Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LienC schreef:Ik heb vanmiddag nieuwe wasmachine en droger gehaald bij de Makro. Weet niet of een Makro bij jou zit, maar ik verwacht niet dat aanbediing beter wordt
marleen_88 schreef:LienC schreef:Ik heb vanmiddag nieuwe wasmachine en droger gehaald bij de Makro. Weet niet of een Makro bij jou zit, maar ik verwacht niet dat aanbediing beter wordt
Ja, die zit zeker in de buurt voor haar. Maar heb je daar geen kvk voor nodig?? Dat was een aantal jaar terug dacht ik het geval?
Ik ben nog steeds van plan een nieuwe tablet te kopen. Ipad draait videoland, netflix en npostart niet meer. Het belangrijkste wat ik ermee doe.
Roosch schreef:Hmm ik ben nog op zoek naar een nieuwe ring, had er een van Swarovski gezien maar nu is ie er ineens niet meer bij Brandfield. Net mijn verjaardagsgeld gekregen, vond dat een mooie bijdrage!Misschien kan ik hem op de pagina van Swarovski met BF wel krijgen.
Ashleytjuhh schreef:gr_roos schreef:EJ sluit steeds meer uit van hun kortingsacties. Het begon met Ariat en zadels en nu is de lijst wel 10 keer zo lang en ook een hoop productgroepen vallen er buiten.
Helaas ligt dat niet aan de winkel maar aan het merk.
Sanet schreef:Ashleytjuhh schreef:
Helaas ligt dat niet aan de winkel maar aan het merk.
Is dat zo?
EJ sluit Ariat uit, maar Divoza doet dat niet.
EJ-dochter Horsefitshop sluit Primeval (ik voer daar een vrij duur supplement van) ook altijd uit, maar Divoza en Paardendrogist niet.
EJ sluit KEP ook uit, maar HypoStore niet. Lijkt mij toch niet perse aan het merk te liggen.