Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Jolien87 schreef:Ik twijfel nog een beetje om mee te doen. Het lijkt me superleuk maar vraag me af of ik het red om dagelijks actief mee te kletsen in de topics.

en dan te hopen dat het in de smaak gaat vallen! En uiteindelijk krijg je als verrassing zelf ook nog een pakket 
Jolien87 schreef:Ik twijfel nog een beetje om mee te doen. Het lijkt me superleuk maar vraag me af of ik het red om dagelijks actief mee te kletsen in de topics.

daarna fles melk voor de baby!
die bijna 8 maand is, waar blijft de tijd
Flying_Angel schreef:Hier voor het eerst! Ik probeer ook wel wat mee te kletsen
Eerst tijd voor koffie!daarna fles melk voor de baby!
kleine hier is woensdag alweer 9 weken oud en heeft sinds bijna 2 weken ook alweer maatje 62 aan. 68 heb ik ook al zat van in huis... lang leven de weggeefhoek van Facebook
een bekende van mij gaf een hele bigshopper weg, ik mee geloot en mocht het zo op komen halen... zitten alleen al aan broekjes er 14 in
ynskek schreef:Flying_Angel schreef:Hier voor het eerst! Ik probeer ook wel wat mee te kletsen
Gaat snel hékleine hier is woensdag alweer 9 weken oud en heeft sinds bijna 2 weken ook alweer maatje 62 aan. 68 heb ik ook al zat van in huis... lang leven de weggeefhoek van Facebook
een bekende van mij gaf een hele bigshopper weg, ik mee geloot en mocht het zo op komen halen... zitten alleen al aan broekjes er 14 in
terwijl ze dus helemaal niet klein is. Geboren met 3588 gram.
idinn schreef:Net na het zetten, dus met boos been![]()
[ [url=m/okSdPn.jpg]Afbeelding[/url] ]
) Flying_Angel schreef:ynskek schreef:Flying_Angel schreef:Hier voor het eerst! Ik probeer ook wel wat mee te kletsen
Gaat snel hékleine hier is woensdag alweer 9 weken oud en heeft sinds bijna 2 weken ook alweer maatje 62 aan. 68 heb ik ook al zat van in huis... lang leven de weggeefhoek van Facebook
Wauw! Die groeit ook goed zeg! Hier past ze nu 68 of 74. Ze kon ook echt heel lang 50/56 aan.terwijl ze dus helemaal niet klein is. Geboren met 3588 gram.
Wat vind je van het moederschap?
geboren met 3500 gram en 52 cm. Met 4 weken was t 55 cm en 4230 gram. Ik gok dat hij inmiddels tussen de 5 en 5,5 kg zit en vanaf ongeveer 7 weken oud dus in maat 62 aangezien 56 kuitbroekjes werden