ApoCowlypsee schreef:Griepvaccin wat hogere kans gaf op bepaalde spierziekte.
Rotavirus vaccin die hogere kans gaf op darminvaginatie.
Een mogelijk verband tussen Nacrolepsie en een bepaald vaccin voor Mexicaanse Griep (vooral in Zweden en Finland. Volgensmij nog niet écht bewezen maar er is wel twijfel over)
En dat is bij mensen, bij dieren zijn er vast nog wel wat gevallen te noemen, of zijn er in ieder geval zulke vaccins geweest ondanks dat we die niet helemaal bewezen hebben ivm gebrek aan onderzoek.
Er zijn dus best vaccins met, achteraf gezien, nare bijwerkingen geweest. Dat zegt echter vrij weinig over de vaccins voor dit corona virus, want het zijn gewoon hele andere vaccins. Zelfs vaccins voor hetzelfde virus kunnen iets andere bijwerkingen (frequenties) hebben.
Trouwens eens dat juiste informatie gegeven moet worden en foute informatie best weerlegd mag worden, maar op bepaalde vlakken blijft het bij 'de kans is heel klein, maar nooit exact 0%' en als men besluit dat ze met die kleine kans het vaccin toch niet willen, dan moet je daar vrede mee nemen.
Dat van het grievaccin is niet waar.
Rotavirus en darmvaginatie is binnen 3 weken na vaccinatie, dat is geen lange termijn.
Narcolepsie is inderdaad twijfel ook maar ook dat was korte termijn.

) Maar als ik dat doe terwijl ik met de auto rijd. Dan neem ik potentieel iemand mee wanneer ik een ongeval veroorzaak.

Voor er überhaupt vaccins waren.