Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nayomie schreef:Heb je nog Netflix aanraders?
Oh en ik erger me aan het feit dat er iemand in de straat de auto dwars over de weg heeft geparkeerd. Nu moet iedereen daar omheen manoeuvreren.Als iemand die de auto 90 graden in een fileparkeren vak neerzet, hoe verzin je dit?
marley93 schreef:Ik blijf het maar koud hebben, en ik zit al met twee paar sokken, pantoffels, een fleece vest, èn een fleece plaid over me heen.![]()
Nayomie: Bridgerton was wel leuk. En als je van real life competitions houd, Bloem Away. Een wedstrijd voor glasblazers.
Nayomie schreef:Heb je nog Netflix aanraders?
-knip-
Iejoorr schreef:Dat de woningbouw nu ivm corona geen reparaties uitvoert tenzij er een gevaarlijke situatie is.
Op zich begrijpelijk, alleen zit ik al weken met een lekkende pvc buis waar ik ieder uur een bak water van moet leeggooien![]()
Zelf al geprobeerd op te lossen, maar ik heb echt 2 linker handen en geen idee wat ik moet/kan doen nog
Iejoorr schreef:Dat de woningbouw nu ivm corona geen reparaties uitvoert tenzij er een gevaarlijke situatie is.
Op zich begrijpelijk, alleen zit ik al weken met een lekkende pvc buis waar ik ieder uur een bak water van moet leeggooien![]()
Zelf al geprobeerd op te lossen, maar ik heb echt 2 linker handen en geen idee wat ik moet/kan doen nog
Telpeva schreef:Aan mensen die de hond op de stoep laten kakken, en dat niet opruimen! Dat zie je niet als je in het donker naar huis loopt! ik had het pas door toen ik mijn jas al had opgehangen, heen en weer was gelopen door de gang en over het vloerkleed en alles.
Mijn schoenen zaten helemaal onder, mijn sokken ook doordat ik er nog doorheen ben gelopen op mijn sokken nadat ik mijn schoenen uit had gedaan. De gang vies, de keuken vies, alles stinkt naar poep.
Ugh, mensen.
Ps, over netflix, ik vind Disenchanted leuk, dat is een cartoon in een fantasy wereld, maar niet met kinderen als doelgroep. Zit leuke humor in vind ik!
Nog een favoriet van mij is Nailed it! Dat is een baking show, maar dan voor mensen die eigenlijk helemaal niet kunnen bakken. De resultaten van de deelnemers zijn altijd hilarische misbaksels, I love it
Steeph schreef:Mensen die alleen maar éénrichtingsverkeer kunnen communiceren en het niet kunnen hebben als ze hun zin niet krijgen, en dat studeert dan Social Work
Foto?