Smallheal schreef:Om weer even terug te komen op de vraag van het topic;
Dochter (3,5j) heeft eerst bij de gastouder gezeten, vanwege werkverandering en verhuizing 40km verderop over gegaan naar reguliere KDV. Heeft ze het enorm naar haar zin gehad, vooral bij 1 leidster, daar had ze het ook steeds over thuis. Echter gaat deze locatie sluiten en is ze over gegaan naar een andere locatie. In de laatste week van de opvang zegt ze ineens bij ophalen/'s avonds thuis/'s'morgens thuis Auw *naam* niet slaan! eeeh oke. Toch maar verhaal halen. Ze zeggen dat ze niet gezein hebben dat hij geslagen heeft maar wel regelmatig met zijn armen want onhandig is en dochter met verschoonrondje naast hem zit. Oke nouja dat is dan maar zo.
Bij deze opvang kwam ze soms ook wel eens met de verkeerde maat luier thuis. So be it..
Verder heeft ze het erg naar dr zin dat is het belangrijkste.
Sinds een maand zit ze nu bij een andere locatie. Binnen 2 weken was ze al een keer van het rekstok 'gevallen'. ik kwam dr ophalen, juf stond nog even te praten en dochter kwam naar me toe mama ikke vallen. EUuh ja dat heb je wel eens.. komt de juf; ja ze hing aan het rekstok en laat zich zo ineens los.. Ja dat moet je niet doen...
Later haal ik dr weer een keer op. Juf zegt dat ze dr hoofd gestoten heeft, in de auto zegt dochter dat ze van dr stoel gevallen is.. Dat vind ik dan weer iets kwalijker als dat echt zo is. Verder erg tevreden met de opvang. Waren/zijn bezig met zindelijkheid en daar werken ze heel goed aan mee gelukkig
Balen dat de eerste opvang moest sluiten idd.
Dat zijn wel veel Incidenten, maar even in de gaten houden. Jij als moeder weet wat het beste is voor je kindje.
Fijn om ook weer even ervaringen te horen en mee te lezen hoe ermee om gegaan wordt!
Over de opvang waar ik kom heb ik zeker wel dat fijne gevoel ondanks de incidenten en dat maakt ook dat ik bekeken heb, hoe het beste ermee om te gaan.
Helaas kon ik hier in het topic niet veel tips vinden die mij verder hebben geholpen. Het is wel goed opgelost.
Verdere tips vraag ik voortaan in mijn andere topic. Daar is de sfeer gewoon veel fijner.
Voor iedereen die oprecht heeft mee gedacht bedankt!