')

Dat is au ja...

Of dat ze je voortaan altijd met mevrouw en u aanspreken... :n

Ro0sje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 18:29

Hilli schreef:
Maar het gaat over -geloof me- en elke leeftijd heeft z'n eigen charme. Ik ben blij met 41, en nog blijer dat ik geen 18 meer ben ;-)

Ja absoluut, dit is helemaal waar! De onzekerheden die je op je 18e hebt… nee laat mij dan ook maar liever 40 zijn.

Het leven wordt, als ik van mezelf spreek, ieder jaar beter en leuker.

Fotolijstje, wat jij zegt en voelt is echt niet vreemd. Ik had dit ook op die leeftijd. Maar ik genoot ook heel erg van het vrije zorgeloze, lekker stappen met vriendinnen, vriendjes, de hele dag bij de paarden, bijbaantje en school. Unieke tijd, komt nooit meer terug!

Dat volwassen worden dat gaat vanzelf. Net als ouder worden.

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 18:31

fotolijstje schreef:
Avalanche81 schreef:
Je bent nog lang geen 40 :')

maar daar gaat het niet om, ik ben bang om mijn jeugd te moeten verlaten en echt volwassen moeten worden. En echt op mijn eigen pootjes dingen moeten gaan doen. Ik ben natuurlijk super benieuwd hoe het is, maar toch ben ik gewoon bang om niet meer kind te kunnen zijn. Jullie missen het punt een beetje, :)

Oh, maar dat ik heb ik nog steeds.

En regelmatig wil ik een volwassener volwassene. Het is ook wel chill hoor, om dingen zelf te doen en te regelen :j

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 18:33

fotolijstje schreef:
Dat ik opgroei en ouder word. Ik mag in maart officieel al autorijlessen nemen. Ik word 17 dit jaar, wat gaat tijd hard.

Ondanks dat iedereen zijn ergenis hier mag delen: er zijn ook een hoop mensen die de 17 niet eens halen.. :)

Overigens vind ik het leven nu pas leuk worden (28) alles goed voor elkaar, eigen huis, vaste [***], relatie, eigen paard.. ik vond het leven tot 25 echt een beetje mweh. :+

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 18:34

M_D_H schreef:
fotolijstje schreef:
Dat ik opgroei en ouder word. Ik mag in maart officieel al autorijlessen nemen. Ik word 17 dit jaar, wat gaat tijd hard.

Serieus? Je bent pas 16...
Waar maak jij je in godsnaam druk over, je hebt nog een heel leven voor je.

Ik wordt dit jaar 32 en ik ben nog steeds niet over het feit heen dat ik 30 ben geworden (en dit niet heb kunnen vieren door die klote corona).

Mijn leven is al bijna over de helft, jij hebt nog zeker 3 kwart leven voor je.

Ga je druk maken over zaken die belangrijk zijn en laat dit los :j :)

Nou je zult het vast goed bedoelen maar op mij komt deze reactie heel banketstaaf over.

Ik vind het juist mooi dat ze beseft dat ze opgroeit, jong ben je maar een keer en besef doet genieten van datgeen wat je hebt.

Ik kon niet wachten om volwassen te worden en ik zou soms willen dat ik wat meer had gekeken naar wat ik had toen ik zelf 17 was. Ben nu bijna 25.

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 18:36

Captain schreef:
fotolijstje schreef:

Ondanks dat iedereen zijn ergenis hier mag delen: er zijn ook een hoop mensen die de 17 niet eens halen.. :)

Overigens vind ik het leven nu pas leuk worden (28) alles goed voor elkaar, eigen huis, vaste baan, relatie, eigen paard.. ik vond het leven tot 25 echt een beetje mweh. :+

Hier kan ik het alleen maar mee eens zijn. Ik vond de leeftijd tussen18 en 21 super chill. Inmiddels ben ik 23, en denk ik mwah (maar misschien komt dat ook doordat C ontstond) en kan ik niet wachten om ouder te zijn en alles voor elkaar te hebben, studie afgerond, leuke vaste baan ect. Of om weer terug in de tijd te kunnen en 21 te zijn zonder dat C er is

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 18:38

C? Serieus?

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 18:38

Chlamydia is ook wel ruk. Sterkte!

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 18:39

Captain schreef:

_O-

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 18:39

Captain schreef:

:')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 18:40

Jeetje wat een negatief gehak hier op elkaar dames. Laat fotolijstje lekker.

Ik erger me aan oorsuizen. Leuk zo’n avondje oud en nieuw vieren. Kan je nog dagen van nagenieten als je zulke paasei hersenen hebt.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 18:40

DuoPenotti schreef:
Geen kind meer willen zijn maar je stort je wel in een relatie met een loser van een vent en komt daar amper over heen.

Tip, je misschien dan ook meer als kind gedragen. Jij wilt juist veel te volwassen doen.

Wat he dus net schreef klopt dus echt niet bij het beeld wat ik van je heb.
Misschien dat mensen daarom je punt missen? :)

Mijn relatie heeft er niks mee te maken met wat ik me nu voel.
En weetje, het is zo stom dat je het er bij moest betrekken. Het is mijn eerste officiële relatie, we waren 10 maanden bij elkaar. Ik mag daar verdrietig over zijn. Het is niet eens zo lang geleden dat het uit is. Ik heb gewoon tijd nodig om te helen.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 18:41

Nah, ik vind t leven momenteel niet zo leuk. Door externe factoren. De huizenmarkt zit vast, huizen zijn onbetaalbaar voor starters, we hebben een kabinet van lik me vestje, we hikken tegen een giga energiecrisis aan, veroorzaakt door datzelfde kabinet, de zorg staat op ontploffen, de maatschappij is compleet gestoord. Het is maar goed dat de winter zacht is.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 18:41

Captain schreef:

:)).

