Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Myfairytale

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 18:54

Frikadellen gegeten en dat was niet de bedoeling. :(

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 19:34

Dat ik een dagje niks heb en dus een dagje leuke dingen doen waar eerder geen tijd voor was, ben ik de hele dag zwaar moe. :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 19:36

Nayomie schreef:
Dat ik een dagje niks heb en dus een dagje leuke dingen doen waar eerder geen tijd voor was, ben ik de hele dag zwaar moe. :')

Lekker van genieten! Netflix en snacks! <3

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 19:44

Heb je nog Netflix aanraders? O:)

Oh en ik erger me aan het feit dat er iemand in de straat de auto dwars over de weg heeft geparkeerd. Nu moet iedereen daar omheen manoeuvreren. >;) Als iemand die de auto 90 graden in een fileparkeren vak neerzet, hoe verzin je dit? :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 19:47

Nayomie schreef:

Oh en ik erger me aan het feit dat er iemand in de straat de auto dwars over de weg heeft geparkeerd. Nu moet iedereen daar omheen manoeuvreren. >;) Als iemand die de auto 90 graden in een fileparkeren vak neerzet, hoe verzin je dit? :')

Fate: The Winx Saga. Lekker cheesy. :))

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 19:53

Ik blijf het maar koud hebben, en ik zit al met twee paar sokken, pantoffels, een fleece vest, èn een fleece plaid over me heen. :brr:

Nayomie: Bridgerton was wel leuk. En als je van real life competitions houd, Bloem Away. Een wedstrijd voor glasblazers.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 20:03

Oeh bridgerton vond ik ook leuk!
Totaal niet wat ik normaal kijk maar zeer vermakelijk hersenloos kijken naar de voorspelbare drama

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 20:06

marley93 schreef:
Ik blijf het maar koud hebben, en ik zit al met twee paar sokken, pantoffels, een fleece vest, èn een fleece plaid over me heen. :brr:

Nayomie: Bridgerton was wel leuk. En als je van real life competitions houd, Bloem Away. Een wedstrijd voor glasblazers.

Blow away heet die serie over glasblazers hahaha

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 20:10

Lupin is ook een Netflix-aanrader, erg vermakelijk :j

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 20:45

Nayomie schreef:

-knip-

Ik vind Queer Eye echt fantastisch om te kijken. Je hoeft er niet bij na te denken en het is gewoon een 10 keer leukere makeover show omdat ze meer dan het uiterlijk aanpakken. En de fab5 zijn gewoon fantastisch leuk om naar te kijken! En The Chef Show is ook een aanrader, zeker als je de film Chef hebt gezien (met Jon Favreau). Hierin gaat Jon Favreau samen met de kok waar hij alles van geleerd heeft op pad bij andere restaurants, andere kookliefhebbers en zoveel lekkere dingen maken. Ook gerechten die in de film zelf zitten. :9

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 21:03

Dat ik zaterdag iets leuks wil doen, maar ja... alles is dicht :')

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 21:52

Accu van auto was leeg. Buikpijn. Zin om te snacken. Meh

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 22:06

Docent die klaagt over het taalniveau in ons verslag, maar zelf ook totaal niet door lijkt te hebben dat elke studiehandleiding vol staat met taalfouten.

Oh, en dat ze na een maand nog steeds geen cijfers hebben van mijn herkansing, want ze hadden schijnbaar nog niet lang genoeg gehad om de cijfers te berekenen en te constateren dat er geen fraude is gepleegd. Laat het een voldoende zijn, want anders heb ik zo collegegeld betaald voor een propedeuse die ik dit jaar toch niet meer kan halen (gezien ik mijn opleiding niet zo leuk vind, was het doel om tenminste mijn propedeuse te halen, zodat er niet nog een gat op mijn cv ontstaat).

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-21 22:20

95% van de tijd in bed gezeten met laptop en Sims gedaan terwijl ik zo veel had willen opruimen. :+

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 22:29

Dank jullie wel voor de tips! Chef heb ik inderdaad gezien, hoor meer goede verhalen over de serie van hem. Ben benieuwd. Heb alle tips even opgeslagen in elk geval. :D

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 22:30

Dat de woningbouw nu ivm corona geen reparaties uitvoert tenzij er een gevaarlijke situatie is.
Op zich begrijpelijk, alleen zit ik al weken met een lekkende pvc buis waar ik ieder uur een bak water van moet leeggooien :+
Zelf al geprobeerd op te lossen, maar ik heb echt 2 linker handen en geen idee wat ik moet/kan doen nog :')

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 22:32

Mensen die alleen maar éénrichtingsverkeer kunnen communiceren en het niet kunnen hebben als ze hun zin niet krijgen, en dat studeert dan Social Work :') :evaw:

Iejoorr schreef:
Dat de woningbouw nu ivm corona geen reparaties uitvoert tenzij er een gevaarlijke situatie is.
Op zich begrijpelijk, alleen zit ik al weken met een lekkende pvc buis waar ik ieder uur een bak water van moet leeggooien :+
Zelf al geprobeerd op te lossen, maar ik heb echt 2 linker handen en geen idee wat ik moet/kan doen nog :')

Foto?

