Dinopino schreef:Helaas Susanne_1985 ken ik ook vele die ook zoiets is overkomen. En juist het opzetten van een mondkapje of iets gedwongen moeten toe laten in je lichaam, brengt het allemaal weer naar boven.
Denk dat de gemiddelde Nederlander niet op de hoogte is, hoe vaak dat voorkomt. En als dank mag je nu ook nog buitengesloten worden.
In het jaar van de mensen met een beperking, is er een wet gekomen, die er voor zorgen moest dat er geen discriminatie mocht plaats vinden voor mensen met een beperking. Dat die niet overal werd nageleefd is duidelijk. Deze mensen zullen door deze maatregelen ook verder worden gediscrimineerd.
Hier merk je hoe sommige in de samenleving echt voor het "ik" zijn. Het zou mooier zijn wanneer er meer voor samen zou worden gekozen. De mensen vertellen dat de niet- gevaccineerden overal schuld aan zijn, terwijl de schuld gewoon bij de politiek ligt. Afschuiven van verantwoording, die de politiek niet neemt.
Precies. En er wordt aan alle kanten volop geoordeeld en veroordeeld. Ik ben al meerdere keren de trein uitgezet omdat ik echt geen mondkapje kan dragen, bussen rijden soms gewoon verder als ze mijn faceshield zien... op school moet ik ook steeds op de gangen uitleggen waarom ik een faceshield draag in plaats van een mondkapje.
Lui, moordenaar, wappie, asociaal genoemd worden omdat ik ziek ben door toedoen van een klootzak is waardeloos.
Spenk schreef:Die zijn helemaal niet zeldzaam... Dat is nu een grote groep roeptoeters die niks willen niet vaccineren en niet testen....
Als je niet kunt testen om redenen wat jij noemt dan kun je toch vaccineren?
Ik zei de mensen die zeggen niet te kunnen vaccineren, de mensen die niet willen zeggen dat ze het niet willen.
Ik ben gevaccineerd maar een derde vaccinatie mag ik absoluut niet vanwege allergie. De eerste had ik vreselijke jeuk over mijn hele lichaam en kramp en ik werd ziek, bij de tweede werd ik ook benauwd naast dezelfde klachten als de eerste maar dan heftiger.