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 18:43

Ik ben bijna 40, maar voor mijn gevoel nog 25 ... anyway ik zou wel terug willen om andere keuzes te maken. Maar heb nu ook een superfijn leven hoor....

Ergenis van vandaag; morgen weer maandag -O- oh en gister kopstoot gehad vd hond, nu beurze wang

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 18:44

fotolijstje schreef:
DuoPenotti schreef:
Geen kind meer willen zijn maar je stort je wel in een relatie met een loser van een vent en komt daar amper over heen.

Tip, je misschien dan ook meer als kind gedragen. Jij wilt juist veel te volwassen doen.

Wat he dus net schreef klopt dus echt niet bij het beeld wat ik van je heb.
Misschien dat mensen daarom je punt missen? :)

Mijn relatie heeft er niks mee te maken met wat ik me nu voel.
En weetje, het is zo stom dat je het er bij moest betrekken. Het is mijn eerste officiële relatie, we waren 10 maanden bij elkaar. Ik mag daar verdrietig over zijn. Het is niet eens zo lang geleden dat het uit is. Ik heb gewoon tijd nodig om te helen.

Natuurlijk heb je daar tijd voor nodig, dat is logisch. Ik heb nog nooit een relatie gehad van langer dan 5 maanden en die hebben ook een hoop tijd gekost om te verwerken.
En als een ander daar korter over doet maakt dat nog niet dat jij het ook binnen die tijd verwerkt moet hebben.

Ik vind het leven ook wel aardig stom, al 5 jaar draait alles om de rechtzaak.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 18:45

_San87_ schreef:
Nah, ik vind t leven momenteel niet zo leuk. Door externe factoren. De huizenmarkt zit vast, huizen zijn onbetaalbaar voor starters, we hebben een kabinet van lik me vestje, we hikken tegen een giga energiecrisis aan, veroorzaakt door datzelfde kabinet, de zorg staat op ontploffen, de maatschappij is compleet gestoord. Het is maar goed dat de winter zacht is.

Soms hè, zijn dit precies de redenen dat ik denk "laten we gaan emigreren". Maarja, het gras is niet altijd groener aan de andere kant. -O-

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 18:46

Het heeft er wel mee te maken.
Natuurlijk mag je verdrietig zijn. Maar het is zo tegenstrijdig.
Je wilt niet te snel volwassen worden.
En vervolgens stort je je als volwassen in een relatie met een eikel. Drama na drama voordat het uit is. Oké dat kan gebeuren. En dan vervolgens zeg je dan niet ik ben pas 16 ik ben blij vrij te zijn.
Nee je doet alsof je een relatie van 15 jaar kwijt bent incl huis enz.
Leef, echt leef!

Ik was 16 en werkte door omstandigheden thuis 40-60 uur in de week. Betaalde kostgeld. En betaalde alles zelf.

Leef meid leef!
Daarom zeg ik dat. Niet om rot te doen

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 18:47

Nayomie schreef:
_San87_ schreef:

Soms hè, zijn dit precies de redenen dat ik denk "laten we gaan emigreren". Maarja, het gras is niet altijd groener aan de andere kant. -O-

Wij denken er wel serieus over. We beseffen heel goed dat het gras niet altijd groener is aan de overkant. Maar dit begint ook onhoudbaar te lijken. Voor ons iig.

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 18:48

Alweer hoofdpijn. Afgelopen dagen is het elke keer rond vijf uur raak met hoofdpijn.

Ro0sje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 18:49

_San87_ schreef:

Ik heb mijn nieuwbouw woning 12 jaar geleden gekocht middenin de crisis. Voor een bizar lage prijs, daar koop je nu in de randstad niet eens een loods voor. We wonen nu met de lage rente, echt bijna voor niks. Ik ben echt in shock als ik de huidige huizenmarkt zie. Starters die huizen kopen van 350.000? Hoe dan?!

Ons huidige huis is wat klein voor ons gezin in zijn huidige vorm. We zouden best wat anders willen kopen maar ik ga echt geen hypotheek van 7 ton afsluiten om dan alleen nog maar voor een huis te werken.

Jij en ik delen hetzelfde bouwjaar en ik deel zeker de zorgen die je opnoemt…..

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 18:50

_San87_ schreef:

En dat brengt mij op mijn volgende “ergenis”

Ik ben best bang voor de toekomst, of ik inderdaad een leuk huis kan vinden. Het liefst in het dorp waar ik ben opgegroeid en nog steeds woon, maar als ik hier de huisprijzen zie, 6 ton voor een 2 onder 1 kap opknapper ben ik bang dat dat nooit gaat lukken. Of überhaupt een woning vinden gaat lukken is ook de vraag

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 18:50

Ben 44 jaar en heb nog nooit een relatie zelf gehad. :=
Ga niet uit.
En mijn uitjes zijn de moestuin wat nu door weer ook maar korte momenten zijn. Even kroelen met de kippen ook zodat de haan gewend is dat ik zijn hennen vast pak. Maar deze haan is zo'n scheet.

En eigenlijk ook nooit behoefte aan gehad betreffende relatie of uit gaan. :=

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 18:57

Dat ik iemand in de foeilijst wilde zetten, staat ie er al in }:0
Door het vele quoten, komen de berichten toch nog door, bummer. -O-