Mazida schreef:Triest trouwens dat sommige Bokkers aan mijn opvoedingscapaciteiten twijfelen, ik zegt niet dat ik perfect ben, zelfs verre van dat, maar wat ik mijn kinderen wil mee geven in dat ze er mogen zijn zoals ze zijn, ook al zijn ze nog maar 3 jaar oud, ook sommigen 3-jarigen weten al precies wat ze wel en niet willen, we leven gelukkig niet meer in de Middeleeuwen.
Ik heb al veel gedaan om mijn moeder tegemoet te komen, overleggen, gezegd dat ze geen kleding meer hoeft te kopen en ik krijg alleen maar verwijten terug. Ze vindt me mijn hele leven al een 'ondankbaar wicht', ze is al ver over mijn grenzen heengegaan en ik wil de lijn trekken bij haar kleindochter, mijn dochter. Is het dan teveel gevraagd dat ik wil zij mijn kleindochter neemt zoals ze is?
Als ik dit te horen kreeg dan was mijn antwoord de eerste de beste keer als ze weer met een jurkje aan kwam zetten: je vindt het zeker wel goed dat ik het in de zak van Max stop zodat het bij een kindje terecht komt die het wel graag wil dragen?