Wat was jouw kerstpakket dit jaar?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Justme_Lisaa

Re: Wat was jouw kerstpakket dit jaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 18:42

Ik gok zomaar dat ik niets krijg dit jaar. Niemand erover gehoord of gezegd dat er iets komt. Zou me zwaar tegenvallen, ook al is het geen verplichting, maar de waardering voor je medewerkers laat je dan maar duidelijk zien..

Mischa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 22:39

Hoewel het inderdaad niet verplicht is, zie ik het ook wel echt als een stukje (extra) waardering.
Ik voel mij in ieder geval zeer gewaardeerd bij m’n nieuwe werkgever met een Rituals giftset, chocolaatjes en een kerstkaart met 100 euro erin!
Vorig jaar werkte ik bij twee bedrijven en toen bleef het bij een kerststukje. Vond ik toch jammer, maar goed, eventjes balen en weer door ;)

welshfan97

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 23:42

Cynn schreef:
Jaar 3 op rij dat het prut is. Voor zo'n groot bedrijf.. een chocoladereep en een waardebon van 25,- om boodschappen te doen bij de supermarkt van de werkgever. Waar ik zelf nooit kom want ik heb t niet zelf in de buurt zitten. Ja je voelt je heel erg gewaardeerd zo :')

Als we dezelfde werkgever hebben is het althans 5 euro meer dan afgelopen jaren ;)

Nientsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-21 10:07

Zitten echt hele leuke pakketten tussen!

Hier stellen ze nooit zoveel voor helaas.
Vorig jaar kreeg ik een bloempot... euhm :+

Nu net mijn pakket opgehaald... een glazen dubbelwandige dopper voor warm en koud met werklogo er groot op... wat losse thee met theezakjes die je zelf moet vullen :+ mehh :=

Ben benieuwd wat mijn vriend krijgt, die kreeg vorig jaar een stampotpan met stamper en een bierpakket. Dat was wel heel leuk :D

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-21 10:09

Ik zou vanavond mijn kerstpakket kunnen ophalen bij een locatie waar mijn werkgever zou staan met camper. Maar helaas ivm de lockdown gaat dit niet door.
Denk niet dat het ze nu nog lukt om alle pakketten op tijd bij iedereen te krijgen voor kerst.

98xsophiex98

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-21 10:16

Ik heb voor 45 euro aan tegoedbonnen gekregen te besteden in de stad waar ik stage loop. Nadeel is dat ik daar niet woon en dus behalve stage ook niet veel kom, dat is het probleem niet ik kan wel met de auto naar de stad. Tweede probleem is dat er geen winkels open zijn op dit moment. Maar het gaat om het gebaar dus ik ben er blij mee.

X2305

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-21 12:09

Justme_Lisaa schreef:
Ik gok zomaar dat ik niets krijg dit jaar. Niemand erover gehoord of gezegd dat er iets komt. Zou me zwaar tegenvallen, ook al is het geen verplichting, maar de waardering voor je medewerkers laat je dan maar duidelijk zien..

Ik snap je heel goed. Ik heb ook al 3 jaar niets gehad. Er wordt ook niet gedaan aan een 13e maand etc etc.
Ze hadden 1 jaar wel een kerstpakket voor het personeel, maar waren mijne vergeten op te sturen (ik werk vanuit huis, ook voor Corona al omdat ik op 160 km afstand zit). Toen had iemand blijkbaar een dubbel pakket meegenomen en was er niets meer.
Het gaat me niet eens echt om de inhoud, wel om de blijk van waardering. Het geeft je gewoon een fijn gevoel.
Laatst bijgewerkt door X2305 op 21-12-21 12:18, in het totaal 1 keer bewerkt

X2305

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-21 12:12

Ik heb wel voor mijn hoefsmid en instructrice een kleinigheidje en een kaart, met bedankt voor de goede service/hulp en fijne contacten.

Samen met wat andere meiden van stal, die ook een hoop pech hebben gehad ook voor onze fysio/dierenarts een kerstpakket gemaakt welke ik morgen ga afgeven. Er komt nog een kaart met foto’s van ons bij met de paarden. Best simpel gehouden door wat chocolade, douchespullen, een beker, kaars en een VVV bon. Ze is altijd voor ons bereikbaar indien er iets is, ook prive en zet zich echt geweldig in altijd voor alle verschillende issues. Zulke mensen zijn goud waard.

Afbeelding

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-21 12:47

welshfan97 schreef:
Cynn schreef:
Jaar 3 op rij dat het prut is. Voor zo'n groot bedrijf.. een chocoladereep en een waardebon van 25,- om boodschappen te doen bij de supermarkt van de werkgever. Waar ik zelf nooit kom want ik heb t niet zelf in de buurt zitten. Ja je voelt je heel erg gewaardeerd zo :')

Als we dezelfde werkgever hebben is het althans 5 euro meer dan afgelopen jaren ;)

Ja vanwege 25 jaar bestaan. Maar verandert nog niks aan het feit dat ik t prut vind om bij de werkgever zelf te moeten shoppen, helemaal niet als ik er nooit kom.

