Secret Santa Surprise 2021

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Daan13

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-21 05:06

Dat vraagt gewoon om een foto O:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-21 06:35

Net na het zetten, dus met boos been :+

Afbeelding

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-21 06:39

Ohhh die is echt geweldig _/-\o_ <3

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-21 07:24

Prachtig idinn! <3

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-21 08:37

Ik dacht nou ben benieuwd wat maak je met een zeekoe :P

Maar erg mooi gemaakt!
Wat leuk zeg!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-21 09:07

idinn schreef:

[ [url=m/okSdPn.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wauw! Dit is echt mooi en cute <3

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-21 09:12

Ik twijfel nog een beetje om mee te doen. Het lijkt me superleuk maar vraag me af of ik het red om dagelijks actief mee te kletsen in de topics.

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-21 09:22

Tanya schreef:
Haha mijn pakket vorig jaar bestond voor de helft uit kokos :')
Ik ben gewoon nummer 2 woehoe :j

Top pakket +:)+ :))

Matheno schreef:
Buiten heerlijk zomers weer en ik zit binnen kerst inspiratie aan het opdoen. :')
Hou op. Ik heb nu zomervakantie en ben gisteren geland op Gran Canaria {:} .

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-21 09:27

Jolien87 schreef:
Ik twijfel nog een beetje om mee te doen. Het lijkt me superleuk maar vraag me af of ik het red om dagelijks actief mee te kletsen in de topics.

Maar dat hoeft ook helemaal niet dagelijks.
Het gaat er om dat je wat over jezelf verteld, zodat je Secret Santa ook wat informatie over je kan verzamelen. Het is niet zo dat je elke dag hoeft te reageren en ook nog eens op iedereen.
En het kippenhok is sowieso niet verplicht. Daar heb ik nog geen enkel jaar in meegekletst, alleen in dit (het hoofd topic).

irisskib

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-21 09:28

Hopelijk ben ik nog optijd met aanmelden

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-21 09:47

Ik klets ook echt niet dagelijks mee, maar dat hoeft ook echt niet. Daar heb ik zelf ook geen tijd voor.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-21 10:06

Niet altijd zin in ook. :+

Maar het is meer zo dat je af en toe je kop moet laten zien want jezelf alleen inschrijven en dan nooit meer je kop laten zien tot je pakket er is is ook niet heel gezellig.

Moirin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-21 10:18

Dagelijks meekletsen doe ik al niet met mijn beste vrienden :Y)

Als je het leuk vindt, gewoon opgeven hoor Jolien! Het is zo leuk om spulletjes bij elkaar te zoeken voor iemand <3 en dan te hopen dat het in de smaak gaat vallen! En uiteindelijk krijg je als verrassing zelf ook nog een pakket :):)

@idinn: wat een gave tattoo <3

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-21 10:19

Jolien87 schreef:

Dagelijks is ook echt niet vereist... als je een keer of 3 a 4 per week wat post kom je een heel eind. Je Santa moet wel de mogelijkheid hebben om je een beetje te leren kennen door je posts zodat er een zo leuk mogelijk pakket samengesteld kan worden ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-21 10:20

Hier voor het eerst! Ik probeer ook wel wat mee te kletsen :D

Eerst tijd voor koffie! :+ daarna fles melk voor de baby! <3 die bijna 8 maand is, waar blijft de tijd :oo

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-21 10:25

Flying_Angel schreef:

Eerst tijd voor koffie! :+ daarna fles melk voor de baby! <3 die bijna 8 maand is, waar blijft de tijd :oo

Gaat snel hé <3 kleine hier is woensdag alweer 9 weken oud en heeft sinds bijna 2 weken ook alweer maatje 62 aan. 68 heb ik ook al zat van in huis... lang leven de weggeefhoek van Facebook :') een bekende van mij gaf een hele bigshopper weg, ik mee geloot en mocht het zo op komen halen... zitten alleen al aan broekjes er 14 in :oo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-21 10:36

ynskek schreef:
Flying_Angel schreef:

Gaat snel hé <3 kleine hier is woensdag alweer 9 weken oud en heeft sinds bijna 2 weken ook alweer maatje 62 aan. 68 heb ik ook al zat van in huis... lang leven de weggeefhoek van Facebook :') een bekende van mij gaf een hele bigshopper weg, ik mee geloot en mocht het zo op komen halen... zitten alleen al aan broekjes er 14 in :oo

Wauw! Die groeit ook goed zeg! Hier past ze nu 68 of 74. Ze kon ook echt heel lang 50/56 aan. := terwijl ze dus helemaal niet klein is. Geboren met 3588 gram.

Wat vind je van het moederschap?

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-21 10:47

Die zeekoe is echt leuk! <3

Ik kwam nog een flop tegen hier waar ik zelf nog niet aan gedacht had: make up. Niks voor mij - ik zou niet eens weten hoe ik een lijntje onder mijn ogen moet trekken haha!

