tengeltje11 schreef:Hebben jullie al volgers? Zo ja, hoeveel?
Ik heb 12 volgers, zelf volg ik 8 mensen..
Hecht er niet veel waarde aan
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Danielleeee_ schreef:Ik heb iemand die een bundelbod heeft gedaan. Ik heb aangegeven dat pakketformaat 'Groot' is. Zij moet toch de vervoerder kiezen? Ze wil namelijk DPD en die heb ik aan staan als verzendoptie. Maar ze zegt dat ik moet aangeven dat zij DPD wil gebruiken.
Dus nu is ze een beetje boosMaar Vinted zegt dat de koper zelf de vervoerder moet kiezen. Dat is ook zo toch?
En ik heb ook iemand die een broek heeft ontvangen en hem niet past. Nu heeft zij dus aangegeven dat de bestelling niet klopt, en krijg ik (voorlopig) mijn geld niet.
Zelf heb ik ook al best vaak gehad dat ik iets niet paste en heb ik dat doorverkocht. Dat lijkt me het risico wat je neemt als je via Vinted koopt. Wat zouden jullie in dit geval doen? Het artikel retour nemen?
Danielleeee_ schreef:Ik heb iemand die een bundelbod heeft gedaan. Ik heb aangegeven dat pakketformaat 'Groot' is. Zij moet toch de vervoerder kiezen? Ze wil namelijk DPD en die heb ik aan staan als verzendoptie. Maar ze zegt dat ik moet aangeven dat zij DPD wil gebruiken.
Dus nu is ze een beetje boosMaar Vinted zegt dat de koper zelf de vervoerder moet kiezen. Dat is ook zo toch?
En ik heb ook iemand die een broek heeft ontvangen en hem niet past. Nu heeft zij dus aangegeven dat de bestelling niet klopt, en krijg ik (voorlopig) mijn geld niet.
Zelf heb ik ook al best vaak gehad dat ik iets niet paste en heb ik dat doorverkocht. Dat lijkt me het risico wat je neemt als je via Vinted koopt. Wat zouden jullie in dit geval doen? Het artikel retour nemen?
Danielleeee_ schreef:Bedankt allemaal voor de reacties!
Het gaat om een broek in maat 42, die mij te strak zat. Ik zet altijd een foto van het labeltje met de maat erbij, om dit soort dingen te voorkomen![]()
De koper komt uit Frankrijk en had als reden neergezet dat de broek niet paste.
Gelukkig is het inmiddels opgelost, nadat ik haar uitlegde dat retour sturen haar bijna meer kost (de broek was maar 5 euro). Ik gaf als tip dat ze de broek beter kan doorverkopen. Mom jeans zijn best geliefd. Het bedrag komt dus binnenkort in mijn portemonnee, daar kreeg ik net een mailtje van gelukkig
Lotus83, over DPD, die heb ik inderdaad aan staan. Gek he? Ze zegt nu dat ik heb gekozen dat ze 5,69 moet betalen aan verzendkosten met DPD en dat vindt ze te duur. Terwijl bij mij, als ik kijk bij verzendmogelijkheden, DPD maar 2,99 kost. Ik wacht haar reactie maar even af
Edit: ik heb wel maar 3 sterren gekregen van de gene die de broek niet paste
MarcoBorsato schreef:Chocopasta schreef:Ik verkoop ook echt niks hoor
Alles wat ik erop zet is kinderkleding, nieuw of zo goed als nieuw (2/3 keer gedragen). En dan tussen de 1,50 en 3,50. Maar nope
Ik verkoop alleen de mooie merken goed. Zara blijft staan terwijl dat gloednieuw is.