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-21 12:51

Er komt hier net een pakketje binnen, jummie:
Chocolade fondue, met fudge, marshmellows, pindarotsjes, rode wijn en allemaal andere lekkere dingen er bij. Voor vriendlief, maar ik weet wel wie dit op gaat eten O:)

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-21 14:16

Hmmm lekker Marlies.

Net gebracht door de directeur met camper.

Afbeelding

Vanavond uitpakken!

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-21 15:45

Zo dan, dat is een flink pakket!

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-21 20:02

Ik heb dit jaar drie pakketten gekregen. :o :wow:
Eentje van kantoor, eentje van het bedrijf waar ik via detachering werk en eentje van een stal waar ik als zzper werk.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-21 20:06

Justme_Lisaa schreef:

Dit idd. Ik krijg dus al jaren niks, geen kerstpakket of eindejaarsbonus. En het voelt niet fijn, de waardering ontbreekt gewoon. En het is ook niet iets waar je iets van zegt tegen de baas

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-21 20:50

Siersma schreef:
Justme_Lisaa schreef:

Dit idd. Ik krijg dus al jaren niks, geen kerstpakket of eindejaarsbonus. En het voelt niet fijn, de waardering ontbreekt gewoon. En het is ook niet iets waar je iets van zegt tegen de baas

Ik snap je wel hoor. Vorig jaar alleen een eindejaarsbonus gekregen van jawel, €10.
Mag niet zeuren, maar ook geen kerstpakket.
wel met sinterklaas chocoladeletter van de manager gehad, maar dat is het dan ook.

Ik ben benieuwd, dit jaar... :)

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-21 21:18

Vorig jaar kreeg ik een Tony Chocolonely reep voor kerst. Dat was het.

Vroeger kregen we mooie pakketten en 40 euro Bol bonnen. Vorig jaar door directie wijziging een banketstaaf reepje chocolade. En ook nog eens chocolade die ik niet lekker vind.

Dit jaar gelukkig wel weer een cadeau. Daar ben ik dan wel weer blij mee! Hoewel ik betwijfel of het nog voor kerst binnen is. :')

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-21 22:28

Een vrije dag en een geldbedrag, ik klaag niet {:}

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-21 07:42

Dit zat er in. Een tas, aantal producten en ook nog een bioscoopbon met een waarde van 15 euro. Prima pakket.
Van mijn opdrachtgever heb ik een dinerbon gekregen van 100 euro. Ook heel leuk!

Afbeelding

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-21 08:56

daantjuhhh schreef:
MyWup schreef:

zou kunnen :) RVO?

Hier wel een RVOer.

Vvv bon.

Hier ook :j

En m'n manager had nog een pakket samengesteld met een stol, banketstaaf en een brood, om te eten tijdens de helaas online kerstlunch. Super lief.
Laatst bijgewerkt door Tancreda4 op 22-12-21 09:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-21 09:01

Ik heb nog een borrelpakket gekregen voor de online kerstborrel met o.a. een lekker veluws biertje *\o/*

Verder scroll ik me suf, want weet niet wat ik van m'n punten wil kopen haha

ikheetesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-21 10:49

Hier helaas van mijn andere werkgever en uitzendbureau niks gekregen. Vorig jaar wel van de werkgever wat gekregen, het uitzendbureau had ook een klein kerstpakketje maar daarmee waren ze mij vergeten :+
Maargoed, niet getreurd mijn "hoofd" werkgever waar ik het meest voor werk heeft een kleinigheidje gegeven en daarvan heb ik gisteren een 13e maand en een leuke kerst bonus ontvangen dus ik mag nog steeds niet klagen vind ik.

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-21 14:51

Jorinda schreef:
Rituals advent kalender :D

En van mijn andere werkgever een Carrousel punten website en daar heb ik een Airfryer van besteld. Die wil ik al een tijd en nu moest het er maar eens van komen haha.

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-21 16:27

Hier na vorig jaar een doos Merci en twee 1eklas treintickets waar ik vriendinnen heel blij mee heb kunnen maken, weer keuze uit 3 opties. Een verrassingspakket (wel duurzaam), weggeven aan een goed doel of een cadeaubon naar keuze.

Ik kies eigenlijk altijd voor het verrassingspakket.
Hier zat in:
- reep tony's
- koek van de koeckebackers
- thee
- een pathe thuis bon
- een boxje voor muziek
- een pakje speelkaarten (soort 30 seconds)

Vond het een leuk pakket!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-21 16:48

Leuk zeg Shirley, hippe en mooie tas ook!

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-21 20:18

Toevallig vandaag een bon gekregen van tintelingen, om je cadeau uit te zoeken :)