Ik sta echt al te springen om op zoek te gaan naar cadeautjes *\o/*

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-21 10:49

Ik heb echt een mini.
Mijn dame van 16 maanden draagt nu nog 74 en soms zelfs nog 68 :=
Ik neem aan richting de kerst wel maat 80. Maar mocht mijn ss dat willen weten dan laat ik dat tegen die tijd nog wel weten :D

Maar inderdaad het cliché is echt zo waar ! Het vliegt voorbij

Gaaf die zeekoe Idinn!!
Vind het echt iets voor jou :P

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-21 10:51

Heel hoog knuffelgehalte die zeekoe, echt een mooie tattoo.

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-21 10:55

Flying_Angel schreef:

Nou dat he? Mijn middelste baby werd deze week 17 jaar :oo gaat echt bizar snel.

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-21 10:57

Voorstelrondje van nummer 45 op de lijst:

Femke, 34 jaar.
Ik kom oorspronkelijk uit Brabant, maar ga waarschijnlijk eind dit jaar samenwonen (bij mijn vriend intrekken) in Gelderland. Ik heb dan ook zijn adres opgegeven als het adres waar het pakket(je) heen mag.
Het word het 8ste jaar op een rij dat ik meedoe (sinds 2014). Het is een traditie geworden en er is dus genoeg te vinden in voorgaande topics/jaargangen.

Ik werk nachtdiensten bij Kentalis (een zorginstelling voor mensen met meervoudige beperkingen waaronder doof/slechthorend of spraaktaalproblematiek).
Daarnaast ben ik documentaire portret fotograaf en houd ik mij vooral bezig met sociaal maatschappelijke onderwerpen die vaak inclusiviteit als overkoepelend thema hebben (taboes doorbreken, onderwerpen bespreekbaar maken, minderheidsgroepen in beeld brengen, etc.)

Ik heb geen huisdieren en ben ook al jaren geleden vertrokken uit de paardensport, al heb ik nog veel vrienden in die wereld, dus ik ga nog wel eens mee naar evenementen.

Ik ben dol op badderen (heb thuis een bad en bij mijn vriend hebben we een hottub).
In mijn/onze vrije tijd gaan we graag met de caravan op pad, fietsen, wandelen, musea bezoeken, natuur en cultuur opsnuiven, dagje naar de sauna.

We hebben een moestuin, daar ben ik ook vaak mee bezig. Speciale zaden zijn altijd welkom.

Ook ben ik graag te vinden in de keuken (koken, maar ook bakken en het maken van toetjes zijn favoriet).
Regelmatig sluit ik aan bij spelletjesavonden en heb dan ook een flinke verzameling spelletjes, maar je kunt er nooit genoeg hebben. Een goed boek lezen brengt me helemaal tot rust en dat doe ik dan ook graag op vakantie of op een vrije dag.

Ik draag geen make-up en ook vrijwel geen sieraden.
Het enige wat ik wel tof vind qua sieraden, zijn edelstenen (om aan een ketting te dragen of verwerkt in een simpel armbandje).

Ik heb enkele verslavingen/verzamelingen, namelijk vintage camera's, fotoboeken (het werk van fotografen), blije sokken (ik heb maat 38) en Lush.
Ook hebben we een aardige verzameling kamerplanten en orchideeën, een toevoeging daarvoor is altijd welkom.
Geurkaarsen zijn ook favoriet, behalve lavendel, vanille en hele zware aardse geuren (zoet en citrus is favoriet).

Ik heb ook een platenspeler en een leuke lp van jouw favoriete muzikant is ook altijd leuk om nieuwe inspiratie op te doen.

Ik heb geen probleem met tweedehands spullen.
En zelfgemaakte spulletjes zijn favoriet. Dus ben je creatief, leef je vooral uit. Ben je niet creatief, ook niet erg, het moet niet.

PFoe, lang verhaaltje. Nu weet je in ieder geval genoeg van mij om mee te beginnen.

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-21 10:58

idinn schreef:

Die is echt zo cute! :+:
Had 'm al eens gezien in het tattoo topic.

Je hebt er nog meer toch?

(hier ondertussen 10 plakplaatjes en komen er denk ik nog wel meer.. en dat terwijl ik zei dat het er max 2 zouden worden :') )

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-21 11:17

Flying_Angel schreef:
ynskek schreef:
Flying_Angel schreef:

Wauw! Die groeit ook goed zeg! Hier past ze nu 68 of 74. Ze kon ook echt heel lang 50/56 aan. := terwijl ze dus helemaal niet klein is. Geboren met 3588 gram.

Wat vind je van het moederschap?

Hij groeit zeker goed :j geboren met 3500 gram en 52 cm. Met 4 weken was t 55 cm en 4230 gram. Ik gok dat hij inmiddels tussen de 5 en 5,5 kg zit en vanaf ongeveer 7 weken oud dus in maat 62 aangezien 56 kuitbroekjes werden :')

Moeder zijn bevalt me prima nu ik zelf ook weer alles mag na m'n keizersnee :)

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-21 11:18

idinn schreef:

Fantastisch !