Suzanne F. schreef:superpony schreef:Maar het is ook heel erg triest hoe vooral mannen thuis niet meer aan hun trekken komen. Vrouwen die altijd met iets komen; moe, nu niet, geen zin etc. Of het als verplicht nummertje zien. Er zijn echt mannen die zielsveel van hun vrouw houden, maar op dat gebied continu tegen een muur lopen en met hun ziel onder hun arm toch maar eens daar gaan kijken.
Dat is wat anders dan verliefd worden op iemand of echt gaan lopen flirten en doen met de hoop op sex.
Maar je hoeft je als vrouw toch ook niet als dekkoe te laten gebruiken als je geen zin hebt? Ik snap serieus niet dat dit door mannen als zo belangrijk wordt gezien. Dan zou je echt een vrouw moeten kiezen die dit ook belangrijk vindt in een relatie. Of andersom natuurlijk hè.
Voor mij ook een reden om geen relatie meer te willen. Ik wil niet meer hoeven voldoen aan de verwachtingen van een ander en dus het gevoel krijgen dat je nooit goed genoeg bent. Op welk gebied dan ook, of dat nou seks is, of koken, of sociale omgang, of humor of weet ik het wat.
Vaak geven die mannen hun vrouw ook al jarenlang geen echte aandacht meer, mijn ervaring is dat mannen daar best wel lui/ laks in worden na een poosje. En ook de verdieping wat voor een vrouw nu echt leuk is tussen de lakens wil nog weleens missen. Tja, dan is het niet zo raar dat zin in sex afneemt bij een vrouw toch? Veel vrouwen willen eerst emotionele verbinding voor het fysiek wordt terwijl het bij mannen vaak andersom werkt.