Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Merexa schreef:Het groenbeheer van de gemeente en de overbuurman die er op aan blijft dringen dat ik een grasberm van de gemeente maai die tussen onze huizen in loopt die de gemeente dus maar niet maait.
Voor ons huis loopt een voetpad, daarnaast is een weg en aan de overkant van de weg is dus de grasberm. De grasberm is dus aan zijn kant van de weg en tussen zijn huis en de grasberm zit een sloot
[ [url=m/ivpcty.png]Afbeelding[/url] ]
(Links woon ik)
Nu wil ik ook geen gedoe of ruzie, maar ik stoor mij er niet aan en hij kan het niet eens zien vanuit zijn huis (er zit een hek voor). Bovendien werkt hij niet en ik wel elke dag en heb ik ook nog eens een h.a. land om te onderhouden en dieren die verzorging nodig hebben. Daarnaast woont hij er nu dik 2 jaar (heeft zijn huis zelf gebouwd) en pal naast zijn huis, op het grond van de gemeente, ligt nog een hele bult aarde dat hij maar niet weg haalt. Daar zeg ik ook niks van.. *Zucht*
taartjee schreef:Dat ze van het vroegere speeltuintje hier een oerwoud hebben gemaakt aan planten en bloemen (wel heel mooi overigens). Ik fietste er net langs en nu zit ik weer opgescheept met een verstopte neus
Ik vind het ook heel zonde dat ze het speeltuintje hebben weggehaald, hebben beloofd een nieuw iets in samenwerking met de buurt te plaatsen en nu wordt er al 3 jaar niet meer naar omgekeken
MarlindeRooz schreef:Is een sneltest dat?
MarliesV schreef:MarlindeRooz schreef:Is een sneltest dat?
Van de site testenvoortoegang:
Door het RIVM gevalideerde sneltesten die worden afgenomen door een gekwalificeerd zorgprofessional. De medische en farmaceutische verantwoordelijkheid van het testen ligt bij de werkzame artsen en apothekers van de testaanbieder. Het gaat hier in principe om een neusswab. De testaanbieder kan ervoor kiezen om de neusswab te combineren met een keelswab.
Met een beetje geluk dus alleen neus!
Moestuin schreef:Merexa schreef:Het groenbeheer van de gemeente en de overbuurman die er op aan blijft dringen dat ik een grasberm van de gemeente maai die tussen onze huizen in loopt die de gemeente dus maar niet maait.
Voor ons huis loopt een voetpad, daarnaast is een weg en aan de overkant van de weg is dus de grasberm. De grasberm is dus aan zijn kant van de weg en tussen zijn huis en de grasberm zit een sloot
[ [url=m/ivpcty.png]Afbeelding[/url] ]
(Links woon ik)
Nu wil ik ook geen gedoe of ruzie, maar ik stoor mij er niet aan en hij kan het niet eens zien vanuit zijn huis (er zit een hek voor). Bovendien werkt hij niet en ik wel elke dag en heb ik ook nog eens een h.a. land om te onderhouden en dieren die verzorging nodig hebben. Daarnaast woont hij er nu dik 2 jaar (heeft zijn huis zelf gebouwd) en pal naast zijn huis, op het grond van de gemeente, ligt nog een hele bult aarde dat hij maar niet weg haalt. Daar zeg ik ook niks van.. *Zucht*
Wat? Hoe kan dit nu jou verantwoordelijkheid zijn? Er zit een straat tussen. De enigste die hier voor verantwoordelijk is is de gemeente.
Nyaleti schreef:Een vriend van me is dakloos geworden. Hij kan niet terecht bij een opvang want hij is niet verslaafd of psychische niet oké. Dus een gezond iemand moet juist op straat slapen.
Snap ik wel dat de drempel om aan de alcohol te gaan, laag islekker bezig Rotterdam.