Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cynn schreef:Jaar 3 op rij dat het prut is. Voor zo'n groot bedrijf.. een chocoladereep en een waardebon van 25,- om boodschappen te doen bij de supermarkt van de werkgever. Waar ik zelf nooit kom want ik heb t niet zelf in de buurt zitten. Ja je voelt je heel erg gewaardeerd zo
Justme_Lisaa schreef:Ik gok zomaar dat ik niets krijg dit jaar. Niemand erover gehoord of gezegd dat er iets komt. Zou me zwaar tegenvallen, ook al is het geen verplichting, maar de waardering voor je medewerkers laat je dan maar duidelijk zien..
welshfan97 schreef:Cynn schreef:Jaar 3 op rij dat het prut is. Voor zo'n groot bedrijf.. een chocoladereep en een waardebon van 25,- om boodschappen te doen bij de supermarkt van de werkgever. Waar ik zelf nooit kom want ik heb t niet zelf in de buurt zitten. Ja je voelt je heel erg gewaardeerd zo
Als we dezelfde werkgever hebben is het althans 5 euro meer dan afgelopen jaren
Justme_Lisaa schreef:Ik gok zomaar dat ik niets krijg dit jaar. Niemand erover gehoord of gezegd dat er iets komt. Zou me zwaar tegenvallen, ook al is het geen verplichting, maar de waardering voor je medewerkers laat je dan maar duidelijk zien..
Siersma schreef:Justme_Lisaa schreef:Ik gok zomaar dat ik niets krijg dit jaar. Niemand erover gehoord of gezegd dat er iets komt. Zou me zwaar tegenvallen, ook al is het geen verplichting, maar de waardering voor je medewerkers laat je dan maar duidelijk zien..
Dit idd. Ik krijg dus al jaren niks, geen kerstpakket of eindejaarsbonus. En het voelt niet fijn, de waardering ontbreekt gewoon. En het is ook niet iets waar je iets van zegt tegen de baas
daantjuhhh schreef:MyWup schreef:
zou kunnenRVO?
Hier wel een RVOer.
Vvv bon.