Als t naar t pakketpunt was gegaan hadden ze t pas de volgende dag kunnen ophalen, dus ze mogen alsnog blij zijn dat je het wel hebt aangepakt.
Gelukkig hebben wij normale buren, als ik dit zo lees

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ceffyl schreef:Babootje schreef:10 pagina's voor een non-issue onderwerp is toch wel grappig.
Nou hè
Lieffiefi schreef:Ik ben wel benieuwd of ts de buurvrouw in kwestie al gehoord of gezien heeft
Nope, ze is nog niet geweest.
Peuk schreef:Inderdaad bijzonder jouw buurvrouw.
Ik haal het op en altijd zsm, maar dat is voornamelijk ook uit eigen belang natuurlijk. Je wil een pakketje toch altijd meteen hebben.
Maartje1990 schreef:raket schreef:Ik had ooit pakketje van de buren aangenomen en op mijn voordeur briefje gehangen dat ik nachtdienst had en of ze niet aan wilde bellen en dat als ik wakker was, dat ik het kwam brengen.
Nou die stonden net zo lang te rammen tot ik wakker was....
Ze wilde het namelijk graag hebben. Dan hadden ze thuis moeten blijven. En via mij hadden ze het eerder dan via een pakketpunt. Ik heb het niet meegegeven, ik zei dat ik de deur niet opende in mijn pyjama. Ik heb het daarna wel langsgebracht.
Ze vonden dat je na een nacht werken om 12.00 wel wakker moest zijn.....
Tja... Sorry maar neem het dan niet aan?
superpony schreef:Het is natuurlijk wel zo dat niet alle bezorgers een goed track and trace systeem hebben en eerlijk ga ik ook niet de hele dag de mail checken of er al iets bekend is welke tijd een pakketje zal komen.
En ook de webshops zijn soms slordig. Ik bestel niet veel, maar laatst krijg ik een bericht dat bestelling en betaling is aangekomen en ik melding krijg als het pakket is verzonden. Die kwam niet, maar volgende dag had ik het pakketje al.
Ik ben zelf niet zo happig op briefjes op de deur plakken dat je er niet bent enzo. Maar dat hangt ook van de buurt/omgeving af. Hier hoeft het niet en vinden ze wel een plekje.
Maar verder ga ik mensen niet op ideeën brengen.
Ceffyl schreef:Ja het is nu dinsdag, dus ik heb het alweer bijna een week in huis. Ik heb besloten dat ik erboven sta en ga zo tijdens mn pauze maar weer een keer aanbellen. Wil er vanaf en daarna is het klaar en neem ik niks meer voor hun aan.
pmarena schreef:Joh die mensen zijn wellicht een weekje weg, en zien die briefjes dan helemaal niet nu....
Wie weet hebben ze dat pakje al tijden geleden besteld, hebben ze geen benul ervan dat het nu bezorgd werd en als ze dat wel hadden, dan kunnen ze er prima vanuit zijn gegaan dat ze het dan wel op het postpunt op zouden halen.
Er wordt hier nu net gedaan alsof die geadresseerde expres TS een gigantische loer draait maar volgens mij vergeten heel veel mensen het ook even van de mogelijke andere kant te bekijken: als TS dat pakje niet had binnengehaald dan had het nu veilig op een pakketpunt gelegen en had niemand er last van gehad.
Ik vind het dus eerlijk gezegd niet kunnen om het pakje dan maar voor de deur te zetten, het zou imo niet geheel onterecht zijn als je daar gezeik mee krijgt.....