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 22:34

Te veel boterkoek op.Burp :(

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 22:45

Aan mensen die de hond op de stoep laten kakken, en dat niet opruimen! Dat zie je niet als je in het donker naar huis loopt! ik had het pas door toen ik mijn jas al had opgehangen, heen en weer was gelopen door de gang en over het vloerkleed en alles.
Mijn schoenen zaten helemaal onder, mijn sokken ook doordat ik er nog doorheen ben gelopen op mijn sokken nadat ik mijn schoenen uit had gedaan. De gang vies, de keuken vies, alles stinkt naar poep.

Ugh, mensen.

Ps, over netflix, ik vind Disenchanted leuk, dat is een cartoon in een fantasy wereld, maar niet met kinderen als doelgroep. Zit leuke humor in vind ik!
Nog een favoriet van mij is Nailed it! Dat is een baking show, maar dan voor mensen die eigenlijk helemaal niet kunnen bakken. De resultaten van de deelnemers zijn altijd hilarische misbaksels, I love it :')

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 23:30

Iejoorr schreef:

Hebben ze hier geen problemen mee :'). Corona is inmiddels toch al wel bekend en ze kunnen moeilijk reparaties blijven uitstellen. Ik zou er toch wat meer druk achter zetten. Maar dat ben ik

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 23:33

Dat ik eindelijk een date heb, maar door corona kunnen we nergens onze eerste date hebben. Ik heb wel een aantal ideeën, maar het is nogal beperkt

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 23:55

Telpeva schreef:
Aan mensen die de hond op de stoep laten kakken, en dat niet opruimen! Dat zie je niet als je in het donker naar huis loopt! ik had het pas door toen ik mijn jas al had opgehangen, heen en weer was gelopen door de gang en over het vloerkleed en alles.
Mijn schoenen zaten helemaal onder, mijn sokken ook doordat ik er nog doorheen ben gelopen op mijn sokken nadat ik mijn schoenen uit had gedaan. De gang vies, de keuken vies, alles stinkt naar poep.

Ugh, mensen.

Ps, over netflix, ik vind Disenchanted leuk, dat is een cartoon in een fantasy wereld, maar niet met kinderen als doelgroep. Zit leuke humor in vind ik!
Nog een favoriet van mij is Nailed it! Dat is een baking show, maar dan voor mensen die eigenlijk helemaal niet kunnen bakken. De resultaten van de deelnemers zijn altijd hilarische misbaksels, I love it :')

Dankje ik heb net 2 afleveringen nailed it gekeken. :')

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 00:12

Lestrange01 schreef:
Dat ik eindelijk een date heb, maar door corona kunnen we nergens onze eerste date hebben. Ik heb wel een aantal ideeën, maar het is nogal beperkt

Lijkt me vervelend idd! Wat heb je nu qua ideeën?

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 00:32

Steeph schreef:
Mensen die alleen maar éénrichtingsverkeer kunnen communiceren en het niet kunnen hebben als ze hun zin niet krijgen, en dat studeert dan Social Work :') :evaw:

Iejoorr schreef:

Foto?

Afbeelding

Geen eigen foto, het zit namelijk ook nog eens achter mn gasstel en oven. Om het makkelijk te houden, ik moet steeds erg lenig zijn om de volle bak te kunnen legen :)) Maar het ziet er eigenlijk precies zo uit als op deze foto.
Het is een pvc buis die uit m'n ketel vandaan komt. Ik dacht dat dat dopje misschien lek zou zijn, dus die heb ik vervangen. Heb ook met nieuwe rubberen ringetjes vanalles geprobeerd. Dop losjes erop gedraaid en ook juist heel stevig erop gedraaid. Niks werkt, dus vrees heel erg dat het niet aan die dop ligt...
Dus als iemand tips heeft, heel graag!

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 00:34

Zacht met een hamer tikken: er zit kalk aanslag in. Hebben wij hier ook zovaak gehad.. ;)