Hier mijn aanwinsten...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Talietjuh schreef:Toets op maps Kringloop in en je vind alle kringlopen die er maar zijn
Zo ben ik op de meest grappige plekjes gekomen.
Jammer dat Frank en Rogier in crisis zitten en dat hun programma nu op hold staat
girlyggirl schreef:Talietjuh schreef:Dit is mijn favo item bij stichting kringloop Langedijk in Noord Scharwoude.
[ [url=m/ltlaKm.jpg]Afbeelding[/url] ]
Tevens heb ik er ook mijn favoriete jurkjes en laarzen vandaan
Is dat die op de mossel? Of mis ik er 1.
Britta31 schreef:[ [url=m/vDHRRU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn jas was na 6 jaar echt versleten.Ander gekocht,maar ik miste mijn oude jas.Die zat zo lekker.Tot ik bij de kringloop langs de jassen kwam en wat hangt daar “mijn” jas voor 5 euro.Alleen lijkt het nu of ik al 10 jaar de zelfde jas heb omdat het de zelfde kleur heeft.
Vjestagirl schreef:Talietjuh schreef:Toets op maps Kringloop in en je vind alle kringlopen die er maar zijn
Zo ben ik op de meest grappige plekjes gekomen.
Jammer dat Frank en Rogier in crisis zitten en dat hun programma nu op hold staat
Dat programma vind ik altijd zo ontzettend nep. "Met maar €250 een complete make-over van je huis".
Nee, met €250 fiks afdingen in een kringloopzaak en op marktplaats (waar je altijd ja op krijgt omdat het voor tv is maar wat je als particulier niet hoef te proberen) en verder twee klusjesmannen een hele week in huis voor nop; geen kosten voor verf, voor arbeidsloon, voor vloeren, voor behang, voor levering, voor benzine, voor maakkosten op gordijnen etc etc etc. En als klap op de vuurpijl een 'pronkstuk' uit een dure interieur zaak.
Britta31 schreef:[ [url=m/vDHRRU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn jas was na 6 jaar echt versleten.Ander gekocht,maar ik miste mijn oude jas.Die zat zo lekker.Tot ik bij de kringloop langs de jassen kwam en wat hangt daar “mijn” jas voor 5 euro.Alleen lijkt het nu of ik al 10 jaar de zelfde jas heb omdat het de zelfde kleur heeft.